Hvis mobil- og bredbåndsfakturaer er besværlige at betale, risikerer man dyre inkassosager og at miste kunder. Dit teleselskab kan øge kundeloyaliteten ved at tilbyde flere kanal- og betalingsmuligheder.
Det giver en bedre kundeoplevelse, når man kan vælge kanal og betalingsmetode
Telebranchen har en stor kundebase med enkeltpersoner, der alle foretrækker forskellige måder at modtage og betale deres fakturaer på. Man kan reducere risikoen for dyre påmindelser, unødvendige inkassosager og i sidste ende, at kunderne vælger at skifte udbyder, ved at tilbyde kunderne flere kanaler og betalingsmetoder.
Strålfors hjælper teleselskaber i hele Norden med at sende fakturaer til den rigtige person, i den rigtige kanal og med adgang til flere forskellige betalingsløsninger. Vi kender de love og regler, der gælder for branchen, og sikrer, at du opfylder kravene i de enkelte nordiske lande.
Læs mere om vores løsninger:

Hjælp kunderne med at betale deres fakturaer i e-Boks
Når du tilbyder betaling i e-Boks via MobilePay Invoice, gør du det nemt både for kunden og for dig selv. Løsningen er med til at skabe tryghed ved betalingen og afsenderens identitet såvel som du vil opleve en høj konverteringsrate, der giver din virksomhed bedre cash flow.

Hjælp kunderne med at betale deres fakturaer i mit.dk
De fleste kunder både kan og vil betale deres fakturaer til tiden – men selv de bedste kunder kan nogle gange glemme at betale fakturaen vedrørende deres mobilabonnement. Du kan med en fakturapåmindelse via sms reducere risikoen for dyre inkassosager, som igen kan føre til, at du mister kunder. Send påmindelsen i god tid, og tilbyd betaling via Swish uden rykkergebyr.

MobilePay faktura
Teknologien har gjort det nemmere for jeres kunder at betale fakturaer. Når I sender fakturaen, kan I samtidig sende en betalingsanmodning via MobilePay, som jeres kunde blot skal godkende, og straks derefter er betalingen sket.

Lad kunderne vælge kanal til deres fakturaer
Med millioner af fakturaer, der sendes hver måned, er der brug for enkle og effektive processer til at sende fakturaer i kundens foretrukne kanal. Med Strålfors' løsninger kan dine kunder vælge den kommunikationskanal, hvor de ønsker at modtage deres fakturaer. Det sikrer dem den bedste oplevelse og rettidig information om f.eks. pris- eller abonnementsændringer.

Vil du vide mere om, hvordan du kan forbedre fakturabetalingen og øge kundeloyaliteten i dit teleselskab? Kontakt os, så fortæller vi mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at tilbyde dine kunder flere kanal- og betalingsmuligheder.
+45 21 200 200
claus.bek@stralfors.dk