eDistribution kundehistorier

eDistribution modtager, klassificerer og distribuerer indkommende meddelelser til rette modtager. Læs her, hvordan løsningen hjælper en række virksomheder med automatisk fordeling af indkommende e-Boks, Digital Post og mit.dk meddelelser.

Kunder der benytter vores eDistributionsløsning:

EurofinsNDIAL finansAzetsDLGBrødrene A&O Johansen A/SDomeaMatasNRGiPureGymSixtMaxi ZooSparekassen NordjyllandDuosScandicJYSKBravidaAutohuset VestergaardfsbJem & Fix

Scandic

Scandic er en del af Danmarks største hotelkæde og håndterer dagligt op til 200 digitale postmeddelelser for sine 6000 hotelværelser og 3000 medarbejdere. Tidligere krævede dette at to ansatte manuelt loggede ind og videresendte post til hotellets mailsystem, en både tidskrævende og fejlbehæftet proces. For at optimere og sikre overholdelse af GDPR, implementerede Scandic PostNord Strålfors' eDistributionsløsning. Denne løsning automatiserede posthåndteringen og frigjorde arbejdskraft til mere værdiskabende opgaver.

- Løsningen har vist sig at være mere sikker, tidsbesparende og har elimineret en træls opgave for Scandic og vores medarbejdere, fortæller Gitte Møberg, Country Support Office hos Scandic.

Scandic
 
Eurofins

Eurofins

Eurofins, der opererer med flere datterselskaber, investerede betydelig tid og ressourcer i håndteringen af deres digitale postkasser. Med PostNord Strålfors' eDistributionsløsning har Eurofins fået et klart overblik over alle indkomne meddelelser. Den daglige administration af digitale postkasser er nu betydeligt mere effektiv, hvilket har resulteret i daglige tidsbesparelser på den ellers tidskrævende opgave.

– Implementeringen af eDistributionsløsningen foregik hurtigt med støtte fra PostNord Strålfors' team. Vi ønsker varmt at anbefale andre virksomheder at drage fordel af eDistributionsløsningen til elektronisk tømning af e-Boks, fortæller Bente Dahlin, Payroll Manager hos Eurofins.

 

DUOS

Den danske velfærdsvirksomhed, DUOS, søgte længe en mere effektiv løsning til håndtering af alle digitale henvendelser.

Tidligere brugte DUOS betydelig tid og ressourcer på manuelle processer, hvilket medførte unødvendige omkostninger. De valgte at implementere Strålfors' eDistributionsløsning, Autoforward, for at automatisere og forenkle deres distributionsprocesser. 

Ved at drage fordel af Strålfors' teknologier frigjorde DUOS tid og ressourcer, som de nu investerer i at forbedre deres kerneforretning og yde endnu bedre service til deres kunder. Dette skridt øgede deres effektivitet og muliggør DUOS' fortsatte vækst som førende velfærdsvirksomhed i Danmark.

Læs hele kundehistorien

DUOS
 
Begravelsesguiden

Begravelsesguiden

– Før Begravelsesguiden fik eDistribution i begyndelsen af 2024, brugte stifter og medejer, Daniel Hansen, betydelig tid på at logge ind i e-Boks flere gange om dagen for at håndtere meddelelser fra krematorier og forskellige myndigheder.

Med eDistributionsløsningen Autoforward fra PostNord Strålfors er Daniels arbejdsgang blevet effektiviseret. Løsningen videresender automatisk indgående meddelelser til relevante medarbejdere og firmaets økonomisystem.

– Onboarding og implementering af eDistribution har været overraskende enkel, og jeg har været fuldstændig tryg igennem hele processen. Med en fin PDF-guide har jeg faktisk selv kunnet sætte det hele op – uden at involvere en eneste IT-medarbejder. Det var supernemt, siger han.

