Kunderne agerer mere og mere digitalt og forventer nemme kommunikationskanaler. Banker og pensionsselskaber har store muligheder for at leve op til forventningerne ved at tilpasse og udvikle deres kundekommunikation.
Bedre kundeoplevelse med digitalisering
Kundeoplevelsen forbedres, når kunderne modtager personlig kommunikation som f.eks. kontoudtog og årsopgørelser i deres foretrukne kanal. Digitalisering af kommunikationen effektiviserer også omkostningerne og de interne processer samt reducerer papirhåndteringen og gør det muligt at ændre indholdet få minutter, inden det sendes.
Strålfors hjælper banker og pensionsselskaber i Norden med at personalisere og sende kommunikation i digitale og fysiske kanaler. Vi overholder de love og regler, der gælder for alle brancherne i de enkelte lande.
Læs mere om vores løsninger:

Lad kunderne vælge, hvor de modtager informationer
Hele 77% af indbyggerne i Norden ønsker at kunne vælge, hvordan de vil kommunikere med virksomheder og myndigheder. Kunderne kan med vores Omnichannel-løsning vælge, hvor, hvornår og hvordan de modtager deres kommunikation. Tilpas kommunikationen til kunden, og levér den i den rigtige kanal i det rigtige format, uanset om kommunikationen er fysisk eller digital.
Fleksibelt system til personlig kommunikation
Årsopgørelser og andre dokumenter behøver hverken at have lange leveringstider eller være generiske. Gør kundeoplevelsen bedre med personlig kommunikation i digitale og fysiske kanaler. Med internetgrænsefladen Access Interactive kan tekst, billede, udseende og valg af kanal ændres få minutter, inden det sendes.

Vil du vide mere om, hvordan du forbedrer kundeoplevelsen? Kontakt os, så fortæller vi mere.
+45 51 20 09 22
Lise.Boelsmand@stralfors.dk