Holdbare løsninger til forsyningsbranchen 

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen

Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Det er lige så vigtigt at forstå kundernes nye behov og krav som at kunne levere sikker elforsyning. Strålfors har 25 års erfaring med at samarbejde med forsyningsbranchen. Vi ser frem til de næste 25 år sammen med forsyningsselskaberne.

Webinars_16-9_1.jpg

Tilmeld dig vores webinarer!

Webinarerne er gratis og varer ca. en time. De er oplagte for virksomheder og offentlige myndigheder, der modtager og distribuerer dokumenter enten via post, Digital Post eller e-Boks.

Compliance_16-9.jpg

"Det handler dybest set om tillid"

PostNord Strålfors håndterer hver dag enorme mængder personoplysninger. – Det handler dybest set om tillid, og om at vores kunder og medarbejdere skal føle sig helt trygge ved, at vi kan levere det, vi lover, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundernes data på en korrekt og sikker måde, siger Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.

5-digitale-trends-2022_16-9.jpg

Fem danske digitale trends, der vil præge 2022

2022 bliver et år med fortsat højt tempo på digitaliseringen. Desuden vil positive effekter af den forestående lancering af Ny generation Digital Post (NgDP) i den offentlige sektor præge året. Det bliver også et år, hvor virksomheder og organisationer for alvor bliver testet på, hvor seriøst de mener det, når de siger, at brugeroplevelsen er i fokus.

shutterstock_1414526963-16-9.jpg

Fordele ved MeMo-formatet til Digital Post

Sådan kan din organisation anvende og høste fordele ved MeMo-formatet til Digital Post (for afsendersystemer)

Åke Andersson, Information Security Officer i PostNord Strålfors

"ISO er som en lille bibel for os"

Hver dag passerer enorme datamængder gennem PostNord Strålfors' systemer. Det er Åke Andersson, der har det endelige ansvar for informationssikkerheden. - Der er mange, der taler om cybersikkerhed i dag, men det har længe været et centralt emne i PostNord Strålfors.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Sådan kan digitalisering reducere din virksomheds miljøpåvirkning

Vidste du, at 100.000 papirfakturaer svarer til 14.600 kilometers bilkørsel eller en rejse tur/retur til Thailand? Du kan bidrage til en grønnere planet ved at digitalisere mere. Vi forklarer hvordan.

NæstegenerationDigitalPost-live.jpg

Inspirationsside om den nye Digital Post

Den nye Digital Post (Næste generation Digital Post) er gået live den 21. marts 2022. Få hjælp til at håndtere Digital Post

Seks digitale trends, man skal have styr på i 2022

Seks nordiske digitale trends, man skal have styr på i 2022

Hvis der er noget, de seneste to år har vist verden, er det, at transformation altid er mulig. Aldrig før har arbejds- og livsmønstre ændret sig så meget på så kort tid – og aldrig før har digitaliseringen udviklet sig så hurtigt i alle grupper i samfundet.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Fremtidens betalingsløsninger

Betalingsløsninger og andre finansielle tjenester er steget kraftigt i omfang de senere år. Der findes flere leverandører og bedre og mere sikre løsninger end nogensinde før. På den side kan du finde flere interviews med førende nordiske eksperter inden for betalingsløsninger, læse kundecases og spændende inspiration til forskellige løsninger og tendenser.

Iso-16-9.jpg

Nye ISO 27001-certificeringer garanterer pålidelige sikkerhedsmetoder

PostNord Strålfors håndterer hver dag enorme mængder personoplysninger. – Det handler dybest set om tillid, og om at vores kunder og medarbejdere skal føle sig helt trygge ved, at vi kan levere det, vi lover, både digitalt og fysisk. Og at vi håndterer kundernes data på en korrekt og sikker måde, siger Martin Nyberg, Chief Compliance Officer i PostNord Strålfors.

AI_16-9.jpg

AI er bedre til skak end til sund fornuft

Dataingeniøren Melanie Mitchell har siden 1984 været førende inden for amerikansk AI-forskning. Udviklingen har på mange områder overgået forventningerne, men kunstig intelligens viste sig at være den sværeste nød at knække.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få spændende artikler og interviews med fokus på det nyeste inden for kundekommunikation.

Kom i gang!