Content hub
Categories level 1
Categories level 1
![LB Forsikring 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/58e7422e86e742a6a26141a025cd9717/lb-forsikring-16-9.jpg?width=800&quality=95)
LB Forsikring: Overblik og smidig kommunikation til 440.000 medlemmer
LB Forsikring havde brug for en effektiv løsning til at sikre hurtig og pålidelig udsendelse af vigtige dokumenter til medlemmerne via både fysiske og digitale kanaler. Med PostNord Strålfors’ omnichannel-platform blev kommunikationen strømlinet, så medlemmerne altid modtager relevant information til tiden.
![Danske Regioner 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/e883c7e30ea744d4bf6a061316c40313/danske-regioner-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Danske Regioner: Udsendelsen som redder liv
Siden 2014 har Danske Regioner og PostNord Strålfors samarbejdet om at sende selvundersøgelsessæt til borgere i alderen 50-74 år som led i en landsdækkende tarmkræftscreening. Med Strålfors' Connect-platform sikres effektiv håndtering af både fysiske og digitale forsendelser.
![Landingsside-public_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/1bc3c2f6c40b4a25b3b16203f79c08b4/landingsside-public-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Strålfors i det offentlige
Myndigheden har blandt andet ansvaret for at kommunikere til hver enkelt borger og virksomhed samt sikre hensyntagen til individuelle behov både digitalt og fysisk. Opgaven er kompleks, og kravene til cyber- og informationssikkerhed har aldrig været højere. Hvordan løfter din myndighed opgaven?
![SKI 169.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/c63894c3fc84461988f4c7caf9b3626d/ski-169.jpg?width=800&quality=95)
Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter
Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter Strålfors er blevet leverandør på den nye SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter. Denne aftale gør det nemmere for vores offentlige kunder at indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.
![Public eDistribution 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/c835818349424a0bb0a36ac076f3c72d/public-edistribution-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Effektiv håndtering af indkommende post
Effektiv sagsbehandling og klar kommunikation afhænger af, at henvendelser fra borgere og virksomheder havner det rigtige sted. Derfor er korrekt fordeling til myndighedspostkasser og/eller fagsystemer en høj prioritet.
![Public arkiv 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/765588541e5740088c9a7ad9d582a1dd/public-arkiv-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Større sikkerhed og enklere arbejdsgange med digitale arkiver
Overfyldte kældre og besværet med at tilgå fysisk arkiveret materiale må ikke kompromittere datasikkerheden eller være årsag til tabt viden. Ved at digitalisere fysiske arkiver kan dine medarbejdere hurtigt og nemt finde de nødvendige data, samtidig med at det bliver lettere at overholde GDPR-kravene.
![Public compliance 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/fd0bf293733e4397975b4ed1ba98d712/public-compliance-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Sikkerhed i digital borgerkommunikation
Borgere og virksomheder må aldrig være i tvivl om, at offentlige myndigheder opbevarer og håndterer personfølsomme data sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig kommunikere effektivt.
![Connect 16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/d67c8cd5e91d43278d5344cab0cc6e54/connect-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Nå ud til alle borgere hurtigt, tydeligt og sikkert
Når I optimerer jeres udgående kommunikation, styrker I ikke kun jeres interne processer og sikkerheden. I møder også borgernes forventninger om at blive betjent på en hurtig og sikker måde.
![Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/38798c538de84c1ca5a0001139eb4b65/telekom_16-9.jpg?width=800&quality=95)
Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber
Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.
![Customer-loyalty-article_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/0057d50f67c94dbcbc9d0d760c1b4029/customer-loyalty-article_16-9.jpg?width=800&quality=95)
Styrk kundeloyaliteten med kundekommunikation i verdensklasse
Det er et vigtigt fokusområde for teleselskaber at fastholde kunderne. Kunderne kan nemt skifte udbyder på grund af en enkelt dårlig kundeoplevelse. Det gælder om at kommunikere med kunderne på deres præmisser for at styrke kundeloyaliteten.
![Easy-payment_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/af0c9700242a493a8015ba468226e38c/easy-payment_16-9.jpg?width=800&quality=95)
Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen
Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.
![Invoice-as-selling-tool_16-9_New.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/952b348f542b4286954433a31322cf01/invoice-as-selling-tool_16-9_new.jpg?width=800&quality=95)
Fakturaen som salgs- og kommunikationskanal
Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.
![B2B-invoice_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/ae11a7b1c4e14ff3b33d9f003a8a7fd4/b2b-invoice_16-9.jpg?width=800&quality=95)
Effektiv B2B-fakturahåndtering til teleselskaber
Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.
![Customer-service_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/b9036278a8904b0881da846c92fafe27/customer-service_16-9.jpg?width=800&quality=95)
De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen
Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.
![MasterCard_16-9.png](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/837701a0b9fd4198babb1a788ed679ca/mastercard_16-9.png?width=800&quality=95)
Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt
Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.
![Forca](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/globalassets/dk/kundcase/forca-indgang-16-9.jpg?width=800&quality=95)
Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer
Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer.
![Roskilde kommune 16-9 ny.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/fae66eaae08a44a78bcf1b741d17c4d3/roskilde-kommune-16-9-ny.jpg?width=800&quality=95)
Roskilde Kommune sparer 70% i arbejdstid med automatiseret og forenklet posthåndtering
Roskilde Kommune stod overfor en udfordring med den manuelle fordeling af Digital Post og e-mails, som krævede betydelige ressourcer og medførte risiko for fejl. De implementerede i samarbejde med Strålfors eDistribution, hvilket har resulteret i en markant reduktion af ressourceforbruget og forbedret håndteringen af den indkommende kommunikation.
![scandic 16-9.png](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/84ae5326490f43209fe781baf7ec1f16/scandic-16-9.png?width=800&quality=95)
Scandics rejse mod en problemfri digital posthåndtering
Med 6000 hotelværelser og 3000 medarbejdere modtager Scandic dagligt op til 200 Digital Post meddelelser, herunder personfølsomme oplysninger som kommunale meddelelser om lønrefusioner. Scandic valgte at få Strålfors' eDistributionsløsning, der automatiserer videresendelsen af meddelelserne og sikrer overholdelse af GDPR-reglerne.
![Velliv_16-9.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/f76f201f145d4c0c9f870e3d2033808f/velliv_16-9.jpg?width=800&quality=95)
Velliv: "Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send"
Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.
![Telia Danmark 16-9.png](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/75759e053f5c40e49dbc5c4ad25ba46c/telia-danmark-16-9.png?width=800&quality=95)
Telias digitale rejse
Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne. I forhold til at håndtere indkommende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.
![Alektum_16-9_230330.jpg](https://www.stralfors.dk/remote.axd/www.stralfors.dk/contentassets/51fe6af7e6824a78b737b54ae8d4a2be/alektum_16-9_230330.jpg?width=800&quality=95)
Alektum Group
Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.