Content hub

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

values-reliable.jpg

Styrk jeres digitale kommunikation

I takt med både verden, kunder og forbrugere bliver mere og mere digitaliserede, bør en stærk digital kommunikation med kunderne og forbrugerne være et stort fokus hos de enkelte virksomheder.

Kundeoplevelsen-16-9-2.jpg

Har du styr på kundeoplevelsen?

Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.

Omni_Ida-16-9.jpg

Hvad er Omnichannel kommunikation?

Omni i omnichannel stammer oprindeligt fra latin og betyder “alle steder”. Formålet med omnichannel er at skabe bedre kundeoplevelser for dine kunder.

Hjelp-til-a-navigere_16-9_NYAST.jpg

Hjælp til at navigere efter nye spilleregler

I takt med at antallet af betalingstjenester stiger, bliver det stadig vigtigere for virksomheder at inkludere Payment Management i deres omnichannel-strategi. Muligheden for selv at vælge betalingsmetode øger både loyaliteten og betalingsviljen.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanalvalg til kunderejsen

Hvilken fase skal kommunikationen understøtte? Behov og fokus varierer, afhængigt af hvilket trin i kunderejsen kunden befinder sig på. Funktionen afgør kanal og budskab.

Neuromarketing_16-9.jpg

Sans for kommunikation

PostNord har med teknologi, som tidligere var forbeholdt forskerne, undersøgt, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation. Undersøgelsen viser, at print stadig skaber et stort engagement, men bliver udfordret af den digitale postkasse.