Content hub

Nordea_16-9.jpg

Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

Velliv_16-9.jpg

“Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send”

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

IKANO-bank_16-9.jpg

Ikano Bank

Ikano Bank opfylder kundernes behov med en ny digital platform fra PostNord Strålfors. I dag sender banken nemt fakturaer via Vipps, mobilfaktura, e-faktura og Digipost i Norge.

Trafi-16-9.jpg

”Verden bliver aldrig færdig”

Den finske trafikstyrelse Trafi har i de seneste år digitaliseret mange af sine tjenester. – De fleste borgere foretrækker at håndtere tingene digitalt. De foretrækker brugervenlige tjenester, som er tilgængelige, når de har brug for dem, siger Maaria Toikka, som leder udvikling og koordinering af Trafis e-tjenester. 

JenniFlink_16-9.jpg

Bedre dialog forhindrer betalingsanmærkning

Ved hjælp af øget dialog og oplysning vil inkassofirmaet OK Perintä hjælpe sine restanter til at træffe bedre økonomiske beslutninger. Budskabet ”de nye tiders inkasso” kommunikeres i flere forskellige kanaler, og fakturaen har fået et opdateret design efter en eye tracking-undersøgelse, udført af PostNord Strålfors.

CJM_Sergel_16-9.jpg

"CJM er et vigtigt skridt mod at forstå kundernes følelsesmæssige rejse"

Sergel Kredittjänster var et af de første selskaber, som testede PostNord Strålfors' model til Customer Journey Mapping. Adm. direktør Peter Storåkers fortæller, at det førte til forbedret kundekendskab og øget trafik til virksomhedens digitale kanaler.

Nordea_16-9.jpg

Sådan sparer Nordea penge med papir

Nordea skifter til en dyrere trykløsning og sparer millioner. Ligningen er mulig takket være Strålfors’ løsning White paper factory. Med flere digitale kommunikationskanaler kan besparelsen blive endnu større.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Kunden skal selv vælge”

Hvordan tilpasser man sin kundekommunikation, når stadig flere kunder vælger e-faktura? Det er en af de udfordringer, som Volvofinans Bank står over for. – I vore dage skal man lade kunden vælge, hvilken kanal han eller hun ønsker at kommunikere på, siger Ulla Höglind, chef for markedskommunikation og CRM.