Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Webinar x2 (offentlig).jpg

Webinar: Ændringer i brevmarkedet – hvad betyder det for offentlige myndigheder?

Fra den 30. december 2025 stopper PostNord med at omdele breve i Danmark. Som offentlig myndighed kan du fortsat overlade print- og brevdistribution til os – vi sikrer en smidig overgang og fortsat leverance via dao. På dette webinar kan I få et klart overblik over, hvad ændringerne betyder for jer, samt hvordan I kan optimere jeres posthåndtering med en samlet print- og portoløsning.

Webinar x2 (privat).jpg

Webinar: Ændringer i brevmarkedet – hvad betyder det for private virksomheder?

Fra den 30. december 2025 stopper PostNord med at omdele breve i Danmark. Det betyder, at private virksomheder skal finde nye løsninger til fysisk post eller øge digitaliseringen af deres kommunikation. På dette webinar kan du få et overblik over, hvad ændringerne betyder for jer, samt hvilke muligheder der findes for en smidig overgang.

LB Forsikring 16-9.jpg

LB Forsikring: Overblik og smidig kommunikation til 440.000 medlemmer

LB Forsikring havde brug for en effektiv løsning til at sikre hurtig og pålidelig udsendelse af vigtige dokumenter til medlemmerne via både fysiske og digitale kanaler. Med PostNord Strålfors’ omnichannel-platform blev kommunikationen strømlinet, så medlemmerne altid modtager relevant information til tiden.

Danske Regioner 16-9.jpg

Danske Regioner: Udsendelsen som redder liv

Siden 2014 har Danske Regioner og PostNord Strålfors samarbejdet om at sende selvundersøgelsessæt til borgere i alderen 50-74 år som led i en landsdækkende tarmkræftscreening. Med Strålfors' Connect-platform sikres effektiv håndtering af både fysiske og digitale forsendelser.

NIS2 DORA webinar 16-9.jpg

Hvad betyder NIS2 og DORA for valg af leverandør?

Er dine leverandører klar til NIS2 og DORA? De nye krav stiller skærpede krav til både private virksomheder og offentlige myndigheder. På dette webinar deler E&Y deres indsigt i, hvordan du sikrer compliance, og PostNord Strålfors giver et indblik i deres tilgang til det nye regulative landskab.

Webinar 7 november 16-9.jpg

Opdag flere muligheder med Connect-platformen

På dette webinar præsenterer vi, hvordan Connect kan hjælpe dig med at sende store digitale bilag, anvende vores afsenderapplikationer til ad hoc-forsendelser samt benytte MeMo-funktioner til Digital Post. Vi introducerer også mulighederne inden for digital underskrift og betaling.

edistribution mindre myndigheder 16-9.jpg

Effektiv håndtering af indgående borgerhenvendelser: Sådan kan eDistribution hjælpe mindre myndigheder

Oplev, hvordan eDistribution kan samle og automatisk fordele borgerhenvendelser fra e-mails og Digital Post, så I sparer tid og skaber bedre overblik. Få indblik i, hvordan andre myndigheder allerede bruger løsningen til at effektivisere deres hverdag.

CloudMerger webinar sep24.jpg

Connect CloudMergers funktionaliteter til enkelt- og masseforsendelser: MeMo, NemSMS og integration til Datafordeleren

På dette webinar udforsker vi mulighederne med Connect CloudMerger - vores webapplikation til udsendelse af digital kommunikation. Løsningen har en integration til Datafordeleren og håndterer både enkelt- og masseforsendelser problemfrit.

Landingsside-public_16-9.jpg

Strålfors i det offentlige

Myndigheden har blandt andet ansvaret for at kommunikere til hver enkelt borger og virksomhed samt sikre hensyntagen til individuelle behov både digitalt og fysisk. Opgaven er kompleks, og kravene til cyber- og informationssikkerhed har aldrig været højere. Hvordan løfter din myndighed opgaven? 

SKI 169.jpg

Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter

Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter Strålfors er blevet leverandør på den nye SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter. Denne aftale gør det nemmere for vores offentlige kunder at indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.

Public eDistribution 16-9.jpg

Effektiv håndtering af indkommende post

Effektiv sagsbehandling og klar kommunikation afhænger af, at henvendelser fra borgere og virksomheder havner det rigtige sted. Derfor er korrekt fordeling til myndighedspostkasser og/eller fagsystemer en høj prioritet.

Public arkiv 16-9.jpg

Større sikkerhed og enklere arbejdsgange med digitale arkiver

Overfyldte kældre og besværet med at tilgå fysisk arkiveret materiale må ikke kompromittere datasikkerheden eller være årsag til tabt viden. Ved at digitalisere fysiske arkiver kan dine medarbejdere hurtigt og nemt finde de nødvendige data, samtidig med at det bliver lettere at overholde GDPR-kravene.

Public compliance 16-9.jpg

Sikkerhed i digital borgerkommunikation

Borgere og virksomheder må aldrig være i tvivl om, at offentlige myndigheder opbevarer og håndterer personfølsomme data sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig kommunikere effektivt.

Connect 16-9.jpg

Nå ud til alle borgere hurtigt, tydeligt og sikkert

Når I optimerer jeres udgående kommunikation, styrker I ikke kun jeres interne processer og sikkerheden. I møder også borgernes forventninger om at blive betjent på en hurtig og sikker måde.

Automatisering af myndighedens indgående kommunikation 16-9.jpg

Automatisering af myndighedens indgående kommunikation

Er din myndighed stadig manuel i håndteringen af e-mails og digital post? På dette webinar præsenterer vi eDistribution, der automatisk fordeler alle henvendelser til de rette personer. Hør også om, hvordan andre myndigheder allerede drager fordel af løsningen.

Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber

Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber

Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.

Customer-loyalty-article_16-9.jpg

Styrk kundeloyaliteten med kundekommunikation i verdensklasse

Det er et vigtigt fokusområde for teleselskaber at fastholde kunderne. Kunderne kan nemt skifte udbyder på grund af en enkelt dårlig kundeoplevelse. Det gælder om at kommunikere med kunderne på deres præmisser for at styrke kundeloyaliteten.

Easy-payment_16-9.jpg

Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen

Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.

Invoice-as-selling-tool_16-9_New.jpg

Fakturaen som salgs- og kommunikationskanal

Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.

B2B-invoice_16-9.jpg

Effektiv B2B-fakturahåndtering til teleselskaber

Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Customer-service_16-9.jpg

De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen

Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.

Vis mere