Content hub

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Eksklusivitet overvinder reklametræthed

På kun nogle uger har ICA Sverige samlet tusindvis af følgere til sin lukkede Facebook-gruppe Bäst på Vego? (Bedst til vegetarisk?) ICA har opnået et øget engagement ved at lade kunderne ansøge om at være med i gruppen.

Brio-erik-16-9.jpg

Med trætoget ind i fremtiden

Brios legetøjstog er en klassiker, som generationer af børn har leget med. Varemærket signalerer både kvalitet og nostalgi. Men hvordan bringer man en togbane af træ ind i den digitale tidsalder uden at gå på kompromis med virksomhedens grundværdier? Det ved designchef Erik Söderlind.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det”

Coop er en af Sveriges største dagligvarekæder. Med lidt over tre millioner medlemmer er det en stor udfordring at udarbejde det rette tilbud til den rette person.  – Det enkelte medlem er unikt og skal kunne mærke det, siger Jonas Taube, chef for kampagnestrategi og reklameproduktion hos Coop.

Pagen_16-9.jpg

Pågens daglige brød skaber mange transaktioner

At sælge en så vigtig basisvare som brød på flere forskellige markeder, medfører en enorm mængde daglige forretningstransaktioner og store mængder fakturaer.  – Forbrugerne vil jo have så friskt brød som muligt. Det skal helst være bagt samme dag, siger Jacob Malmros, som er ansvarlig for virksomhedssystem og EDI-integration på den svenske brødfabrik Pågen.