Vi leverer Omnichannel

Nutidens forbrugere vil selv bestemme, hvordan, hvornår og med hvem de kommunikerer. Som virksomhed skal du hele tiden holde trit med dine kunder for at forblive relevant. Det hjælper vi dig med.

Kommunikér med dine kunder i deres fortrukne digitale og fysiske kanaler

Med adgang til vores Omnichannel kommunikationsplatform, får du muligheden for at ramme dine kunder, hvor de er. De får din kommunikation på det rigtige tidspunkt og hvor det passer dem. Det øger læserraten og mulighed for handling eller dialog med dig.

Hos PostNord Strålfors får du både en nem og hurtig onboarding til vores services og dermed hurtig adgang til flere kommunikationskanaler såsom:

Vi hjælper dig med at styrke din kundedialog via tovejskommunikation

Omnichannel kommunikationsplatformen er en moderne, cloudbaseret og sikker platform, hvor et af de afgørende parametre er muligheden for at benytte sig af tovejskommunikation med dine kunder for at optimere og forbedre kundeoplevelsen og -loyaliteten. For eksempel kan du sende en kontrakt til en digital postkasse, lade modtageren underskrive den og sende den tilbage. Du får desuden en bedre indsigt i dine kundedata, der giver et samlet billede af både kundeadfærd og -interaktioner, som du kan drage fordel af til at forbedre din kommunikation med dine kunder.

Vi tilbyder også mulighed for at hjælpe med at forbedre tilgængeligheden på digitale forsendelser. Dette betyder konkret, at personer med syns- eller øvrige læsehandicaps kan få oplæst deres digitale forsendelser direkte på det device, de benytter. Som afsender af det digitale brev, kan du selv bestemme hvilke forsendelser der skal have denne funktionen aktiveret.

Vores Omnichannel kommunikationsplatform understøtter følgende handlinger:

Læs

Læs

Betal

Betal

Underskriv

Underskriv

Book et møde

Book et møde

Chat

Chat

Giv samtykke

Giv samtykke

Svar

Svar

Data (Know Your Customer)

Data (Know Your Customer)

Højt specialiserede kompetencer

Vi tilbyder vores kunder specialiseret rådgivning inden for omnichannel – for digital og print kommunikation i både den offentlige og private sektor. Vores kernekompetence er at håndtere store mængder variable data og distribuere dem korrekt, på rette tid, ad rette kanal og til den rigtige person.

Vi ser mønstrene og hjælper vores kunder med at udvikle og udnytte den fulde styrke af deres data. Dette gør vi ved at være tilgængelige og agile for vores kunder og ved altid at have fokus på at levere service af den høje kvalitet, som vi ved, der er forventet af os.

Vi leverer Omnichannel kommunikation i hele Norden

Hvert år håndterer vi 900 millioner digitale meddelelser og cirka 400 millioner breve i de nordiske lande – inden for alle kommunikationskanaler.

Vores styrke er at håndtere store mængder af ustruktureret data og hjælpe kunden med at udnytte værdien af den tilgængelige data.

Vi udvikler og tilbyder kommunikationsløsninger, som giver virksomheder, myndigheder m.fl. med mange kunder, borgere og leverandører helt nye muligheder for at opbygge stærkere og mere personlige kunderelationer. Ved hjælp af vores platform leverer vi sømløs kommunikation, uafhængigt af hvilken kanal modtageren foretrækker. Vi binder løsningerne sammen og hjælper vores kunder på hele deres digitaliseringsrejse.  

Vi tænker altid Omnichannel kommunikation. Vi er Omnichannel.  


Du kan læse mere om, hvad Omnichannel er her

Kunder med PostNord Strålfors som digital partner

Nordea_16-9.jpg

Nordea Finans: Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

MasterCard_16-9.png

Høj sikkerhed når Mastercard skal håndtere 13 mio. dokumenter årligt

Hvert år håndterer PostNord Strålfors mere end 13 mio. dokumenter for Mastercard, hvor en høj grad af datasikkerhed er afgørende. Strålfors hjælper Mastercard med at distribuere dokumenterne både fysisk og i nordiske digitale kanaler til deres kunder og deres kunders kunder.

Lowell_16-9.jpg

Lowells løsning revolutionerer branchen

Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.

Læs mere om vores løsninger

Input-management_16-9.jpg

Datascanning – Input Management

Vores løsninger indenfor datascanning håndterer automatisk al indgående kommunikation – både digital som fysisk.


Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Output Management

Kommunikér via de kanaler, som jeres kunder foretrækker. Med Output Management sikrer I, at jeres udsendelser sker fra de rigtige kanaler.


Payment-Management_16-9_2.jpg

Payment Management

Betalinger af fakturaer i Omnichannel – hvordan, hvor og hvornår du vil. Med vores løsningsplatform for Payment Management er det nemt og bekvemt for dig at lade dine kunder bestemme selv.


Print-solutions_16-9.jpg

Printløsninger

Omdan dine data til fysisk kommunikation og fysiske produkter – præcis når du behøver det. Med vores printløsninger behøver du ikke tænke på produktion, distribution eller opbevaring.


16-9-business-integration-management.jpg

Business Integration Management (EDI)

En virksomhed håndterer tusindvis af transaktioner hver dag. Når du digitaliserer flowene, effektiviserer du virksomheden. Vi har mange års erfaring og hjælper dig med at træffe de rigtige beslutninger.


16-9_posten-digital.jpg

Selvbetjening

Med vores Selvbetjeningsløsninger kan du selv løse dine behov med vores digitale løsninger.


Customer-Journey-Mapping_16-9_DK.jpg

Customer Journey Mapping

Hurtige og omskiftelige kunder stiller store krav til din virksomhed. Med Customer Journey Mapping får du indsigt og viden om dine kunders behov – på hele kunderejsen.