Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Eksklusivitet overvinder reklametræthed
På kun nogle uger har ICA Sverige samlet tusindvis af følgere til sin lukkede Facebook-gruppe Bäst på Vego? (Bedst til vegetarisk?) ICA har opnået et øget engagement ved at lade kunderne ansøge om at være med i gruppen.

Med trætoget ind i fremtiden
Brios legetøjstog er en klassiker, som generationer af børn har leget med. Varemærket signalerer både kvalitet og nostalgi. Men hvordan bringer man en togbane af træ ind i den digitale tidsalder uden at gå på kompromis med virksomhedens grundværdier? Det ved designchef Erik Söderlind.

Coop: ”Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det”
Coop er en af Sveriges største dagligvarekæder. Med lidt over tre millioner medlemmer er det en stor udfordring at udarbejde det rette tilbud til den rette person. – Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det, siger Jonas Taube, chef for kampagnestrategi og reklameproduktion hos Coop.

Pågens daglige brød skaber mange transaktioner
At sælge en så vigtig basisvare som brød på flere forskellige markeder, medfører en enorm mængde daglige forretningstransaktioner og store mængder fakturaer. – Forbrugerne vil jo have så friskt brød som muligt. Det skal helst være bagt samme dag, siger Jacob Malmros, som er ansvarlig for virksomhedssystem og EDI-integration på den svenske brødfabrik Pågen.