Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du kan opfylde fremtidens krav om kundefokuserede løsninger? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Bankerne og pensionsselskaberne er nødt til at kunne opfylde kundernes krav om kommunikation og sikkerhed - nu og i fremtiden. Det kan lade sig gøre i samarbejde med Strålfors.
Det er nødvendigt at digitalisere kundekommunikation, betalingsmetoder og håndtering af indgående post og kommunikation for at kunne imødekomme kundernes fremtidige krav og forventninger. Digitalisering fremmer ikke mindst en mere ressourceeffektiv måde at arbejde på. Men det betyder også, at banker og pensionsselskaber skal opretholde datasikkerheden og overholde reglerne i alle de nordiske lande, som de opererer i.
Strålfors hjælper banker og pensionsselskaber i Norden med at tilbyde digitale betalingsmetoder og sende skræddersyet kundekommunikation i digitale og fysiske kanaler med korrekt datasikkerhed.
I dag mener langt de fleste, at det er temmelig vigtigt eller meget vigtigt at kunne vælge mellem forskellige betalingsmetoder. Banker og pensionsselskaber får med digital betaling via f.eks. e-Boks, mit.dk og Mobile Payment hurtigere betaling, øget lønsomhed, reduceret kreditrisiko og mere tilfredse kunder.
Banker og pensionsselskaber har brug for sikker og effektiv håndtering af indgående post og digital kommunikation. Via digitalisering, distribution til de rigtige interne modtagere og opbevaring af al indgående kommunikation skabes der effektive processer med fokus på kunderne og sikkerheden.
Kunderne agerer mere og mere digitalt og forventer flere og nemme kommunikationskanaler. Banker og pensionsselskaber har store muligheder for at tilpasse og udvikle deres kundekommunikation og sikre, at den leveres i den kanal, kunden foretrækker.
Vil du vide mere om, hvordan du kan opfylde fremtidens krav om kundefokuserede løsninger? Kontakt os, så fortæller vi mere.