Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen
Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Det er lige så vigtigt at forstå kundernes nye behov og krav som at kunne levere sikker elforsyning. Strålfors har 25 års erfaring med at samarbejde med forsyningsbranchen. Vi ser frem til de næste 25 år sammen med forsyningsselskaberne.

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder
Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?

Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne
Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker
Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

Kommuniker med dine kunder uden CPR-nummer i e-Boks
Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.

E.ON er klar til næste skridt
Digital kundekommunikation er blevet normen i forsyningsselskabet E.ON, og det er gået rigtig hurtigt. – For bare nogle år siden var det et supplement, men nu er det lige omvendt. Det gør det nemmere både for kunden og for os selv, siger Mikael Bladh, Head of Back Office.

Helen Oy pionerer inden for MobilePay
Mobilbetaling er et område, der vokser hurtigt hos energiselskabet Helen. – Forbrugerne vil helst klare alt med mobiltelefonen. Udviklingen af betalingsløsninger stopper ikke med det, vi ser i dag. Der er mere på vej, siger Kirsi Kuusisto, leder af fakturerings- og analyseenheden.

AURA Energi
Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.