Content hub

Automation_16-9.jpg

Styrk dine kommunikationsprocesser med automatisering, AI og machine learning

Automatisering og digital kommunikation stiller store krav til nye kompetencer, investeringer i teknologi og god planlægning – men giver samtidig mulighed for at integrere kommunikation i forretningsprocesser. Nogle af de positive effekter er f.eks. bedre kunderelationer, lavere omkostninger, bedre overholdelse af regler og bedre flow i virksomheden.

Magnus Widgren

Datadrevet kreativitet – sådan gør du

Hvordan skaber man kreativt materiale, der er tilgængeligt i længere tid? Og som aktiveres automatisk baseret på kundebehov og -adfærd? – For første gang nogensinde står vi i en situation, hvor teknologien giver os mulighed for at gennemføre kreative kampagner med data på en enkel måde, siger Magnus Widgren, Head of Growth i Edisen.

Nicklas Bergman

Sådan møder du fremtiden på den rigtige måde

Investor og iværksætter, Nicklas Bergman, har brugt en stor del af sit professionelle liv på at finde ud af, hvad teknologien vil bringe i fremtiden. – Vi mennesker har en tendens til, ikke at kunne lide forandringer – og teknologien har en tendens til at overvinde denne modstand, hvis vi finder måder at bruge den på, som er til vores fordel, siger han.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mere personlig kommunikation med smart brug af kundedata

Når man arbejder datadrevet, bliver det muligt at nå ud med det rigtige budskab til den rigtige kunde i den rigtige kanal. Men for at kunne det i fremtiden er man nødt til at overbevise kunden om, at det er en win-win-situation, hvor begge parter får noget ud af transaktionen.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Fra kontantløs betaling til kontaktløs – sådan ændrer betalingsmønstrene sig i Norden

Går du stadig rundt med en tegnebog om fem år? Formentlig ikke. Den digitale teknologi giver mulighed for nye kontaktløse betalinger, der bedre kan integreres i købsoplevelsen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Virksomheder bekæmper COVID-19-krisen med innovation

Coronavirusset har tvunget virksomheder i hele verden til at omstille sig hurtigt. Det har ført til en lang række innovationer lige fra værnemidler til smarte mødeværktøjer. Her er 10 eksempler på innovationer, der får os til at komme stærkere ud af krisen:

Teknologi-forbrukere-drommer-om_16-9_NY.jpg

Teknologi, som opfylder forbrugernes drømme

Ericsson Consumer & IndustryLab har undersøgt, hvilke trends forbrugerne ønsker sig mere af i fremtiden. Nemmere indkøb, hurtigere betaling og mere præcise anbefalinger stod højt på ønskelisten.

20-startups-Furhat-16-9.jpg

20 startups, man bør holde øje med

Norden har som en af de mest digitaliserede regioner i verden et godt vækstklima til højteknologiske virksomheder og innovationer. Her er 20 af de mest spændende vækstvirksomheder i Danmark, Sverige, Norge og Finland.