Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Sådan bliver forsikringsselskaberne ved med at være relevante på et skiftende marked
Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.

Alektum Group
Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.

Sikre løsninger til inkassobranchen
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de love, der gælder for branchen og sørge for, at hele kæden, lige fra indgående og udgående kommunikation til modtager, er sikker. Vores læsninger inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at håndtere kommunikation hurtigt og omkostningseffektivt og samtidig opretholde en høj datasikkerhed.

Klar kommunikation reducerer kredittiden
Reducér risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger ved at kommunikere vigtige budskaber hurtigt, sikkert og brugervenligt. Sikker og automatisk håndtering af kommunikationen reducerer tidskrævende administration, og samtidig bliver oplysningerne lettere tilgængelige for dem, der har brug for dem.

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal
Vi hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til den rigtige person i den rigtige kanal med mulighed for flere betalingsløsninger. Med digitale postkasser, mobilfakturaer og mobilbetalinger reduceres tiden fra opfordring til handling, mens fysiske fakturaer giver høj leveringssikkerhed.

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid
Kunder og debitorer har forskellige betalingsevner og forskellige præferencer, når det gælder kommunikations- og betalingsmetoder. Derfor er det vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomheder arbejder med betalingsoplevelsen som en vigtig del af hele kundeoplevelsen.

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder
Kredithåndterings- og inkassobranchen udvikler sig i takt med at der oprettes og gives tilladelse til flere og flere digitale løsninger. Virksomhederne bliver nødt til at benytte sig af teknologien for at kunne gå fra inddrivelse til et hjælpsomt kundefokus og kunne leve op til deres sociale ansvar både nu og i fremtiden. Det mener Andreas Komnæs, chef for nye produkter og tjenester hos Kredinor. - Branchen skal arbejde på nye måder for at kunne leve op til samfundets forventninger, siger han.

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder håndterer store mængder særligt følsomme personoplysninger om gældsforhold og skal derfor have kendskab til de lokale love og regler i branchen. Hvis databeskyttelsen er utilstrækkelig, risikerer man bøder og i værste fald at miste sin autorisation til at drive inkassovirksomhed og dermed sine indtægter.

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder
Der stilles store krav om klar og effektiv kommunikation til virksomheder inden for inkasso og kredithåndtering. Uklare fakturaer og komplicerede betalingsløsninger skaber problemer i flere led. Vejen til kortere kredittider og en bedre kundeoplevelse er at fokusere på kundedialog og en god betalingsoplevelse.

Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt
Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen
Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Det er lige så vigtigt at forstå kundernes nye behov og krav som at kunne levere sikker elforsyning. Strålfors har 25 års erfaring med at samarbejde med forsyningsbranchen. Vi ser frem til de næste 25 år sammen med forsyningsselskaberne.

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder
Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?

Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne
Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker
Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer
Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer.

Kommuniker med dine kunder uden CPR-nummer i e-Boks
Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.

Fordele ved MeMo-formatet til Digital Post
Sådan kan din organisation anvende og høste fordele ved MeMo-formatet til Digital Post (for afsendersystemer)

Bach Gruppen automatiserer distribution af Digital Post og sparer tid
En bugnende indbakke og manuel fordeling af Digital Post er erstattet af automatisk distribution og høj grad af sikkerhed for, at posten lander i de rette hænder.