Vi benytter cookies på stralfors.dk til at optimere brugervenligheden og for at give de besøgende en god oplevelse samt indsamle statistik. Du accepterer brug af cookies, ved at lukke denne boks eller ved at klikke dig videre på sitet. Lær mere om cookies
Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt
Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.
Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer
Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer.
Velliv: "Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send"
Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.
Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.
Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.
AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen
Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.
Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen.
– Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.
PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter
PayEx leverer betalingsløsninger og tilbyder services i hele Norden. Hver måned udsender virksomheden næsten to millioner forsendelser på papir til kunder. Da PayEx' eget trykkeri voksede ud af sine lokaler, indgik virksomheden et samarbejde med Strålfors for at udvikle forretningen og sikre distributionen af papirforsendelser som fakturaer og rykkere.
Intellitech/Debbie: Digitalisering øger betalingsraten i inkassobranchen
Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.
Fremtidens kundefokuserede løsninger til nordiske banker og pensionsselskaber
Bankerne og pensionsselskaberne er nødt til at kunne opfylde kundernes krav om kommunikation og sikkerhed - nu og i fremtiden. Det kan lade sig gøre i samarbejde med Strålfors.
Sikker håndtering af indgående post og digital kommunikation
Banker og pensionsselskaber har brug for sikker og effektiv håndtering af indgående post og digital kommunikation. Via digitalisering, distribution til de rigtige interne modtagere og opbevaring af al indgående kommunikation skabes der effektive processer med fokus på kunderne og sikkerheden.
Betalingsløsninger der opfylder vore dages digitale behov
I dag mener langt de fleste, at det er temmelig vigtigt eller meget vigtigt at kunne vælge mellem forskellige betalingsmetoder. Banker og pensionsselskaber får med digital betaling via f.eks. MobilePay i e-Boks og Mobilfaktura hurtigere betaling, øget lønsomhed, reduceret kreditrisiko og mere tilfredse kunder.
Digitaliseret og tilpasset kundekommunikation lever op til forventningerne
Kunderne agerer mere og mere digitalt og forventer flere og nemme kommunikationskanaler. Banker og pensionsselskaber har store muligheder for at tilpasse og udvikle deres kundekommunikation og sikre, at den leveres i den kanal, kunden foretrækker.
Sikre kommunikationstjenester til nordiske forsikringsselskaber
Det er forretningskritisk for forsikringsselskaberne at kunne opbevare og håndtere informationer sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig fastholde kvaliteten.
Problemfri skadebehandling med effektiv håndtering af indgående kommunikation
Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.
Styrk konkurrenceevnen med tilpasset kundekommunikation
Forsikringstagerne forventer hurtige og nemme kommunikationsmuligheder med deres forsikringsselskab, uanset hvad de henvender sig om. Forsikringsselskaberne kan ved at udnytte deres kundedata bedst muligt vise, at de forstår kunderne og på den måde fremme kundeloyalitet, mersalg og nysalg.
Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition
Konstante omkostningsbesparelser og nye konkurrenter giver forsikringsselskaberne udfordringer. Tilpasset kundekommunikation og effektiv skadebehandling i sikre kanaler er fundamentet for forsikringsselskabernes konkurrenceevne.
Sådan bliver forsikringsselskaberne ved med at være relevante på et skiftende marked
Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de love, der gælder for branchen og sørge for, at hele kæden, lige fra indgående og udgående kommunikation til modtager, er sikker. Vores læsninger inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at håndtere kommunikation hurtigt og omkostningseffektivt og samtidig opretholde en høj datasikkerhed.
Reducér risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger ved at kommunikere vigtige budskaber hurtigt, sikkert og brugervenligt. Sikker og automatisk håndtering af kommunikationen reducerer tidskrævende administration, og samtidig bliver oplysningerne lettere tilgængelige for dem, der har brug for dem.