Vi benytter cookies på stralfors.dk til at optimere brugervenligheden og for at give de besøgende en god oplevelse samt indsamle statistik. Du accepterer brug af cookies, ved at lukke denne boks eller ved at klikke dig videre på sitet. Lær mere om cookies
Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter
Strålfors som leverandør på SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter
Strålfors er blevet leverandør på den nye SKI-rammeaftale 02.14 It-konsulenter. Denne aftale gør det nemmere for vores offentlige kunder at indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.
Effektiv sagsbehandling og klar kommunikation afhænger af, at henvendelser fra borgere og virksomheder havner det rigtige sted. Derfor er korrekt fordeling til myndighedspostkasser og/eller fagsystemer en høj prioritet.
Større sikkerhed og enklere arbejdsgange med digitale arkiver
Overfyldte kældre og besværet med at tilgå fysisk arkiveret materiale må ikke kompromittere datasikkerheden eller være årsag til tabt viden. Ved at digitalisere fysiske arkiver kan dine medarbejdere hurtigt og nemt finde de nødvendige data, samtidig med at det bliver lettere at overholde GDPR-kravene.
Borgere og virksomheder må aldrig være i tvivl om, at offentlige myndigheder opbevarer og håndterer personfølsomme data sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig kommunikere effektivt.
Nå ud til alle borgere hurtigt, tydeligt og sikkert
Når I optimerer jeres udgående kommunikation, styrker I ikke kun jeres interne processer og sikkerheden. I møder også borgernes forventninger om at blive betjent på en hurtig og sikker måde.
Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber
Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.
Styrk kundeloyaliteten med kundekommunikation i verdensklasse
Det er et vigtigt fokusområde for teleselskaber at fastholde kunderne. Kunderne kan nemt skifte udbyder på grund af en enkelt dårlig kundeoplevelse. Det gælder om at kommunikere med kunderne på deres præmisser for at styrke kundeloyaliteten.
Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen
Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.
Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.
Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.
De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen
Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.
Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt
Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.
Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer
Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer.
Roskilde Kommune sparer 70% i arbejdstid med automatiseret og forenklet posthåndtering
Roskilde Kommune stod overfor en udfordring med den manuelle fordeling af Digital Post og e-mails, som krævede betydelige ressourcer og medførte risiko for fejl. De implementerede i samarbejde med Strålfors eDistribution, hvilket har resulteret i en markant reduktion af ressourceforbruget og forbedret håndteringen af den indkommende kommunikation.
Scandics rejse mod en problemfri digital posthåndtering
Med 6000 hotelværelser og 3000 medarbejdere modtager Scandic dagligt op til 200 Digital Post meddelelser, herunder personfølsomme oplysninger som kommunale meddelelser om lønrefusioner. Scandic valgte at få Strålfors' eDistributionsløsning, der automatiserer videresendelsen af meddelelserne og sikrer overholdelse af GDPR-reglerne.
Velliv: "Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send"
Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.
Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne
Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.
Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne.
I forhold til at håndtere indkommende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.
Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.
Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.