Content hub

Roskilde kommune 16-9 ny.jpg

Roskilde Kommune sparer 70% i arbejdstid med automatiseret og forenklet posthåndtering

Roskilde Kommune stod overfor en udfordring med den manuelle fordeling af Digital Post og e-mails, som krævede betydelige ressourcer og medførte risiko for fejl. De implementerede i samarbejde med Strålfors eDistribution, hvilket har resulteret i en markant reduktion af ressourceforbruget og forbedret håndteringen af den indkommende kommunikation.

Odder_16-9.jpg

Odder kommune

Digitalisering af indgående kommunikation. Odder Kommune vil have en fejlprocent på nul. Det er kommunes ambitionen, efter at de har valgt at lade PostNord Strålfors digitalisere og fordele alt indgående kommunikation.

Arbetsförmedlingen-1.jpg

Arbejdsformidlingen i Sverige: Mere effektiv fakturahåndtering med EDI

Arbejdsformidlingen i Sverige kan takket være PostNord Strålfors' EDI-tjeneste nemt udveksle elektroniske meddelelser med sine 6.000 leverandører – uanset hvilket system de bruger, og hvor i verden de befinder sig.

shutterstock_1414526963-16-9.jpg

Fordele ved MeMo-formatet til Digital Post

Sådan kan din organisation anvende og høste fordele ved MeMo-formatet til Digital Post (for afsendersystemer)

erp concept-16-9.jpg

Hvad er MeMo-formatet?

I forbindelse med NgDP er der blevet udviklet en ny fælles offentlig datastandard til afsendelse og modtagelse af meddelelser. Standarden kaldes for MeMo. Hvad er MeMo-formatet? Hvilke fordele med MeMo-formatet?

Values-reliable_16-9.jpg

Nyheder om NgDP

Seneste nyt 09.11.2021: PostNord Strålfors er klar til både at sende til og modtage fra NgDP. Derudover gør vi det muligt for de afsendende myndigheder, at benytte de nye MeMo-funktioner på flere forskellige måder med Connect-platformen.

Giovanni-Belli_16-9.jpg

NgDP: Er det reelt et generationsskifte?

Arbejdet med Danmarks nye digitale postløsning er godt i gang. Næste generation Digital Post kalder Digitaliseringsstyrelsen det, men hvori ligger det ”næste”, og hvad betyder det for dig? Hvordan kan du forberede dig? Læs artikel med Giovanni Belli, Head of Business Development

Customer-IQ_Experts-panel_Aarhus_16-9.jpg

Service med borgeren i centrum betaler sig i Aarhus Kommune

Borgerservice i Aarhus Kommune sætter standarden for kommunale borgeroplevelser ved at arbejde med tre bundlinjer: kvalitet, økonomi og social bæredygtighed.

NæstegenerationDigitalPost-live.jpg

Inspirationsside om den nye Digital Post

Den nye Digital Post (Næste generation Digital Post) er gået live den 21. marts 2022. Få hjælp til at håndtere Digital Post

Odense_16-9.jpg

Odense kommune

Odense er en af de kommuner i Danmark, der er længst fremme med digitalisering, og med Connect-løsningen opnår kommunen både øget sikkerhed og økonomiske besparelser.

Danske-Regioner_16-9.jpg

Danske Regioner: Udsendelsen som redder liv

I kampen mod tarmkræft har Danske Regioner lagt en ny strategi. I løbet af en periode på fire år sender de 1,6 millioner selvundersøgelser ud med posten.