eDistribution kundehistorier

eDistribution modtager, klassificerer og distribuerer indkommende meddelelser til rette modtager. Læs her, hvordan løsningen hjælper en række virksomheder med automatisk fordeling af indkommende e-Boks, Digital Post og mit.dk meddelelser.

Kunder der benytter vores eDistributionsløsning:

AL finansAzetsDLGBrødrene A&O Johansen A/SDomeaMatasNRGiPureGymSixtMaxi ZooSparekassen NordjyllandDuosScandicJYSKBravidaAutohuset Vestergaardfeb

Azets

Med besiddelsen af flere CVR-numre og håndteringen af cirka 250 kunders Digital Post, havde Azets mange digitale postkasser og notifikationsmails, der skulle tjekkes og tømmes, hvilket til tider var meget uoverskueligt. 

- Vi har helt sikkert sparet en masse tid på ikke selv at skulle håndtere at få distribueret post rundt til rette modtager i vores organisation. Det har været en stor tidsbesparelse for os, og i dag modtager vi også post på en mere sikker og krypteret måde, og det kan vi alle godt lide i disse GDPR-tider, siger Karina Vendel Mann, Manager & Project Lead hos Azets.

Læs hele kundehistorien

 
Nordisk funderet virksomhed

Bach Gruppen

Med mere end 70 CVR-numre er det sin sag at administrere Digital Post for de mange virksomheder, der er en del af Bach Gruppen. Derfor har Bach Gruppen valgt at benytte eDistribution til automatisk fordeling af de mange meddelelser, de modtager i e-Boks.

Om eDistribution forklarer Sabrina Salvkvist, kontorassistent i Bach Gruppen: ”Fordelingsgraden er høj, og det er de færreste beskeder, jeg er inde over. Samtidig fordeles al post med en note i bunden, som præciserer, at hvis man ikke er den rette modtager af posten, skal man tage fat i mig. Det giver en stor sikkerhed for, at intet havner i de forkerte hænder, og at de interne modtagere ved, hvad de skal gøre, hvis de er i tvivl. Al post sendes krypteret, så vi også er sikre på, at vi overholder compliance og GDPR ”. 

Læs hele kundehistorien 

 

ALBOA

- Vi valgte PostNord Strålfors' eDistributionsløsning til videresendelse af Digital Post, og vi er meget glade for det. Tidligere brugte vores personale hver dag tid på at logge ind og videresende hver enkelt forsendelse, med den nye løsning har vi optimeret postforsendelsen - og vores manuelle håndtering er på et minimum. Allerede kort tid efter vi gik i gang, opgraderede vi vores løsning, så vores digitale post fremover automatisk videresendes til forskellige mailadresser, afhængig af hvem som skal håndtere henvendelsen, siger Betina Højmark, Administrationschef hos ALBOA.

Alboa
 
Højt specialiserede kompetencer

Domea.dk

- Domea.dk stod med en stor udfordring tilbage i august 2021, da Digitaliseringsstyrelsen med kort varsel ville stoppe automatisk videresendelse af Digital Post. Vi fik hurtigt en god dialog med PostNord Strålfors omkring deres eDistributionsløsning, og efter et hurtigt implementeringsforløb, benytter vi nu eDistribution til at håndtere Digital Post til Domea.dk's ca. 100 CVR-numre, siger Anders Jørgensen, IT Driftsansvarlig hos Domea.dk.

 

GTS Nordic

- Vi valgte PostNord Strålfors' eDistributionsløsning til videresendelse af Digital Post, da vi gerne ville minimere de manuelle processer i virksomheden og samtidig samle alt post fra vores klienter i én mailboks. Vi er virkelig glade for løsningen, som har sparet os for 2-3 timers manuelt arbejde om måneden. Løsningen sikrer samtidig også, at vi ikke glemmer nogle digitale mailbokse, siger Jonas Lastein, Chief Financial Officer hos GTS Nordic.

Stærk sikkerhedskultur
 
Højt specialiserede kompetencer

PostNord

PostNord har valgt eDistribution til automatisk fordeling af indkommende meddelelser i e-Boks. Automatiseringen gav anledning til en større oprydning og strukturering, hvilket har øget sikkerheden og bidraget til stabil fordeling af meddelelserne.

- Projektet med at automatisere har været en god anledning til at gennemgå alt i detaljen. Oprydningen var i sig selv værdifuld og har medvirket til at øge sikkerheden for, at intern post havner de rigtige steder, og at kun de rigtige personer har adgang til de forskellige mapper, som posten fordeles til, fortæller Susanne Nobel, som er chef for Contact Center Excellence og står for den daglige fordeling af meddelelser i e-Boks.

Læs hele kundehistorien