Mindre churn og målrettet kundekommunikation hos teleselskaber

Teleselskaberne kan med et styrket fokus på kundekommunikation og kundeservice vinde kundernes tillid og styrke loyaliteten. Strålfors har de løsninger, der skal til.

Vind den hårde konkurrence om kunderne

I dagens telebranche skifter kunderne hurtigt udbyder, hvis de ikke er tilfredse. Den skarpe konkurrence kræver, at man konstant overgår kundernes forventninger til kommunikation og betalingsmuligheder. Der er behov for effektive løsninger til klar og personlig kommunikation for at minimere risikoen for kundetab. Det handler om at betragte fakturaen som et værktøj til mersalg, sikre at kundeservice har let adgang til korrekte oplysninger og effektivisere samt automatisere processer.

Strålfors hjælper teleselskaber i Norden med målrettet kundekommunikation gennem skræddersyede udsendelser, brugervenlige betalingsløsninger og effektive kommunikationssystemer. 

Skræddersyede og sikre kommunikationsløsninger

De rigtige værktøjer til mere effektiv kundeservice i telebranchen

Det er vigtigt, at man som teleudbyder i en meget konkurrencepræget branche har fuldt fokus på at opfylde kundernes forventninger om service. Klar kommunikation og adgang til de rigtige oplysninger spiller en vigtig rolle for at bevare kundernes loyalitet og minimere risikoen for kundetab.

Fakturaen som salgs- og kommunikationskanal

Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale til at levere opdaterede oplysninger og personlige tilbud, såsom den nyeste mobiltelefon eller ekstra data, så den bliver en værdifuld kanal, der fremmer mersalg.


Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen

Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og ikke mindst frustrerede kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.

Effektiv B2B-fakturahåndtering til teleselskaber

Lad ikke ineffektive faktureringsprocesser mellem dig, dine leverandører og erhvervskunder stå i vejen for, at du kan fokusere på din kerneforretning. Med en nordisk automatiseret løsning til at sende og modtage e-fakturaer kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Allente i telebranchen

Vi har foretaget en række tilpasninger ved hjælp af ressourcer fra PostNord Strålfors, som har været utrolig serviceminded og løsningsorienteret. Som en nordisk organisation, ligesom os, har det været positivt at de forstår vores specifikke behov.

Mia Brejcha Customer Communication Specialist hos Allente

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du kan opfylde fremtidens krav om kundefokuserede løsninger? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Klaus Dalby
Business Area Manager - Private (Finans)