Vi benytter cookies på stralfors.dk til at optimere brugervenligheden og for at give de besøgende en god oplevelse samt indsamle statistik. Du accepterer brug af cookies, ved at lukke denne boks eller ved at klikke dig videre på sitet. Lær mere om cookies
Den nye Postlov vil medføre behov for en optimering af kommunikation til jeres kunder/borgere
Et politisk flertal har besluttet at ophæve befordringspligten for breve og pakker og sætter postmarkedet frit. Ændringen får virkning fra 1. januar 2024.
Kan du ikke længere hente og fordele Digital Post fra offentlige myndigheder?
Næste generation Digital Post (NgDP) er gået live den 21. marts 2022, hvilket betyder markante ændringer for din virksomhed, når I skal arbejde med den Digitale Post, som I modtager fra offentlige myndigheder.
Betalingsløsninger og andre finansielle tjenester er steget kraftigt i omfang de senere år. Der findes flere leverandører og bedre og mere sikre løsninger end nogensinde før. På den side kan du finde flere interviews med førende nordiske eksperter inden for betalingsløsninger, læse kundecases og spændende inspiration til forskellige løsninger og tendenser.
MobilePay – Vi er sat i verden for at simplificere
MobilePay er i dag en fast app på næsten alle mobiltelefoner, og de færreste kan forestille sig en hverdag uden MobilePay. App’en benyttes af 4,3 mio. brugere i Danmark. Imponerende, når man tager i betragtning, at den samlede danske befolkning kun er på 5,8 mio. Faktisk viser undersøgelser, at MobilePay muligvis er den mest benyttede mobilbetalingsløsning i verden målt på antal årlige betalinger pr. indbygger.
Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.
Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser
I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.
I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.
Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.
I takt med at antallet af betalingstjenester stiger, bliver det stadig vigtigere for virksomheder at inkludere Payment Management i deres omnichannel-strategi. Muligheden for selv at vælge betalingsmetode øger både loyaliteten og betalingsviljen.
PostNord har med teknologi, som tidligere var forbeholdt forskerne, undersøgt, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation. Undersøgelsen viser, at print stadig skaber et stort engagement, men bliver udfordret af den digitale postkasse.
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.