Læs hele kundehistorien

 

Bach Gruppen

Med mere end 70 CVR-numre er det sin sag at administrere Digital Post for de mange virksomheder, der er en del af Bach Gruppen. Derfor har Bach Gruppen valgt at benytte eDistribution til automatisk fordeling af de mange meddelelser, de modtager i e-Boks.

Om eDistribution forklarer Sabrina Salvkvist, kontorassistent i Bach Gruppen:

– Fordelingsgraden er høj, og det er de færreste beskeder, jeg er inde over. Samtidig fordeles al post med en note i bunden, som præciserer, at hvis man ikke er den rette modtager af posten, skal man tage fat i mig. Det giver en stor sikkerhed for, at intet havner i de forkerte hænder, og at de interne modtagere ved, hvad de skal gøre, hvis de er i tvivl. Al post sendes krypteret, så vi også er sikre på, at vi overholder compliance og GDPR . 

Læs hele kundehistorien 

Bach Gruppen
 
Azets

Azets

Med besiddelsen af flere CVR-numre og håndteringen af cirka 250 kunders Digital Post, havde Azets mange digitale postkasser og notifikationsmails, der skulle tjekkes og tømmes, hvilket til tider var meget uoverskueligt. 

– Vi har helt sikkert sparet en masse tid på ikke selv at skulle håndtere at få distribueret post rundt til rette modtager i vores organisation. Det har været en stor tidsbesparelse for os, og i dag modtager vi også post på en mere sikker og krypteret måde, og det kan vi alle godt lide i disse GDPR-tider, siger Karina Vendel Mann, Manager & Project Lead hos Azets.

Læs hele kundehistorien

 

Domea.dk

– Domea.dk stod med en stor udfordring tilbage i august 2021, da Digitaliseringsstyrelsen med kort varsel ville stoppe automatisk videresendelse af Digital Post. Vi fik hurtigt en god dialog med PostNord Strålfors omkring deres eDistributionsløsning, og efter et hurtigt implementeringsforløb, benytter vi nu eDistribution til at håndtere Digital Post til Domea.dk's ca. 100 CVR-numre, siger Anders Jørgensen, IT Driftsansvarlig hos Domea.dk.

Domen.dk
 
ALBOA

ALBOA

– Vi valgte PostNord Strålfors' eDistributionsløsning til videresendelse af Digital Post, og vi er meget glade for det. Tidligere brugte vores personale hver dag tid på at logge ind og videresende hver enkelt forsendelse, med den nye løsning har vi optimeret postforsendelsen - og vores manuelle håndtering er på et minimum. Allerede kort tid efter vi gik i gang, opgraderede vi vores løsning, så vores digitale post fremover automatisk videresendes til forskellige mailadresser, afhængig af hvem som skal håndtere henvendelsen, siger Betina Højmark, Administrationschef hos ALBOA.

 

PostNord

PostNord har valgt eDistribution til automatisk fordeling af indkommende meddelelser i e-Boks. Automatiseringen gav anledning til en større oprydning og strukturering, hvilket har øget sikkerheden og bidraget til stabil fordeling af meddelelserne.

– Projektet med at automatisere har været en god anledning til at gennemgå alt i detaljen. Oprydningen var i sig selv værdifuld og har medvirket til at øge sikkerheden for, at intern post havner de rigtige steder, og at kun de rigtige personer har adgang til de forskellige mapper, som posten fordeles til, fortæller Susanne Nobel, som er chef for Contact Center Excellence og står for den daglige fordeling af meddelelser i e-Boks.

Læs hele kundehistorien 

PostNord
 
GTS Nordic

GTS Nordic

– Vi valgte PostNord Strålfors' eDistributionsløsning til videresendelse af Digital Post, da vi gerne ville minimere de manuelle processer i virksomheden og samtidig samle alt post fra vores klienter i én mailboks. Vi er virkelig glade for løsningen, som har sparet os for 2-3 timers manuelt arbejde om måneden. Løsningen sikrer samtidig også, at vi ikke glemmer nogle digitale mailbokse, siger Jonas Lastein, Chief Financial Officer hos GTS Nordic.