Content hub

Hand_Mobil_16-9.jpg

Næste generation Digital Post

Er det reelt et generationsskifte? Arbejdet med Danmarks nye digitale postløsning er godt i gang. Næste generation Digital Post kalder Digitaliseringsstyrelsen det, men hvori ligger det ”næste”, og hvad betyder det for dig? Hvordan kan du forberede dig?

Nordea_16-9.jpg

Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

16-9_Kraftringen2.jpg

Kraftringen købte en tjeneste – men fik meget mere.

PostNord Strålfors har været Kraftringens samarbejdspartner til fakturalevering og andre udsendelser i Omnichannel og er samtidig en aktiv støtte i digitaliseringsprocessen.

Tada_16-9.jpg

Tada Medical

Med 3D-print kan startupvirksomheden Tada Medical fremstillige billige prototyper. Målet er at udvikle en behandling til kræftpatienter, som forhindrer smertefulde blærer i munden uden alvorlige bivirkninger.

Karolinska_16-9.jpg

Karolinska Universitetshospital

På Karolinska Universitetshospitals børnerøntgenafdeling bruger ortopæder og kirurger 3D-printede kropsdele for bedre at kunne forstå misdannelser inden en operation og i forbindelse med prøveoperationer.

Velliv_16-9.jpg

“Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send”

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

IKANO-bank_16-9.jpg

Ikano Bank

Ikano Bank opfylder kundernes behov med en ny digital platform fra PostNord Strålfors. I dag sender banken nemt fakturaer via Vipps, mobilfaktura, e-faktura og Digipost i Norge.

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Eksklusivitet overvinder reklametræthed

På kun nogle uger har ICA Sverige samlet tusindvis af følgere til sin lukkede Facebook-gruppe Bäst på Vego? (Bedst til vegetarisk?) ICA har opnået et øget engagement ved at lade kunderne ansøge om at være med i gruppen.

16-9_SJ_3D.jpg

3D-print gav hurtigere togservice

Siden SJ begyndte at 3D-printe reservedele hos PostNord Strålfors, er servicetiden reduceret. Nu er der flere tog i drift, og samtidig er funktionaliteten forbedret.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

16-9_Odense.jpg

Odense kommune

Odense er en af de kommuner i Danmark, der er længst fremme med digitalisering, og med Connect-løsningen opnår kommunen både øget sikkerhed og økonomiske besparelser.

Kundcase_DK_Odder_16-9.jpg

Odder kommune

Digitalisering af indgående kommunikation. Odder Kommune vil have en fejlprocent på nul. Det er kommunes ambitionen, efter at de har valgt at lade PostNord Strålfors digitalisere og fordele alt indgående kommunikation.

Trafi-16-9.jpg

”Verden bliver aldrig færdig”

Den finske trafikstyrelse Trafi har i de seneste år digitaliseret mange af sine tjenester. – De fleste borgere foretrækker at håndtere tingene digitalt. De foretrækker brugervenlige tjenester, som er tilgængelige, når de har brug for dem, siger Maaria Toikka, som leder udvikling og koordinering af Trafis e-tjenester. 

skatteverket-16-9.jpg

Sådan vil Skatteverket digitalisere hverdagen

Digitalisering af de eksisterende tjenester var det første skridt på Skatteverkets digitaliseringsrejse. Nu begynder næste trin – innovation i en digital hverdag.  Skatteverket har opfodret brugerne til at hjælpe med processen.

Brio-erik-16-9.jpg

Med trætoget ind i fremtiden

Brios legetøjstog er en klassiker, som generationer af børn har leget med. Varemærket signalerer både kvalitet og nostalgi. Men hvordan bringer man en togbane af træ ind i den digitale tidsalder uden at gå på kompromis med virksomhedens grundværdier? Det ved designchef Erik Söderlind.

Arbetsförmedlingen-1.jpg

Mere effektiv fakturahåndtering med EDI

Arbejdsformidlingen i Sverige kan takket være PostNord Strålfors' EDI-tjeneste nemt udveksle elektroniske meddelelser med sine 6.000 leverandører – uanset hvilket system de bruger, og hvor i verden de befinder sig.

16-9_Aarhus_kommune.jpg

Aarhus kommune: Sikker og effektiv håndtering af henvendelser

Aarhus Kommune har fået en komplet input/output-løsning, som styrer kommunikation til og fra kommunens borgerne og virksomheder på socialområdet, fx. anbringelser, forebyggelse og sociale ydelser.

16-9_Novozymes.jpg

Novozymes har fuld kontrol med versioner af deres labels

Novozymes, verdensledende inden for enzymer, leverer til virksomheder over hele verden. For ikke at blive hængende i tolden er de afhængige af etiketter med korrekt information. Med PostNord Strålfors’ løsning Transform kan titusindvis af versioner af etiketter opdateres på nogle få timer.

Telia_Tamara-Kahliel_16-9.jpg

Telias digitale rejse

Telia Denmark arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne.

Filip-Sandberg_Glenair-Nordic_875x500.jpg

Nemmere salgsproces med 3D-print

Med 3D-printede prototyper kan Glenair Nordic vise sine kunder, hvordan et kundetilpasset produkt vil fungere i virkeligheden. Det er en meget stor hjælp i salgsprocessen, siger Filip Sandberg, teknisk salgschef.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mere tilfredse kunder takket være digitaliseringen

Skellefteå Kraft vil være Sveriges bedste energiselskab. Med branchens mest tilfredse kunder er de godt på vej.

Vis mere