Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Helen Oy pionerer inden for MobilePay
Mobilbetaling er et område, der vokser hurtigt hos energiselskabet Helen. – Forbrugerne vil helst klare alt med mobiltelefonen. Udviklingen af betalingsløsninger stopper ikke med det, vi ser i dag. Der er mere på vej, siger Kirsi Kuusisto, leder af fakturerings- og analyseenheden.

Skellefteå Kraft – en digital succeshistorie i energibranchen
Skellefteå Kraft har gennemgået en imponerende digital rejse. Trods store udfordringer er Skellefteå Kraft i dag en effektiv virksomhed med Sveriges måske bedste kundeservice i energibranchen. – Uden PostNord Strålfors' kundefokus var vi aldrig nået så langt, siger Eva-Lena Berglund, chef for Fakturering.

AURA Energi
Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.