Content hub

Payment-Management_16-9_2.jpg

Mere personlig kommunikation med smart brug af kundedata

Når man arbejder datadrevet, bliver det muligt at nå ud med det rigtige budskab til den rigtige kunde i den rigtige kanal. Men for at kunne det i fremtiden er man nødt til at overbevise kunden om, at det er en win-win-situation, hvor begge parter får noget ud af transaktionen.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hvordan ser fremtidens kundekommunikation ud?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development hos PostNord Strålfors, råder virksomhederne og offentlige myndigheder til at være forberedt på det uforudsete. Med fleksible og kanaluafhængige løsninger kan man også i fremtiden levere til kunderne og borgerne forventninger.

I-kundens-skor_16-9.jpg

Skab ny værdi sammen med kunden

Vi har alle haft dårlige kundeoplevelser. Men hvordan kan det være, at virksomhederne ikke er opmærksomme på tilbagevendende pain points? Måske skal de bare blive bedre til at lytte.

woman-laugh-cafe.jpg

Digital transformation skaber bedre kundeoplevelser

I sin enkelthed handler digital transformation om at benytte nye digitale værktøjer til at behandle data for at skabe bedre resultater i virksomheden. Hvad enten det er øget omsætning, reducering af omkostninger/resurser eller en forbedret kunde-/borgeroplevelse.

Kundeoplevelsen-16-9-2.jpg

Har du styr på kundeoplevelsen?

Hvornår har du sidst tænk på, hvordan jeres kunder opfatter jeres virksomhed? Hvad enten det omfatter jeres kommunikation eller de betalingsmuligheder I tilbyder, så bør I tænke kundeoplevelse ind.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg

Årets digitaliseringstrends

Øget personalisering og større krav om sikker datahåndtering lyder som modsatrettede trends. Mattias Norén, head of Business Development, opsummerer de fem centrale digitaliseringstrends, der præger 2020, og som du er nødt til at tage stilling til.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Fem digitale trends, der vil præge 2021

Den hurtige digitalisering i 2020 ændrede vores måde at kommunikere på. Derfor får digital tillid, personalisering og konversationsdesign større betydning for kunderne i 2021. Det mener Mattias Norén, Head of Strategy and Business Development.

8-konsekvenser-af-oget-forbrugermagt_16-9_DK.jpg

8 konsekvenser af øget forbrugermagt

De seneste år er der blevet talt meget om, at forbrugermagten øges, men hvad betyder det i praksis, og hvad bruger forbrugerne magten til? Vi har samlet otte tydelige tegn på, at kunden har taget kontrollen.

Gen-Z_16-9_Old_SE-DK.jpg

Betydningen af at være ægte

Vores yngste forbrugere er ligeglade med oppustede varemærkeløfter. Du vinder kun generation Z’s hjerte på én måde – vær ægte.

Daniel-Ewerman_16-9.jpg

På kundens side

Forfatter og foredragsholder Daniel Ewerman er en af Sveriges mest fremtrædende fortalere for gode kundeoplevelser. Han har brugt de seneste ti år på at forsøge at udrydde dårlig service.

Neuromarketing_16-9.jpg

Sans for kommunikation

PostNord har med teknologi, som tidligere var forbeholdt forskerne, undersøgt, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation. Undersøgelsen viser, at print stadig skaber et stort engagement, men bliver udfordret af den digitale postkasse.