Content hub

Duos_16-9.jpg

DUOS frigør vigtig tid med We Mail-løsning

På 15 minutter klarer DUOS Gruppen i dag det, der tidligere tog 32 timer. Manuelt arbejde med at printe, kuvertere og afsende breve er afløst af værdiskabende opgaver inden for rekruttering og kvalitetssikring.

Novozynes-16-9.jpg

Novozymes fordeler fysisk post digitalt

At Novozymes kort tid inden marts 2020 var gået i luften med en løsning, der scanner fysiske breve og digitaliserer håndteringen af dem, viste sig at være et heldigt sammentræf, da landet lukkede ned. Digital distribution var en stor hjælp under nedlukningen, og i dag er det svært at forestille sig andet.

archive-16-9.jpg

AAB digitaliserer over 100 års boligdokumenter

At digitalisere sine papirarkiver skaber overblik, og gør det lettere at få adgang til og finde sager frem hurtigt. Det sparer plads i forhold til et fysisk arkiv, og gør det fremfor alt lettere at arbejde i overensstemmelse med GDPR-kravene. Derfor valgte boligforeningen AAB at digitalisere alle dens 107 lokale arkiver, så foreningen lever op til GDPR-kravene.

kons_computer-banner.jpg

Seges: Stærkt trekløver digitaliserer landbruget

Respekt for slutbrugeren er mindst lige så vigtig som øget effektivitet, når der bliver sat strøm til processerne, der fører til et færdigt regnskab i landbruget. Strategisk samarbejde sikrer den optimale balance og baner vejen for succesfulde forandringer.

Helen_16-9.jpg

Helen Oy pionerer inden for MobilePay

Mobilbetaling er et område, der vokser hurtigt hos energiselskabet Helen. – Forbrugerne vil helst klare alt med mobiltelefonen. Udviklingen af betalingsløsninger stopper ikke med det, vi ser i dag. Der er mere på vej, siger Kirsi Kuusisto, leder af fakturerings- og analyseenheden.

HB-Care_16-9.jpg

HB-Care skåner miljøet og sparer tid med digital underskrift

Før krævede det en køretur til regionskontoret, når en ny chauffør skulle underskrive ansættelseskontrakt. Det var både tidskrævende og miljøbelastende. I dag klares underskriften digitalt og uden at berøre den daglige drift, fortæller Jimmi Fischer, personalechef hos HB-Care.

Ikano-Bank_16-9.jpg

Ikano Bank: Digital partner med et langt og tæt samarbejde

En Omnichannel-løsning fra PostNord Strålfors giver både tids- og omkostningsbesparelser for Ikano Bank. Den understøtter også virksomhedens bæredygtighedsarbejde. Nøglen er et langsigtet partnerskab, hvor man udvikler sig sammen.

Debbie_16-9.jpg

Intellitech/Debbie: Digitalisering øger betalingsraten i inkassobranchen

Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.

NgDP_16-9_Med-heading.jpg

Inspirationsside om NgDP

Næste generation Digital Post (NgDP) går live til november 2021. Få hjælp til at komme sikkert i gang.

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

AP_Pension-1080-608.jpg

AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Giovanni-Belli_16-9.jpg

NgDP: Er det reelt et generationsskifte?

Arbejdet med Danmarks nye digitale postløsning er godt i gang. Næste generation Digital Post kalder Digitaliseringsstyrelsen det, men hvori ligger det ”næste”, og hvad betyder det for dig? Hvordan kan du forberede dig? Læs artikel med Giovanni Belli, Head of Business Development

Customer-IQ_Experts-panel_Fremtid-Forsikring_16-9.jpg

Skadebehandling med kunden i centrum

Det norske forsikringsselskab Fremtind Forsikring behandler hvert år hundredtusindvis af skadeanmeldelser. Virksomheden bruger en kombination af brugervenlige digitale tjenester og sensitivitetstræning for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse og kunne yde personlig betjening af høj kvalitet.

Customer-IQ_Experts-panel_Saxo-Bank_16-9.jpg

AI og machine learning skræddersyer onlinehandel og -investering

Saxo Bank skiller sig ud inden for onlinehandel. Selv om virksomheden har banklicens, er den dybest set en teknologivirksomhed. Saxo Bank tilbyder onlinehandelsplatforme til en bred kundegruppe og bruger AI og machine learning til at forudsige behov og tilpasse deres platformsprodukter til individuelle kunder.

Customer-IQ_Experts-panel_VolvoFinans_16-9.jpg

Friktionsfri kundeoplevelse inden for bilfinansiering

Volvofinans Bank indførte i begyndelsen af 2018 et Zero Friction-program for at sikre en mere smidig kundeservice – og dermed en bedre kundeoplevelse. I dag har Volvofinans Bank den bedste kundeservice blandt svenske banker, og det årlige antal opkald til kundeservice er reduceret med mere end 20%.

Customer-IQ_Experts-panel_Handelsbanken_16-9.jpg

Kundeoplevelser vinder hjerter, tillid og markedsandele

I en tid, hvor de fleste banker konkurrerer om at blive den mest digitale, fokuserer Handelsbanken på kundeoplevelse – både digitalt og ved face to face-møder med bankrådgivere. Det altomfattende fokus på kundeoplevelse har ikke kun været med til at gøre Handelsbanken til den mest foretrukne bank på alle dens markeder, men bidrager også til at vinde markedsandele.

Customer-IQ_Experts-panel_Aarhus_16-9.jpg

Service med borgeren i centrum betaler sig i Aarhus Kommune

Borgerservice i Aarhus Kommune sætter standarden for kommunale borgeroplevelser ved at arbejde med tre bundlinjer: kvalitet, økonomi og social bæredygtighed.

Customer-IQ_Experts-panel_ExoveDesign_16-9.jpg

Designtænkning booster kundeoplevelsen

Den digitale vækstvirksomhed Exove Design bruger designtænkning i sin tilgang til kundeoplevelsesløsninger til kunder i alle brancher. Resultatet er større accept blandt interessenter, større forståelse af kundens kunder og løsninger baseret på fakta i stedet for mavefornemmelser.

Nordea_16-9.jpg

Nordea Finans: Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

16-9_Kraftringen2.jpg

Kraftringen købte en tjeneste – men fik meget mere.

PostNord Strålfors har været Kraftringens samarbejdspartner til fakturalevering og andre udsendelser i Omnichannel og er samtidig en aktiv støtte i digitaliseringsprocessen.

Tada_16-9.jpg

Tada Medical

Med 3D-print kan startupvirksomheden Tada Medical fremstillige billige prototyper. Målet er at udvikle en behandling til kræftpatienter, som forhindrer smertefulde blærer i munden uden alvorlige bivirkninger.

Vis mere