Vi leverer Omnichannel

Nutidens forbrugere vil selv bestemme, hvordan, hvornår og med hvem de kommunikerer. Som virksomhed skal du hele tiden holde trit med dine kunder for at forblive relevant. Det hjælper vi dig med.

Med Omnichannel kan dine kunder:

  • selv vælge kommunikationskanal
  • modtage informationer på den måde, de foretrækker
  • få mulighed for dialog med dig
  • få relevante informationer på det rigtige tidspunkt
  • læse dine informationer, når og hvor det passer dem

Vil du vide mere om Omnichannel?

Få hjælp af vores eksperter til at analysere dine kundedata og til at sørge for, at der kommunikeres med de enkelte kunder på præcis den måde, de foretrækker det.

Digitalisering stiller nye krav

Digitalisering påvirker os alle – hvordan vi opfører os som forbrugere, hvordan vi stiller krav til kommunikation, og hvordan vi køber produkter og tjenester. Det er tydeligt, at forbrugerne forventer mere tilpasset kommunikation ad de kanaler, der passer til dem, når det passer dem. De forventer Omnichannel. 

Ny teknik afføder nye idéer, hurtige konkurrenter og disruptive forretningsmodeller. Dette stiller krav, men skaber samtidig mange nye muligheder for moderne virksomheder. Men én erkendelse er vigtigere end nogen anden: Vi kan ikke fortsætte, som vi altid har gjort.

Årsagen er, at:

  • Digitalisering betyder øget konkurrence og erkendelse af, at der ikke længere findes et sikkert hjemmemarked. Forretninger findes og skabes overalt hele tiden.
  • Digitalisering betyder gennemsigtighed, og at kunden bestemmer. Fra nu af forventer dine kunder den højeste kvalitet, og de vil altid sammenligne dit produkt med de allerbedste.
  • Digitalisering er gennemsigtighed og sammenhæng. Fremtidens gode forretninger handler derfor om bæredygtighed, rimelighed og retfærdighed. Alt handler om tillid og tiltro.

Kunderne bestemmer

Al vellykket kommunikation er i dag styret af forbrugeren. Alle forbrugere har forskellige præferencer, holdninger og digital parathed.

Vi ved, at 77 % af alle mennesker i de nordiske lande vil have lov at vælge, hvordan de kommunikerer med virksomheder og myndigheder. Og at der ikke findes én kanal, der er optimal for alle forbrugere eller for alle kommunikationsformer.

Vi ved også, at der ikke findes én kanal, der er optimal for alle forbrugere eller for alle kommunikationsformer. For at du kan kommunikere konsekvent, autentisk og effektivt ad alle kanaler, er Omnichannel nødvendig.

Vi er Omnichannel

Hvis dine forretninger skal være bedre og mere intelligente, skal du kommunikere i Omnichannel. Den store udfordring ligger i at tilpasse sig til modtageren og skabe den oplevelse, kunden forventer af både fysiske og digitale kanaler. Det er dette, vi kan hjælpe dig med.

PostNord Strålfors håndterer 770 millioner papirbreve og 250 millioner digitale meddelelser i de nordiske lande hvert år – inden for alle kanaler. Vores styrke er at håndtere store mængder variable data og gøre al kommunikation attraktiv for hver enkelt modtager. Vi tænker altid Omnichannel. Vi er Omnichannel.

Vi hjælper dig med at analysere dine data og derefter formidle oplysningerne via flere kanaler. Der er også mulighed for tovejskommunikation mellem dig og dine kunder. For eksempel kan du sende en kontrakt til en digital postkasse, lade modtageren underskrive den og sende den tilbage.

Alle de løsninger, PostNord Strålfors sælger, understøtter kommunikation i Omnichannel. Med os som digital partner kan du lade dine kunder bestemme.

Kunder med PostNord Strålfors som digital partner

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mere tilfredse kunder takket være digitaliseringen

Skellefteå Kraft vil være Sveriges bedste energiselskab. Med branchens mest tilfredse kunder er de godt på vej.

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital satser på dynamisk indhold

Personaliserede udsendelser og responsive fakturaer fra PostNord Strålfors øger træfsikkerheden. – Vi forlader klumpede formater som PDF og åbner op for, at vores kunder kan finde informationerne fra os i den kanal og på den platform, de foretrækker, forklarer Fredrik Welin.

Læs mere om vores løsninger

16-9-Customer-Journey-Mapping-01.jpg

Customer Journey Mapping

Hurtige og omskiftelige kunder stiller store krav til din virksomhed. Med Customer Journey Mapping får du indsigt og viden om dine kunders behov – på hele kunderejsen.

16-9-input-management-20.jpg

Input Management

Vores Input Management-løsninger importerer effektivt kommunikation fra alle kanaler – fysiske og digitale – før den efterfølgende distribueres ad de rette kanaler til de rigtige modtagere.


16-9-output-management-20.jpg

Output Management

Kommunikér ad den kanal, såvel fysisk som digital, som kunden selv har bestemt. Med Output Management sikrer du, at oplysningerne ender det rette sted. Og du får mere tilfredse kunder.


Payment-Management_16-9.jpg

Payment Management

Betalinger af fakturaer i Omnichannel – hvordan, hvor og hvornår du vil. Med vores løsningsplatform for Payment Management er det nemt og bekvemt for dig at lade dine kunder bestemme selv.


16-9-print-solutions-02.jpg

Print Solutions

Omdan dine data til fysisk kommunikation og fysiske produkter – præcis når du behøver det. Med Print Solutions behøver du ikke tænke på produktion, distribution eller opbevaring.


16-9_posten-digital.jpg

Self Services

Med Selvbetjeningsløsninger kan du selv styre dine behov for nogle af vores digitale løsninger.