Skræddersyede løsninger til fakturabetaling i telebranchen

Brancher Telecom / IT

Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og at miste kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.

Det giver en bedre kundeoplevelse, når man kan vælge kanal og betalingsmetode

Telebranchen har en stor kundebase med enkeltpersoner, der alle foretrækker forskellige måder at modtage og betale deres fakturaer på. Man kan reducere risikoen for dyre påmindelser, unødvendige inkassosager og i sidste ende, at kunderne vælger at skifte udbyder, ved at tilbyde kunderne flere kanaler og betalingsmetoder.

Strålfors hjælper teleselskaber i hele Norden med at sende fakturaer til den rigtige person, i den rigtige kanal og med adgang til flere forskellige betalingsløsninger. Vi kender de love og regler, der gælder for branchen, og sikrer, at du opfylder kravene i de enkelte nordiske lande.

Læs mere om vores løsninger:


Hjælp kunderne med at betale deres fakturaer i e-Boks

Når du tilbyder betaling i e-Boks via MobilePay Invoice, gør du det nemt både for kunden og for dig selv. Løsningen er med til at skabe tryghed ved betalingen og afsenderens identitet såvel som du vil opleve en høj konverteringsrate, der giver din virksomhed bedre cash flow.

Læs mere om MobilePay i e-Boks


Hjælp kunderne med at betale deres fakturaer i mit.dk

De fleste kunder både kan og vil betale deres fakturaer til tiden – men selv de bedste kunder kan nogle gange glemme at betale fakturaen vedrørende deres mobilabonnement. Du kan med en fakturapåmindelse via sms reducere risikoen for dyre inkassosager, som igen kan føre til, at du mister kunder. Send påmindelsen i god tid, og tilbyd betaling via Swish uden rykkergebyr.

Læs mere om betaling i mit.dk

 

MobilePay faktura  

Teknologien har gjort det nemmere for jeres kunder at betale fakturaer. Når I sender fakturaen, kan I samtidig sende en betalingsanmodning via MobilePay, som jeres kunde blot skal godkende, og straks derefter er betalingen sket.

Læs mere om MobilePay faktura

Lad kunderne vælge kanal til deres fakturaer

Med millioner af fakturaer, der sendes hver måned, er der brug for enkle og effektive processer til at sende fakturaer i kundens foretrukne kanal. Med Strålfors' løsninger kan dine kunder vælge den kommunikationskanal, hvor de ønsker at modtage deres fakturaer. Det sikrer dem den bedste oplevelse og rettidig information om f.eks. pris- eller abonnementsændringer. 

Læs mere om Omnichannel

 
Claus Bek 1-1.png
Claus Bek
Key Account Manager (telekom og løn)

Vil du vide mere om, hvordan du kan forbedre fakturabetalingen og øge kundeloyaliteten i dit teleselskab? Kontakt os, så fortæller vi mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at tilbyde dine kunder flere kanal- og betalingsmuligheder.

+45 21 200 200
claus.bek@stralfors.dk

Læs mere

Inspiration

Customer-loyalty-article_16-9.jpg

Styrk kundeloyaliteten med kundekommunikation i verdensklasse

Det er et vigtigt fokusområde for teleselskaber at fastholde kunderne. Kunderne kan nemt skifte udbyder på grund af en enkelt dårlig kundeoplevelse. Det gælder om at kommunikere med kunderne på deres præmisser for at styrke kundeloyaliteten.

Telia Danmark 16-9.png

Telias digitale rejse

Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne. I forhold til at håndtere indkommende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.

Allente

Digitalisering bringer Allente tættere på kunden

Allente står for "all entertainment". Navnet skal afspejle det nye varemærkes position på markedet, og hvad virksomheden ønsker at tilbyde sine kunder. PostNord Strålfors har i tæt samarbejde med Allente opbygget et system, hvor al fakturering sker via Strålfors' Omnichannel-platform, og det har hjulpet Allente med at accelerere sin digitale rejse.