Content hub

Helen_16-9.jpg

Helen Oy pionerer inden for MobilePay

Mobilbetaling er et område, der vokser hurtigt hos energiselskabet Helen. – Forbrugerne vil helst klare alt med mobiltelefonen. Udviklingen af betalingsløsninger stopper ikke med det, vi ser i dag. Der er mere på vej, siger Kirsi Kuusisto, leder af fakturerings- og analyseenheden.

16-9_Kraftringen2.jpg

Kraftringen købte en tjeneste – men fik meget mere.

PostNord Strålfors har været Kraftringens samarbejdspartner til fakturalevering og andre udsendelser i Omnichannel og er samtidig en aktiv støtte i digitaliseringsprocessen.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Mere tilfredse kunder takket være digitaliseringen

Skellefteå Kraft vil være Sveriges bedste energiselskab. Med branchens mest tilfredse kunder er de godt på vej.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Digital faktura i omnichannel betaler sig

Mindre belastning af kundeservice, øget netsalg, øget kundetilfredshed og færre kundetab.