Sikker videresendelse af Digital Post til eget e-mail system

Book et møde Skriv til os

Som medlem af Danske Advokater får du en særlig aftale på vores eDistributionsløsning og kommer i gang fra 7.000 kr.
Du får adgang til dit eget dashboard, statistik og vores Track&Trace-funktion.
Vi tilbyder on-boarding i et fem ugers forløb til hurtig implementering af løsningen.

Lanceringen af den nye Digital Post løsning i marts 2022 har givet udfordringer for mange advokat virksomheder. Nu er det ikke længere muligt at gøre brug af ”automatisk videresend”-funktionen i e-Boks Erhverv, og det betyder, at man som advokat virksomhed nu selv skal holde sig opdateret i indbakken i e-Boks Erhverv og i Virk.dk. 


Stigende mængder indkommende kommunikation medvirker til en øget belastning af den manuelle håndtering. Det indebærer udfordringer med GDPR,  når meddelelser videresendes manuelt og ikke er krypterede. 
 

Vi kan hjælpe jer med omstillingen til den nye Digital Post gennem vores eDistributionsløsning, hvor vi kan autofordele meddelelser, uanset hvor mange CVR-numre I administrerer. 

eDistributionsløsningen er en enkel og sikker løsning, som automatisk henter jeres meddelelser fra Virk.dk og e-Boks Erhverv og leverer dem sikkert og krypteret til korrekt modtager i jeres lukkede mailsystem. Alt sammen foregår i real tid, så deadlines overholdes.  

 Sådan fungerer det: 

  • Vi kopierer og router dine Digital Post og e-Boks dokumenter til vores eDistributionssystem. Dette sker via sikker transmission mellem e-Boks og Digital Post og PostNord Strålfors 

  • I eDistributionssystemet viderefordeles de indkommende dokumenter til den aftalte e-mailadresse

  • Vi sender alle e-mails med TLS-kryptering

  • Vi håndterer beskederne sikkert og opfylder GDPR-kravene for søgbarhed og sporbarhed

  • I kan fremsøge jeres meddelelser med vores track & trace-funktion, hvor det også er muligt at gensende dokumenter

  • I får mulighed for at tilkøbe automatisk fordeling til flere forskellige e-mailadresser ved hjælp af regler opsat i løsningen   

 Fordele: 

  • Nem og sikker løsning

  • Hurtig implementering: Sættes op og er i drift indenfor fire uger. Og med meget begrænset ressourcetræk på dine interne ressourcer i IT og forretning 

  • Giver overblik: Du har altid styr på modtagelsen af dine Digital Post/e-Boks/mit.dk dokumenter. Dette inkluderer hvor mange meddelelser, du har modtaget, og hvornår via ”Statistik modulet” 

  • Sikker Brugeradgang: Du får adgang til manuelt at fordele de beskeder, som ikke automatisk er fordelt via systemets ”Document router” 

  • Nem dokumentsøgning: Du kan fremsøge henvendelser i 90 dage, hvor de er søgbare i Track Documents-modulet

  • ISO 27001 certificeret løsning: Jeres garanti for høj IT-sikkerhed

     

Kontakt os for mere information om, hvordan du kommer i gang!

Kundecases

metro-postkasse-16-9.jpg

PostNord strømliner sin håndtering af indkommende e-Boks og Digital Post beskeder

Automatisering af e-Boks gav anledning til en omfattende oprydning og strukturering, hvilket har øget sikkerheden og bidraget til stabil fordeling indkommende post i e-Boks. Over 90% distribueres i dag digitalt baseret på regler, der gør det nemt at opretholde et strømlinet flow.

Telia_Tamara-Kahliel_16-9.jpg

Telias digitale rejse

Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne. I forhold til at håndtere indkomnmende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.