Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Sidstnævnt har Strålfors mere end 25 års erfaring med at samarbejde med forsyningsbranchen.
Med jeres kunder i centrum tilbyder vi smarte kommunikationsløsninger, processer og automatiserede flow til en branche i konstant udvikling.
Den samfundsvigtige forsyningsbranche fokuserer på kerneforretningen og på sikker og pålidelig forsyning. Men vi ved, at alt det andet i virksomhederne også skal fungere problemfrit. Digitaliseret, automatiseret og kundetilpasset. Det er det, vi kan hjælpe jer med.
Vi hjælper jer med at kommunikere på den måde, jeres kunder forventer. Vi sikrer, at jeres processer både har den nødvendige kvalitet og effektivitet og samtidig overholder compliance.
I "Forsyningsbranchens guide til smartere kommunikation" kan du læse mere om, hvordan smart kundekommunikation og automatiserede flows kan hjælpe forsyningsselskaber med at øge kundeloyaliteten og effektivisere deres arbejde.
Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.
Loyale kunder forudsætter opmærksomme leverandører. Vores fleksible løsninger er et godt udgangspunkt for at reducere kundefrafaldet i forsyningsbranchen.
Kunderne stiller større krav i en verden i hastig forandring. Derfor er forsyningsbranchens medarbejdere nødt til at kunne gøre kommunikationen personlig i de rigtige kanaler – på en omkostnings- og ressourceeffektiv måde.
Bæredygtighed er noget, der præger og påvirker hele virksomheden. Man kan ikke vælge nogen anden kurs, hverken i stort eller småt. Vi bringer jeres virksomhed og jeres kunder fremad og videre ad den rette vej.
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?
Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.