Effektiv håndtering af indkommende post

Effektiv sagsbehandling og klar kommunikation afhænger af, at henvendelser fra borgere og virksomheder havner det rigtige sted. Derfor er korrekt fordeling til myndighedspostkasser og/eller fagsystemer i realtid en høj prioritet. 

Brug mindre tid på fordeling af henvendelser fra borgere 

Vores erfaringer fra offentlige myndigheder viser, at mange myndigheder står over for følgende udfordringer: 

  • Kommunikationskanalerne er spredt ud på forskellige ejerskaber

  • Kommunikationen håndteres inkonsekvent på tværs af kanaler 

  • Betydelig tid bruges på at opdateremailfordelingsregler 

  • Delvist automatiserede løsninger, som f.eks. mailrobotter, kræver stadig manuelle ressourcer 

  • Manglende overblik over modtaget post og tidskrævende søgning flere forskellige steder, hvis en henvendelse er blevet væk 

  • Få nøglepersoner står for fordeling, hvilket skaber sårbarhed, især ved ferie, fridage og sygdom 

eDistribution er en fleksibel løsning, der kan tilpasses til din myndigheds behov. Den muliggør integration af en eller flere henvendelseskanaler, hvilket sikrer en ensartet og effektiv håndtering. Løsningen giver et fuldt overblik over modtaget post, som nemt kan fremsøges og genfremsendes, hvis en henvendelse er blevet væk.

Fordelingen sker automatisk via regler kombineret med Machine Learning og dermed en høj grad af automatisering. Med eDistribution er din myndighed sikret korrekt, digital fordeling af indkommende henvendelser, samtidig med at ressourcer frigøres, tiden udnyttes bedre og effektiviteten, kvaliteten og sikkerheden i kommunikationen øges. 

Værd at vide om eDistribution

  • Løsningen er Software as a Service (SaaS).

  • Information security: ISO 27001 certificeret.

  • Styret med brugeradgang og brugerroller.

  • Dedikeret Rule Management support.

  • Løbende releases af opdateringer af ny funktionalitet.

  • Andre kanaler kan tilkøbes – fysisk post og e-mail.