Vi benytter cookies på stralfors.dk til at optimere brugervenligheden og for at give de besøgende en god oplevelse samt indsamle statistik. Du accepterer brug af cookies, ved at lukke denne boks eller ved at klikke dig videre på sitet. Lær mere om cookies
Roskilde Kommune sparer 70% i arbejdstid med automatiseret og forenklet posthåndtering
Roskilde Kommune stod overfor en udfordring med den manuelle fordeling af Digital Post og e-mails, som krævede betydelige ressourcer og medførte risiko for fejl. De implementerede i samarbejde med Strålfors eDistribution, hvilket har resulteret i en markant reduktion af ressourceforbruget og forbedret håndteringen af den indkommende kommunikation.
Digitalisering af indgående kommunikation. Odder Kommune vil have en fejlprocent på nul. Det er kommunes ambitionen, efter at de har valgt at lade PostNord Strålfors digitalisere og fordele alt indgående kommunikation.
Arbejdsformidlingen i Sverige: Mere effektiv fakturahåndtering med EDI
Arbejdsformidlingen i Sverige kan takket være PostNord Strålfors' EDI-tjeneste nemt udveksle elektroniske meddelelser med sine 6.000 leverandører – uanset hvilket system de bruger, og hvor i verden de befinder sig.
I forbindelse med NgDP er der blevet udviklet en ny fælles offentlig datastandard til afsendelse og modtagelse af meddelelser. Standarden kaldes for MeMo. Hvad er MeMo-formatet? Hvilke fordele med MeMo-formatet?
Seneste nyt 09.11.2021:
PostNord Strålfors er klar til både at sende til og modtage fra NgDP.
Derudover gør vi det muligt for de afsendende myndigheder, at benytte de nye MeMo-funktioner på flere forskellige måder med Connect-platformen.
Arbejdet med Danmarks nye digitale postløsning er godt i gang. Næste generation Digital Post kalder Digitaliseringsstyrelsen det, men hvori ligger det ”næste”, og hvad betyder det for dig? Hvordan kan du forberede dig? Læs artikel med Giovanni Belli, Head of Business Development
Service med borgeren i centrum betaler sig i Aarhus Kommune
Borgerservice i Aarhus Kommune sætter standarden for kommunale borgeroplevelser ved at arbejde med tre bundlinjer: kvalitet, økonomi og social bæredygtighed.
Odense er en af de kommuner i Danmark, der er længst fremme med digitalisering, og med Connect-løsningen opnår kommunen både øget sikkerhed og økonomiske besparelser.
I kampen mod tarmkræft har Danske Regioner lagt en ny strategi. I løbet af en periode på fire år sender de 1,6 millioner selvundersøgelser ud med posten.
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.