Content hub

Ny-postlov_16-9.jpg

Den nye Postlov vil medføre behov for en optimering af kommunikation til jeres kunder/borgere

Et politisk flertal har besluttet at ophæve befordringspligten for breve og pakker og sætter postmarkedet frit. Ændringen får virkning fra 1. januar 2024. 

NgDP-ikke hente digital post-16-9.jpg

Kan du ikke længere hente og fordele Digital Post fra offentlige myndigheder?

Næste generation Digital Post (NgDP) er gået live den 21. marts 2022, hvilket betyder markante ændringer for din virksomhed, når I skal arbejde med den Digitale Post, som I modtager fra offentlige myndigheder.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

Betalingsløsninger og andre finansielle tjenester er steget kraftigt i omfang de senere år. Der findes flere leverandører og bedre og mere sikre løsninger end nogensinde før. På den side kan du finde flere interviews med førende nordiske eksperter inden for betalingsløsninger, læse kundecases og spændende inspiration til forskellige løsninger og tendenser.

Expert_MobilePay_Casper-Hoigaard_16-9.jpg

MobilePay – Vi er sat i verden for at simplificere

MobilePay er i dag en fast app på næsten alle mobiltelefoner, og de færreste kan forestille sig en hverdag uden MobilePay. App’en benyttes af 4,3 mio. brugere i Danmark. Imponerende, når man tager i betragtning, at den samlede danske befolkning kun er på 5,8 mio. Faktisk viser undersøgelser, at MobilePay muligvis er den mest benyttede mobilbetalingsløsning i verden målt på antal årlige betalinger pr. indbygger.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Kundeoplevelsen-16-9-2.jpg

Har du styr på kundeoplevelsen?

Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.

En illustration af, hvordan omnichannel kan se ud.

Hvad er Omnichannel kommunikation?

Omni i omnichannel stammer oprindeligt fra latin og betyder “alle steder”. Formålet med omnichannel er at skabe bedre kundeoplevelser for dine kunder.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Hjælp til at navigere efter nye spilleregler

I takt med at antallet af betalingstjenester stiger, bliver det stadig vigtigere for virksomheder at inkludere Payment Management i deres omnichannel-strategi. Muligheden for selv at vælge betalingsmetode øger både loyaliteten og betalingsviljen.

Neuromarketing_16-9.jpg

Sans for kommunikation

PostNord har med teknologi, som tidligere var forbeholdt forskerne, undersøgt, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation. Undersøgelsen viser, at print stadig skaber et stort engagement, men bliver udfordret af den digitale postkasse.