Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Confidential Computing 16-9.jpg

Sikker datahåndtering på en cloudbaseret Microsoft-løsning

Som den første bruger af Microsoft Confidential Computing i Norden har PostNord Strålfors indgået et samarbejde med Microsoft for at hæve sikkerhedsstandarden for datahåndtering for vores Cloudbaseret-løsning.

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx leverer betalingsløsninger og tilbyder services i hele Norden. Hver måned udsender virksomheden næsten to millioner forsendelser på papir til kunder. Da PayEx' eget trykkeri voksede ud af sine lokaler, indgik virksomheden et samarbejde med Strålfors for at udvikle forretningen og sikre distributionen af papirforsendelser som fakturaer og rykkere.

Scrive webinar.png

Scrive som e-signeringsløsning i Strålfors Connect - hør Alektums erfaringer

På dette webinar fortæller vi mere om e-signeringsløsning fra Scrive integreret i Strålfors Connect. Mød inkassovirksomheden, Alektum, som vil dele deres erfaringer med løsningen. Vi dykker også ned i, hvordan I nemt kan komme i gang og tage det første skridt mod en mere effektiv fremtid.

CloudMerger.png

Connect CloudMerger – webservice til forsendelse af ad-hoc kommunikation

På dette webinar kan du høre mere om den web-service, der gør det muligt for afsenderen at tilgå et online værktøj, der udnytter skyens kapacitet til håndtering af både små og store forsendelsesvolumener – og som ikke mindst kan benyttes af ikke-tekniske brugere.

eDistribution2.png

Opdateringer og forbedringer i eDistribution

Webinaret er målrettet eksisterende kunder af eDistribution eller kunder der ikke anvender løsningen fuldt ud. På webinaret viser vi, hvordan servicen kan give større værdi ved anvendelse af flere henvendelseskanaler samt brug af de nye applikationer i servicen. Vi præsenterer vores seneste opdateringer og forbedringer, som vi har udviklet i løbet af 2023.

Compliance_16-9.jpg

Sikre kommunikationstjenester til nordiske forsikringsselskaber

Det er forretningskritisk for forsikringsselskaberne at kunne opbevare og håndtere informationer sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig fastholde kvaliteten.

Effektiv-kommunikation_16-9.jpg

Problemfri skadebehandling med effektiv håndtering af indgående kommunikation

Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.

Stay-competitive_16-9.jpg

Styrk konkurrenceevnen med tilpasset kundekommunikation

Forsikringstagerne forventer hurtige og nemme kommunikationsmuligheder med deres forsikringsselskab, uanset hvad de henvender sig om. Forsikringsselskaberne kan ved at udnytte deres kundedata bedst muligt vise, at de forstår kunderne og på den måde fremme kundeloyalitet, mersalg og nysalg.

Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition

Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition

Konstante omkostningsbesparelser og nye konkurrenter giver forsikringsselskaberne udfordringer. Tilpasset kundekommunikation og effektiv skadebehandling i sikre kanaler er fundamentet for forsikringsselskabernes konkurrenceevne.

Maria Lund-Søltoft

Sådan bliver forsikringsselskaberne ved med at være relevante på et skiftende marked

Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.

mitid erstatter nemid.png

MitID erstatter NemID: Hvad betyder det for brugere og systemer på Strålfors Connect?

På dette webinar gennemgår vi hvordan transitionen i Strålfors Connect kommer til at forløbe, og hvad det konkret betyder for jer, der i dag har brugeradgang til Connect Portalen via NemID Medarbejdersignatur. 

Alektum_16-9_230330.jpg

Alektum Group

Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.

Sikre løsninger til kredithåndterings- og inkassobranchen

Sikre løsninger til inkassobranchen

Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de love, der gælder for branchen og sørge for, at hele kæden, lige fra indgående og udgående kommunikation til modtager, er sikker. Vores læsninger inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at håndtere kommunikation hurtigt og omkostningseffektivt og samtidig opretholde en høj datasikkerhed.

Klar kommunikation reducerer kredittiden

Klar kommunikation reducerer kredittiden

Reducér risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger ved at kommunikere vigtige budskaber hurtigt, sikkert og brugervenligt. Sikker og automatisk håndtering af kommunikationen reducerer tidskrævende administration, og samtidig bliver oplysningerne lettere tilgængelige for dem, der har brug for dem.

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal

Vi hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til den rigtige person i den rigtige kanal med mulighed for flere betalingsløsninger. Med digitale postkasser, mobilfakturaer og mobilbetalinger reduceres tiden fra opfordring til handling, mens fysiske fakturaer giver høj leveringssikkerhed.

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid

Kunder og debitorer har forskellige betalingsevner og forskellige præferencer, når det gælder kommunikations- og betalingsmetoder. Derfor er det vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomheder arbejder med betalingsoplevelsen som en vigtig del af hele kundeoplevelsen.

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder

Kredithåndterings- og inkassobranchen udvikler sig i takt med at der oprettes og gives tilladelse til flere og flere digitale løsninger. Virksomhederne bliver nødt til at benytte sig af teknologien for at kunne gå fra inddrivelse til et hjælpsomt kundefokus og kunne leve op til deres sociale ansvar både nu og i fremtiden. Det mener Andreas Komnæs, chef for nye produkter og tjenester hos Kredinor. - Branchen skal arbejde på nye måder for at kunne leve op til samfundets forventninger, siger han.

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse

Kredithåndterings- og inkassovirksomheder håndterer store mængder særligt følsomme personoplysninger om gældsforhold og skal derfor have kendskab til de lokale love og regler i branchen. Hvis databeskyttelsen er utilstrækkelig, risikerer man bøder og i værste fald at miste sin autorisation til at drive inkassovirksomhed og dermed sine indtægter.

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder

Der stilles store krav om klar og effektiv kommunikation til virksomheder inden for inkasso og kredithåndtering. Uklare fakturaer og komplicerede betalingsløsninger skaber problemer i flere led. Vejen til kortere kredittider og en bedre kundeoplevelse er at fokusere på kundedialog og en god betalingsoplevelse.

Tilgængelighed 16-9.png

Sådan kan Strålfors Connect hjælpe med kravet om tilgængelighed på digitale breve

På dette webinar kan du høre mere om, hvad det vil sige at gøre sine dokumenter tilgængelige (specifikt med henblik på maskinel oplæsning), og ikke mindst hvordan vi i PostNord Strålfors tilbyder services der kan hjælpe myndigheder på vej med at leve op til kravet.

AI 16 9.jpg

Syntetisk data er fri for persondata og kommer i uendelige mængder - sådan kommer du i gang

På dette webinar fortæller vi i samarbejde med CEO og founder af Todai, Dan Rose, mere om, hvordan syntetisk data skabes, hvordan det allerede er i brug, og hvordan du kan bruge syntetisk data til dine løsninger. Desuden kommer vi også ind på, hvad der skal til for, at du kan komme i gang. 

Vis mere