Kommunikér med dine kunder i deres fortrukne digitale og fysiske kanaler
Med adgang til vores Omnichannel kommunikationsplatform, får du muligheden for at ramme dine kunder, hvor de er. De får din kommunikation på det rigtige tidspunkt og hvor det passer dem. Det øger læserraten og mulighed for handling eller dialog med dig.
Hos PostNord Strålfors får du både en nem og hurtig onboarding til vores services og dermed hurtig adgang til flere kommunikationskanaler såsom:
Vi hjælper dig med at styrke din kundedialog via tovejskommunikation
Omnichannel kommunikationsplatformen er en moderne, cloudbaseret og sikker platform, hvor et af de afgørende parametre er muligheden for at benytte sig af tovejskommunikation med dine kunder for at optimere og forbedre kundeoplevelsen og -loyaliteten. For eksempel kan du sende en kontrakt til en digital postkasse, lade modtageren underskrive den og sende den tilbage. Du får desuden en bedre indsigt i dine kundedata, der giver et samlet billede af både kundeadfærd og -interaktioner, som du kan drage fordel af til at forbedre din kommunikation med dine kunder.
Vi tilbyder også mulighed for at hjælpe med at forbedre tilgængeligheden på digitale forsendelser. Dette betyder konkret, at personer med syns- eller øvrige læsehandicaps kan få oplæst deres digitale forsendelser direkte på det device, de benytter. Som afsender af det digitale brev, kan du selv bestemme hvilke forsendelser der skal have denne funktionen aktiveret.
Vores Omnichannel kommunikationsplatform understøtter følgende handlinger:
Læs
Betal
Underskriv
Book et møde
Chat
Giv samtykke
Svar
Data (Know Your Customer)
Højt specialiserede kompetencer
Vi tilbyder vores kunder specialiseret rådgivning inden for omnichannel – for digital og print kommunikation i både den offentlige og private sektor. Vores kernekompetence er at håndtere store mængder variable data og distribuere dem korrekt, på rette tid, ad rette kanal og til den rigtige person.
Vi ser mønstrene og hjælper vores kunder med at udvikle og udnytte den fulde styrke af deres data. Dette gør vi ved at være tilgængelige og agile for vores kunder og ved altid at have fokus på at levere service af den høje kvalitet, som vi ved, der er forventet af os.
Vi leverer Omnichannel kommunikation i hele Norden
Hvert år håndterer vi 900 millioner digitale meddelelser og cirka 400 millioner breve i de nordiske lande – inden for alle kommunikationskanaler.
Vores styrke er at håndtere store mængder af ustruktureret data og hjælpe kunden med at udnytte værdien af den tilgængelige data.
Vi udvikler og tilbyder kommunikationsløsninger, som giver virksomheder, myndigheder m.fl. med mange kunder, borgere og leverandører helt nye muligheder for at opbygge stærkere og mere personlige kunderelationer. Ved hjælp af vores platform leverer vi sømløs kommunikation, uafhængigt af hvilken kanal modtageren foretrækker. Vi binder løsningerne sammen og hjælper vores kunder på hele deres digitaliseringsrejse.
Vi tænker altid Omnichannel kommunikation. Vi er Omnichannel.
Du kan læse mere om, hvad Omnichannel er her