Content hub
Categories level 1
Categories level 1

PayEx-samarbejde med Strålfors sikrer forsendelserne og udvikler begge parter
PayEx leverer betalingsløsninger og tilbyder services i hele Norden. Hver måned udsender virksomheden næsten to millioner forsendelser på papir til kunder. Da PayEx' eget trykkeri voksede ud af sine lokaler, indgik virksomheden et samarbejde med Strålfors for at udvikle forretningen og sikre distributionen af papirforsendelser som fakturaer og rykkere.

Sikre kommunikationstjenester til nordiske forsikringsselskaber
Det er forretningskritisk for forsikringsselskaberne at kunne opbevare og håndtere informationer sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig fastholde kvaliteten.

Problemfri skadebehandling med effektiv håndtering af indgående kommunikation
Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.

Styrk konkurrenceevnen med tilpasset kundekommunikation
Forsikringstagerne forventer hurtige og nemme kommunikationsmuligheder med deres forsikringsselskab, uanset hvad de henvender sig om. Forsikringsselskaberne kan ved at udnytte deres kundedata bedst muligt vise, at de forstår kunderne og på den måde fremme kundeloyalitet, mersalg og nysalg.

Løsninger der styrker nordiske forsikringsselskabers markedsposition
Konstante omkostningsbesparelser og nye konkurrenter giver forsikringsselskaberne udfordringer. Tilpasset kundekommunikation og effektiv skadebehandling i sikre kanaler er fundamentet for forsikringsselskabernes konkurrenceevne.

Sådan bliver forsikringsselskaberne ved med at være relevante på et skiftende marked
Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.

Alektum Group
Koncernen Alektum Group har aktiviteter i 14 europæiske lande. Kernevirksomheden er inkasso, og dertil er knyttet markeds- og kreditinformation, juridisk rådgivning og faktureringsløsninger. Alektum har samarbejdet med PostNord Strålfors siden år 2000, og Strålfors' løsning Omnichannel gør det lettere for Alektum at få betaling.

Sikre løsninger til inkassobranchen
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder er nødt til at overholde de love, der gælder for branchen og sørge for, at hele kæden, lige fra indgående og udgående kommunikation til modtager, er sikker. Vores læsninger inden for både fysisk og digital kommunikation hjælper vores samarbejdspartnere med at håndtere kommunikation hurtigt og omkostningseffektivt og samtidig opretholde en høj datasikkerhed.

Klar kommunikation reducerer kredittiden
Reducér risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger ved at kommunikere vigtige budskaber hurtigt, sikkert og brugervenligt. Sikker og automatisk håndtering af kommunikationen reducerer tidskrævende administration, og samtidig bliver oplysningerne lettere tilgængelige for dem, der har brug for dem.

God betalingsoplevelse i den rigtige kanal
Vi hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til den rigtige person i den rigtige kanal med mulighed for flere betalingsløsninger. Med digitale postkasser, mobilfakturaer og mobilbetalinger reduceres tiden fra opfordring til handling, mens fysiske fakturaer giver høj leveringssikkerhed.

Bedre betalingsoplevelser fører til kortere kredittid
Kunder og debitorer har forskellige betalingsevner og forskellige præferencer, når det gælder kommunikations- og betalingsmetoder. Derfor er det vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomheder arbejder med betalingsoplevelsen som en vigtig del af hele kundeoplevelsen.

Fra inddrivelse til fremtidigt samarbejde mellem inkassovirksomheder
Kredithåndterings- og inkassobranchen udvikler sig i takt med at der oprettes og gives tilladelse til flere og flere digitale løsninger. Virksomhederne bliver nødt til at benytte sig af teknologien for at kunne gå fra inddrivelse til et hjælpsomt kundefokus og kunne leve op til deres sociale ansvar både nu og i fremtiden. Det mener Andreas Komnæs, chef for nye produkter og tjenester hos Kredinor. - Branchen skal arbejde på nye måder for at kunne leve op til samfundets forventninger, siger han.

Sådan kan inkassobranchen sikre bedre databeskyttelse
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder håndterer store mængder særligt følsomme personoplysninger om gældsforhold og skal derfor have kendskab til de lokale love og regler i branchen. Hvis databeskyttelsen er utilstrækkelig, risikerer man bøder og i værste fald at miste sin autorisation til at drive inkassovirksomhed og dermed sine indtægter.

Sikre betalingsløsninger og øget likviditet til inkassovirksomheder
Der stilles store krav om klar og effektiv kommunikation til virksomheder inden for inkasso og kredithåndtering. Uklare fakturaer og komplicerede betalingsløsninger skaber problemer i flere led. Vejen til kortere kredittider og en bedre kundeoplevelse er at fokusere på kundedialog og en god betalingsoplevelse.

Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt
Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen
Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Læs mere om, hvordan smarte kommunikationsløsninger, bæredygtige processer og automatiserede flows hjælper en industri i konstant udvikling. Og download gerne vores guide med tips og råd til fremtidens energiselskaber!

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder
Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker
Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.