Summit-2020_16-9.jpg

Smarter Communication Summit 2020 bliver virtuelt & nordisk

Vi går hele vejen i år, når vi omdanner Smarter Communication Summit til en virtuel oplevelse fra start til slut. I stedet for at tale om digitalisering praktiserer vi den med virtuelle live-debatter, interviews, keynotes og interaktionsmuligheder. Tilmeld dig allerede nu til en spændende formiddag, hvor du blandt andet møder Virgin Groups tidligere Head of Digital, Alex Hunter.

SaaS_16-9.jpg
Jesper-circular3.png

Software as a Service

Er du indkøber eller beslutningstager ift. IT og digital kommunikation hos en dansk myndighed eller virksomhed, og har du overvejet hvorvidt I skal investere i jeres helt egen software eller købe jer ind på en eksisterende service? Herunder er listet og beskrevet fire fordele med en SaaS-løsning for dig som kunde!

Haptic_16-9.jpg

Det bliver stadig vigtigere for kunden at kunne røre ved varen – haptisk teknologi er på vej

I Kina behøver man ikke længere nøjes med at se på varerne, inden man køber dem på nettet, men kan også røre ved dem. Trendforskere mener, at 2020 bliver året, hvor haptisk teknologi bliver stort på flere områder.

Commons_16-9.jpg
Commons_Vasilis-Kostakis_Expert_NY.jpg

Vidensdeling – et lokomotiv for innovation

Digital Commons beskrives ofte som en digital ressource, andre frit kan bruge og udvikle, med Wikipedia som et af de mest kendte eksempler. Vidensdeling via Digital Commons bliver også mere og mere almindelig inden for medicinsk forskning og i smarte byer.

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Er du parat til de digitale indfødte: Gen Z?

Når medarbejdere fra 50'erne går på pension, overtager generation Z. Der sker lige nu et generationsskifte på mange arbejdspladser. Lovisa Sterner, livsstilsekspert og adfærdsforsker, forklarer, hvad det betyder for dynamikken.

Tomas-Lundstrom_16-9.jpg
Tomas-Lundstrom_Expert.png

"3D-print – Alle der producerer noget fysisk, bliver påvirket"

Tomas Lundström, Head of 3D i PostNord Strålfors, svarer på 7 spørgsmål om udviklingen inden for 3D-print, og hvordan virksomheder og industrier kan håndtere udfordringer og muligheder.

Hvor-gar-kunden_16-9.jpg

Hvilken vej går kunden?

I takt med ændret forbrugeradfærd og hastig teknologisk udvikling er det et spørgsmål, mange søger svar på. Institut for Fremtidsforskning (IFF) bruger scenarieplanlægning til at forberede sine kunder på flere mulige fremtidsscenarier.

Teknologi-forbrukere-drommer-om_16-9_NY.jpg

Teknologi, som opfylder forbrugernes drømme

Ericsson Consumer & IndustryLab har undersøgt, hvilke trends forbrugerne ønsker sig mere af i fremtiden. Nemmere indkøb, hurtigere betaling og mere præcise anbefalinger stod højt på ønskelisten.

Vor-tids-megatrends_16-9_NY.jpg

Vor tids megatrends

I udviklingen af en solid og succesfuld strategi- eller scenarieproces er det ifølge IFF afgørende, at virksomheder og organisationer identificerer de megatrends, der vil påvirke deres fremtid, og forberede sig på den effekt, de kommer til at have på virksomheden. Disse 14 strømninger i samfundet regner IFF som vores tids megatrends.

Newsletter-Bg_3-1_DK_20200831.jpg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få spændende artikler og interviews med fokus på det nyeste inden for kundekommunikation.

Kom i gang!