eDistribution kundehistorier
eDistribution modtager, klassificerer og distribuerer indkommende meddelelser til rette modtager. Læs her, hvordan løsningen hjælper en række virksomheder med automatisk fordeling af indkommende e-Boks, Digital Post og mit.dk meddelelser.
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
Eurofins, der opererer med flere datterselskaber, investerede betydelig tid og ressourcer i håndteringen af deres digitale postkasser. Med PostNord Strålfors' eDistributionsløsning har Eurofins fået et klart overblik over alle indkomne meddelelser. Den daglige administration af digitale postkasser er nu betydeligt mere effektiv, hvilket har resulteret i daglige tidsbesparelser på den ellers tidskrævende opgave.
– Implementeringen af eDistributionsløsningen foregik hurtigt med støtte fra PostNord Strålfors' team. Vi ønsker varmt at anbefale andre virksomheder at drage fordel af eDistributionsløsningen til elektronisk tømning af e-Boks, fortæller Bente Dahlin, Payroll Manager hos Eurofins.
)
Domea.dk stod med en stor udfordring tilbage i august 2021, da Digitaliseringsstyrelsen med kort varsel ville stoppe automatisk videresendelse af Digital Post. Vi fik hurtigt en god dialog med PostNord Strålfors omkring deres eDistributionsløsning, og efter et hurtigt implementeringsforløb, benytter vi nu eDistribution til at håndtere Digital Post til Domea.dk's ca. 100 CVR-numre, siger Anders Jørgensen, IT Driftsansvarlig hos Domea.dk.
)
– Vi valgte PostNord Strålfors' eDistributionsløsning til videresendelse af Digital Post, og vi er meget glade for det. Tidligere brugte vores personale hver dag tid på at logge ind og videresende hver enkelt forsendelse, med den nye løsning har vi optimeret postforsendelsen - og vores manuelle håndtering er på et minimum. Allerede kort tid efter vi gik i gang, opgraderede vi vores løsning, så vores digitale post fremover automatisk videresendes til forskellige mailadresser, afhængig af hvem som skal håndtere henvendelsen, siger Betina Højmark, Administrationschef hos ALBOA.