Content hub

Thisted Vand

Sikker, digital linje direkte fra Thisted Vand til kunderne

Med direkte adgang til 75% af kunderne i e-Boks ved Thisted Vand i dag med sikkerhed, at deres afsendelser lander hos rette modtager. Det giver sikkerhed i arbejdet, sparer tid og minimerer ressourcer og udgifter til print, kuvertering og porto.

16_9_AURA.jpg

AURA Energi

Strøm er strøm, men den kan pakkes ind i god kundeservice. Når produktet ikke adskiller sig fra konkurrenterne på markedet, må man skille sig ud på andre parametre. Præcis hvad, der har betydning for kunderne, kan en Customer Journey Mapping (CJM) afsløre. AURA Energi har været på rejsen sammen med sine kunder.

Eon_16-9 (2).jpg

E.ON er klar til næste skridt

Digital kundekommunikation er blevet normen i forsyningsselskabet E.ON, og det er gået rigtig hurtigt. – For bare nogle år siden var det et supplement, men nu er det lige omvendt. Det gør det nemmere både for kunden og for os selv, siger Mikael Bladh, Head of Back Office.

16-9_Kraftringen2.jpg

Kraftringen købte en tjeneste – men fik meget mere.

PostNord Strålfors har været Kraftringens samarbejdspartner til fakturalevering og andre udsendelser i Omnichannel og er samtidig en aktiv støtte i digitaliseringsprocessen.

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen 

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen

Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Læs mere om, hvordan smarte kommunikationsløsninger, bæredygtige processer og automatiserede flows hjælper en industri i konstant udvikling. Og download gerne vores guide med tips og råd til fremtidens energiselskaber!

Sustainability_16-9.jpg

Bæredygtige processer kræver smarte løsninger

Bæredygtighed er noget, der præger og påvirker hele virksomheden. Man kan ikke vælge nogen anden kurs, hverken i stort eller småt. Vi bringer jeres virksomhed og jeres kunder fremad og videre ad den rette vej.

Increased-loyalty_16-9.jpg

Større kundeloyalitet. Mindre kundefrafald.

Loyale kunder forudsætter opmærksomme leverandører. Vores fleksible løsninger er et godt udgangspunkt for at reducere kundefrafaldet i forsyningsbranchen.

Energibranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger

Reducér omkostningerne med automatiserede processer

Kunderne stiller større krav i en verden i hastig forandring. Derfor er forsyningsbranchens medarbejdere nødt til at kunne gøre kommunikationen personlig i de rigtige kanaler – på en omkostnings- og ressourceeffektiv måde.

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

e-boks-forsyning-energi_16-9.jpg

Kommuniker med dine kunder uden CPR-nummer i e-Boks

Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.

Helen_16-9.jpg

Helen Oy pionerer inden for MobilePay

Mobilbetaling er et område, der vokser hurtigt hos energiselskabet Helen. – Forbrugerne vil helst klare alt med mobiltelefonen. Udviklingen af betalingsløsninger stopper ikke med det, vi ser i dag. Der er mere på vej, siger Kirsi Kuusisto, leder af fakturerings- og analyseenheden.