Content hub

MasterCard_16-9.png

Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt

Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.

Forca

Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer

Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer. 

scandic 16-9.png

Scandics rejse mod en problemfri digital posthåndtering

Med 6000 hotelværelser og 3000 medarbejdere modtager Scandic dagligt op til 200 Digital Post meddelelser, herunder personfølsomme oplysninger som kommunale meddelelser om lønrefusioner. Scandic valgte at få Strålfors' eDistributionsløsning, der automatiserer videresendelsen af meddelelserne og sikrer overholdelse af GDPR-reglerne.

Velliv_16-9.jpg

Velliv: "Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send"

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

Thisted Vand

Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne

Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.

Alektum_16-9_230330.jpg

Alektum Group

Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.

Nordea_16-9.jpg

Nordea Finans: Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

Frende-forsikring_16-9.jpg

Frende Forsikring strømliner dokumenthåndteringen

Fremragende kundeservice, banebrydende teknologi og fokus på kundernes behov har gjort Frende Forsikring førende i forsikringsbranchen.

Azets_16-9.jpeg

Azets automatiserer håndteringen af indgående Digital Post med fokus på GDPR-compliance

Efter lanceringen af den nye Digital Post i marts 2022, har Azets valgt at automatisere deres håndtering af indgående Digital Post med hjælp fra PostNord Strålfors’ eDistributions-løsning. 

AP_Pension-1080-608.jpg

AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Allente

Digitalisering bringer Allente tættere på kunden

Allente står for "all entertainment". Navnet skal afspejle det nye varemærkes position på markedet, og hvad virksomheden ønsker at tilbyde sine kunder. PostNord Strålfors har i tæt samarbejde med Allente opbygget et system, hvor al fakturering sker via Strålfors' Omnichannel-platform, og det har hjulpet Allente med at accelerere sin digitale rejse.

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter

PayEx leverer betalingsløsninger og tilbyder services i hele Norden. Hver måned udsender virksomheden næsten to millioner forsendelser på papir til kunder. Da PayEx' eget trykkeri voksede ud af sine lokaler, indgik virksomheden et samarbejde med Strålfors for at udvikle forretningen og sikre distributionen af papirforsendelser som fakturaer og rykkere.

Bach-LinkedIn-16-9.jpg

Bach Gruppen automatiserer distribution af Digital Post og sparer tid

En bugnende indbakke og manuel fordeling af Digital Post er erstattet af automatisk distribution og høj grad af sikkerhed for, at posten lander i de rette hænder.

Duso-Autoforward_16-9.jpg

DUOS effektiviserer posthåndtering med Autoforward løsning

Den danske familieejet virksomhed, DUOS, har automatiseret og optimeret deres posthåndtering ved at implementere Strålfors' eDistributionsløsning med Autoforward, der nu sikrer direkte levering af 300 daglige beskeder til rette modtagers indbakke.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

HB-Care_16-9.jpg

HB-Care skåner miljøet og sparer tid med digital underskrift

Før krævede det en køretur til regionskontoret, når en ny chauffør skulle underskrive ansættelseskontrakt. Det var både tidskrævende og miljøbelastende. I dag klares underskriften digitalt og uden at berøre den daglige drift, fortæller Jimmi Fischer, personalechef hos HB-Care.

Debbie_16-9.jpg

Intellitech/Debbie: Digitalisering øger betalingsraten i inkassobranchen

Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.

Kontolink-16-9.jpg

Kontolink: Breve styrker dialogen og giver flere møder

Fysiske breve hører fortiden til. Det var den umiddelbare reaktion hos Kontolink, men i dag er dialogen med mulige kunder styrket, og sælgerne booker flere møder. Brevene fungerer som døråbner og prisen er langt under det halve sammenlignet med online annoncering.

archive-16-9.jpg

AAB digitaliserer over 100 års boligdokumenter

At digitalisere sine papirarkiver skaber overblik, og gør det lettere at få adgang til og finde sager frem hurtigt. Det sparer plads i forhold til et fysisk arkiv, og gør det fremfor alt lettere at arbejde i overensstemmelse med GDPR-kravene. Derfor valgte boligforeningen AAB at digitalisere alle dens 107 lokale arkiver, så foreningen lever op til GDPR-kravene.

Duos_16-9.jpg

DUOS frigør vigtig tid med We Mail-løsning

På 15 minutter klarer DUOS Gruppen i dag det, der tidligere tog 32 timer. Manuelt arbejde med at printe, kuvertere og afsende breve er afløst af værdiskabende opgaver inden for rekruttering og kvalitetssikring.

Vis mere