Content hub

Webinar: Ændringer i brevmarkedet – hvad betyder det for offentlige myndigheder?
Fra den 30. december 2025 stopper PostNord med at omdele breve i Danmark. Som offentlig myndighed kan du fortsat overlade print- og brevdistribution til os – vi sikrer en smidig overgang og fortsat leverance via dao. På dette webinar kan I få et klart overblik over, hvad ændringerne betyder for jer, samt hvordan I kan optimere jeres posthåndtering med en samlet print- og portoløsning.

Webinar: Ændringer i brevmarkedet – hvad betyder det for private virksomheder?
Fra den 30. december 2025 stopper PostNord med at omdele breve i Danmark. Det betyder, at private virksomheder skal finde nye løsninger til fysisk post eller øge digitaliseringen af deres kommunikation. På dette webinar kan du få et overblik over, hvad ændringerne betyder for jer, samt hvilke muligheder der findes for en smidig overgang.

LB Forsikring: Overblik og smidig kommunikation til 440.000 medlemmer
LB Forsikring havde brug for en effektiv løsning til at sikre hurtig og pålidelig udsendelse af vigtige dokumenter til medlemmerne via både fysiske og digitale kanaler. Med PostNord Strålfors’ omnichannel-platform blev kommunikationen strømlinet, så medlemmerne altid modtager relevant information til tiden.

Danske Regioner: Udsendelsen som redder liv
Siden 2014 har Danske Regioner og PostNord Strålfors samarbejdet om at sende selvundersøgelsessæt til borgere i alderen 50-74 år som led i en landsdækkende tarmkræftscreening. Med Strålfors' Connect-platform sikres effektiv håndtering af både fysiske og digitale forsendelser.

Hvad betyder NIS2 og DORA for valg af leverandør?
Er dine leverandører klar til NIS2 og DORA? De nye krav stiller skærpede krav til både private virksomheder og offentlige myndigheder. På dette webinar deler E&Y deres indsigt i, hvordan du sikrer compliance, og PostNord Strålfors giver et indblik i deres tilgang til det nye regulative landskab.

Opdag flere muligheder med Connect-platformen
På dette webinar præsenterer vi, hvordan Connect kan hjælpe dig med at sende store digitale bilag, anvende vores afsenderapplikationer til ad hoc-forsendelser samt benytte MeMo-funktioner til Digital Post. Vi introducerer også mulighederne inden for digital underskrift og betaling.

Effektiv håndtering af indgående borgerhenvendelser: Sådan kan eDistribution hjælpe mindre myndigheder
Oplev, hvordan eDistribution kan samle og automatisk fordele borgerhenvendelser fra e-mails og Digital Post, så I sparer tid og skaber bedre overblik. Få indblik i, hvordan andre myndigheder allerede bruger løsningen til at effektivisere deres hverdag.

Connect CloudMergers funktionaliteter til enkelt- og masseforsendelser: MeMo, NemSMS og integration til Datafordeleren
På dette webinar udforsker vi mulighederne med Connect CloudMerger - vores webapplikation til udsendelse af digital kommunikation. Løsningen har en integration til Datafordeleren og håndterer både enkelt- og masseforsendelser problemfrit.

Strålfors i det offentlige
Myndigheden har blandt andet ansvaret for at kommunikere til hver enkelt borger og virksomhed samt sikre hensyntagen til individuelle behov både digitalt og fysisk. Opgaven er kompleks, og kravene til cyber- og informationssikkerhed har aldrig været højere. Hvordan løfter din myndighed opgaven?

Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter
Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter Strålfors er blevet leverandør på den nye SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter. Denne aftale gør det nemmere for vores offentlige kunder at indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.

Effektiv håndtering af indkommende post
Effektiv sagsbehandling og klar kommunikation afhænger af, at henvendelser fra borgere og virksomheder havner det rigtige sted. Derfor er korrekt fordeling til myndighedspostkasser og/eller fagsystemer en høj prioritet.

Større sikkerhed og enklere arbejdsgange med digitale arkiver
Overfyldte kældre og besværet med at tilgå fysisk arkiveret materiale må ikke kompromittere datasikkerheden eller være årsag til tabt viden. Ved at digitalisere fysiske arkiver kan dine medarbejdere hurtigt og nemt finde de nødvendige data, samtidig med at det bliver lettere at overholde GDPR-kravene.

Sikkerhed i digital borgerkommunikation
Borgere og virksomheder må aldrig være i tvivl om, at offentlige myndigheder opbevarer og håndterer personfølsomme data sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig kommunikere effektivt.

Nå ud til alle borgere hurtigt, tydeligt og sikkert
Når I optimerer jeres udgående kommunikation, styrker I ikke kun jeres interne processer og sikkerheden. I møder også borgernes forventninger om at blive betjent på en hurtig og sikker måde.

Automatisering af myndighedens indgående kommunikation
Er din myndighed stadig manuel i håndteringen af e-mails og digital post? På dette webinar præsenterer vi eDistribution, der automatisk fordeler alle henvendelser til de rette personer. Hør også om, hvordan andre myndigheder allerede drager fordel af løsningen.

Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber
Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.

Styrk kundeloyaliteten med kundekommunikation i verdensklasse
Det er et vigtigt fokusområde for teleselskaber at fastholde kunderne. Kunderne kan nemt skifte udbyder på grund af en enkelt dårlig kundeoplevelse. Det gælder om at kommunikere med kunderne på deres præmisser for at styrke kundeloyaliteten.

Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen
Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.

Fakturaen som salgs- og kommunikationskanal
Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.

Effektiv B2B-fakturahåndtering til teleselskaber
Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.

De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen
Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.