Content hub

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

AP_Pension-1080-608.jpg

Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen for AP Pension

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Giovanni-Belli_16-9.jpg

NgDP: Er det reelt et generationsskifte?

Arbejdet med Danmarks nye digitale postløsning er godt i gang. Næste generation Digital Post kalder Digitaliseringsstyrelsen det, men hvori ligger det ”næste”, og hvad betyder det for dig? Hvordan kan du forberede dig? Læs artikel med Giovanni Belli, Head of Business Development

Customer-IQ_Experts-panel_Fremtid-Forsikring_16-9.jpg

Skadebehandling med kunden i centrum

Det norske forsikringsselskab Fremtind Forsikring behandler hvert år hundredtusindvis af skadeanmeldelser. Virksomheden bruger en kombination af brugervenlige digitale tjenester og sensitivitetstræning for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse og kunne yde personlig betjening af høj kvalitet.

Customer-IQ_Experts-panel_VolvoFinans_16-9.jpg

Friktionsfri kundeoplevelse inden for bilfinansiering

Volvofinans Bank indførte i begyndelsen af 2018 et Zero Friction-program for at sikre en mere smidig kundeservice – og dermed en bedre kundeoplevelse. I dag har Volvofinans Bank den bedste kundeservice blandt svenske banker, og det årlige antal opkald til kundeservice er reduceret med mere end 20%.

Customer-IQ_Experts-panel_Saxo-Bank_16-9.jpg

AI og machine learning skræddersyer onlinehandel og -investering

Saxo Bank skiller sig ud inden for onlinehandel. Selv om virksomheden har banklicens, er den dybest set en teknologivirksomhed. Saxo Bank tilbyder onlinehandelsplatforme til en bred kundegruppe og bruger AI og machine learning til at forudsige behov og tilpasse deres platformsprodukter til individuelle kunder.

Customer-IQ_Experts-panel_Aarhus_16-9.jpg

Service med borgeren i centrum betaler sig i Aarhus Kommune

Borgerservice i Aarhus Kommune sætter standarden for kommunale borgeroplevelser ved at arbejde med tre bundlinjer: kvalitet, økonomi og social bæredygtighed.

Customer-IQ_Experts-panel_ExoveDesign_16-9.jpg

Designtænkning booster kundeoplevelsen

Den digitale vækstvirksomhed Exove Design bruger designtænkning i sin tilgang til kundeoplevelsesløsninger til kunder i alle brancher. Resultatet er større accept blandt interessenter, større forståelse af kundens kunder og løsninger baseret på fakta i stedet for mavefornemmelser.

Customer-IQ_Experts-panel_Handelsbanken_16-9.jpg

Kundeoplevelser vinder hjerter, tillid og markedsandele

I en tid, hvor de fleste banker konkurrerer om at blive den mest digitale, fokuserer Handelsbanken på kundeoplevelse – både digitalt og ved face to face-møder med bankrådgivere. Det altomfattende fokus på kundeoplevelse har ikke kun været med til at gøre Handelsbanken til den mest foretrukne bank på alle dens markeder, men bidrager også til at vinde markedsandele.

Nordea_16-9.jpg

Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

16-9_Kraftringen2.jpg

Kraftringen købte en tjeneste – men fik meget mere.

PostNord Strålfors har været Kraftringens samarbejdspartner til fakturalevering og andre udsendelser i Omnichannel og er samtidig en aktiv støtte i digitaliseringsprocessen.

Tada_16-9.jpg

Tada Medical

Med 3D-print kan startupvirksomheden Tada Medical fremstillige billige prototyper. Målet er at udvikle en behandling til kræftpatienter, som forhindrer smertefulde blærer i munden uden alvorlige bivirkninger.

Karolinska_16-9.jpg

Karolinska Universitetshospital

På Karolinska Universitetshospitals børnerøntgenafdeling bruger ortopæder og kirurger 3D-printede kropsdele for bedre at kunne forstå misdannelser inden en operation og i forbindelse med prøveoperationer.

Velliv_16-9.jpg

“Nu havner digitale breve hos kunden, næsten før vi har trykket send”

Med Strålfors Connect løsningen sender Velliv nu krypteret post, der havner hurtigt i kundernes e-Boks. Kunderne får en bedre oplevelse – og Velliv opnår en stor økonomisk besparelse.

IKANO-bank_16-9.jpg

Ikano Bank

Ikano Bank opfylder kundernes behov med en ny digital platform fra PostNord Strålfors. I dag sender banken nemt fakturaer via Vipps, mobilfaktura, e-faktura og Digipost i Norge.

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Eksklusivitet overvinder reklametræthed

På kun nogle uger har ICA Sverige samlet tusindvis af følgere til sin lukkede Facebook-gruppe Bäst på Vego? (Bedst til vegetarisk?) ICA har opnået et øget engagement ved at lade kunderne ansøge om at være med i gruppen.

16-9_SJ_3D.jpg

3D-print gav hurtigere togservice

Siden SJ begyndte at 3D-printe reservedele hos PostNord Strålfors, er servicetiden reduceret. Nu er der flere tog i drift, og samtidig er funktionaliteten forbedret.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

16-9_Odense.jpg

Odense kommune

Odense er en af de kommuner i Danmark, der er længst fremme med digitalisering, og med Connect-løsningen opnår kommunen både øget sikkerhed og økonomiske besparelser.

Kundcase_DK_Odder_16-9.jpg

Odder kommune

Digitalisering af indgående kommunikation. Odder Kommune vil have en fejlprocent på nul. Det er kommunes ambitionen, efter at de har valgt at lade PostNord Strålfors digitalisere og fordele alt indgående kommunikation.

Trafi-16-9.jpg

”Verden bliver aldrig færdig”

Den finske trafikstyrelse Trafi har i de seneste år digitaliseret mange af sine tjenester. – De fleste borgere foretrækker at håndtere tingene digitalt. De foretrækker brugervenlige tjenester, som er tilgængelige, når de har brug for dem, siger Maaria Toikka, som leder udvikling og koordinering af Trafis e-tjenester. 

Vis mere