Fremtidens kundefokuserede løsninger til nordiske banker og pensionsselskaber

Bankerne og pensionsselskaberne er nødt til at kunne opfylde kundernes krav om kommunikation og sikkerhed - nu og i fremtiden. Det kan lade sig gøre i samarbejde med Strålfors.

Opfyld kravene om digitalisering samtidig med at sikkerheden opretholdes  

Det er nødvendigt at digitalisere kundekommunikation, betalingsmetoder og håndtering af indgående post og kommunikation for at kunne imødekomme kundernes fremtidige krav og forventninger. Digitalisering fremmer ikke mindst en mere ressourceeffektiv måde at arbejde på. Men det betyder også, at banker og pensionsselskaber skal opretholde datasikkerheden og overholde reglerne i alle de nordiske lande, som de opererer i.  

Strålfors hjælper banker og pensionsselskaber i Norden med at tilbyde digitale betalingsmetoder og sende skræddersyet kundekommunikation i digitale og fysiske kanaler med korrekt datasikkerhed.

Løsninger til bank- og pensionsbranchen

Betalingsløsninger der opfylder vore dages digitale behov

I dag mener langt de fleste, at det er temmelig vigtigt eller meget vigtigt at kunne vælge mellem forskellige betalingsmetoder. Banker og pensionsselskaber får med digital betaling via f.eks. e-Boks, mit.dk og Mobile Payment hurtigere betaling, øget lønsomhed, reduceret kreditrisiko og mere tilfredse kunder.

Sikker håndtering af indgående post og digital kommunikation

Banker og pensionsselskaber har brug for sikker og effektiv håndtering af indgående post og digital kommunikation. Via digitalisering, distribution til de rigtige interne modtagere og opbevaring af al indgående kommunikation skabes der effektive processer med fokus på kunderne og sikkerheden.

Digitaliseret og tilpasset kundekommunikation lever op til forventningerne

Kunderne agerer mere og mere digitalt og forventer flere og nemme kommunikationskanaler. Banker og pensionsselskaber har store muligheder for at tilpasse og udvikle deres kundekommunikation og sikre, at den leveres i den kanal, kunden foretrækker.

Digital partner med et tæt samarbejde

Det er ikke altid lige let at navigere i det spændingsfelt, men det lykkes, og det gør det særligt fordi vi netop får plads til at holde fokus på det som vi er bedst til i min afdeling - og det er fokus på medlemmer og at de får den bedst mulige pension eller alderdom, når de en dag kommer dertil.

Katja Lohmann Chef for Medlemsdialog & CRM hos Forca

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du kan opfylde fremtidens krav om kundefokuserede løsninger? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Lise Boelsmand
Key Account Manager (Pension og Forsikring)