Content hub

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx leverer betalingsløsninger og tilbyder services i hele Norden. Hver måned udsender virksomheden næsten to millioner forsendelser på papir til kunder. Da PayEx' eget trykkeri voksede ud af sine lokaler, indgik virksomheden et samarbejde med Strålfors for at udvikle forretningen og sikre distributionen af papirforsendelser som fakturaer og rykkere.

Compliance_16-9.jpg

Sikre kommunikationstjenester til nordiske forsikringsselskaber

Det er forretningskritisk for forsikringsselskaberne at kunne opbevare og håndtere informationer sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig fastholde kvaliteten.

Effektiv-kommunikation_16-9.jpg

Problemfri skadebehandling med effektiv håndtering af indgående kommunikation

Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.

Stay-competitive_16-9.jpg

Styrk konkurrenceevnen med tilpasset kundekommunikation

Forsikringstagerne forventer hurtige og nemme kommunikationsmuligheder med deres forsikringsselskab, uanset hvad de henvender sig om. Forsikringsselskaberne kan ved at udnytte deres kundedata bedst muligt vise, at de forstår kunderne og på den måde fremme kundeloyalitet, mersalg og nysalg.

Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition

Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition

Konstante omkostningsbesparelser og nye konkurrenter giver forsikringsselskaberne udfordringer. Tilpasset kundekommunikation og effektiv skadebehandling i sikre kanaler er fundamentet for forsikringsselskabernes konkurrenceevne.

Maria Lund-Søltoft

Sådan bliver forsikringsselskaberne ved med at være relevante på et skiftende marked

Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.

Alektum_16-9_230330.jpg

Alektum Group

Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.

Sikre løsninger til kredithåndterings- og inkassobranchen

Sikre løsninger til inkassobranchen

Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de love, der gælder for branchen og sørge for, at hele kæden, lige fra indgående og udgående kommunikation til modtager, er sikker. Vores læsninger inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at håndtere kommunikation hurtigt og omkostningseffektivt og samtidig opretholde en høj datasikkerhed.

Klar kommunikation reducerer kredittiden

Klar kommunikation reducerer kredittiden

Reducér risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger ved at kommunikere vigtige budskaber hurtigt, sikkert og brugervenligt. Sikker og automatisk håndtering af kommunikationen reducerer tidskrævende administration, og samtidig bliver oplysningerne lettere tilgængelige for dem, der har brug for dem.

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal

Vi hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til den rigtige person i den rigtige kanal med mulighed for flere betalingsløsninger. Med digitale postkasser, mobilfakturaer og mobilbetalinger reduceres tiden fra opfordring til handling, mens fysiske fakturaer giver høj leveringssikkerhed.

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid

Kunder og debitorer har forskellige betalingsevner og forskellige præferencer, når det gælder kommunikations- og betalingsmetoder. Derfor er det vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomheder arbejder med betalingsoplevelsen som en vigtig del af hele kundeoplevelsen.

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder

Kredithåndterings- og inkassobranchen udvikler sig i takt med at der oprettes og gives tilladelse til flere og flere digitale løsninger. Virksomhederne bliver nødt til at benytte sig af teknologien for at kunne gå fra inddrivelse til et hjælpsomt kundefokus og kunne leve op til deres sociale ansvar både nu og i fremtiden. Det mener Andreas Komnæs, chef for nye produkter og tjenester hos Kredinor. - Branchen skal arbejde på nye måder for at kunne leve op til samfundets forventninger, siger han.

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse

Kredithåndterings- og inkassovirksomheder håndterer store mængder særligt følsomme personoplysninger om gældsforhold og skal derfor have kendskab til de lokale love og regler i branchen. Hvis databeskyttelsen er utilstrækkelig, risikerer man bøder og i værste fald at miste sin autorisation til at drive inkassovirksomhed og dermed sine indtægter.

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder

Der stilles store krav om klar og effektiv kommunikation til virksomheder inden for inkasso og kredithåndtering. Uklare fakturaer og komplicerede betalingsløsninger skaber problemer i flere led. Vejen til kortere kredittider og en bedre kundeoplevelse er at fokusere på kundedialog og en god betalingsoplevelse.

MasterCard_16-9.png

Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt

Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.

Forca

Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer

Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer. 

Debbie_16-9.jpg

Intellitech/Debbie: Digitalisering øger betalingsraten i inkassobranchen

Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.

Ikano-Bank_16-9.jpg

Ikano Bank: Digital partner med et langt og tæt samarbejde

En Omnichannel-løsning fra PostNord Strålfors giver både tids- og omkostningsbesparelser for Ikano Bank. Den understøtter også virksomhedens bæredygtighedsarbejde. Nøglen er et langsigtet partnerskab, hvor man udvikler sig sammen.

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

AP_Pension-1080-608.jpg

AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Customer-IQ_Experts-panel_Fremtid-Forsikring_16-9.jpg

Skadebehandling med kunden i centrum

Det norske forsikringsselskab Fremtind Forsikring behandler hvert år hundredtusindvis af skadeanmeldelser. Virksomheden bruger en kombination af brugervenlige digitale tjenester og sensitivitetstræning for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse og kunne yde personlig betjening af høj kvalitet.

Vis mere