Digitaliseret og tilpasset kundekommunikation lever op til forventningerne

Brancher Finance / Forsikring

Kunderne agerer mere og mere digitalt og forventer nemme kommunikationskanaler. Banker og pensionsselskaber har store muligheder for at leve op til forventningerne ved at tilpasse og udvikle deres kundekommunikation.

Bedre kundeoplevelse med digitalisering 

Kundeoplevelsen forbedres, når kunderne modtager personlig kommunikation som f.eks. kontoudtog og årsopgørelser i deres foretrukne kanal. Digitalisering af kommunikationen effektiviserer også omkostningerne og de interne processer samt reducerer papirhåndteringen og gør det muligt at ændre indholdet få minutter, inden det sendes.  
Strålfors hjælper banker og pensionsselskaber i Norden med at personalisere og sende kommunikation i digitale og fysiske kanaler. Vi overholder de love og regler, der gælder for alle brancherne i de enkelte lande. 

Læs mere om vores løsninger:

Låt kunderna välja var de tar emot information

Lad kunderne vælge, hvor de modtager informationer

Hele 77% af indbyggerne i Norden ønsker at kunne vælge, hvordan de vil kommunikere med virksomheder og myndigheder. Kunderne kan med vores Omnichannel-løsning vælge, hvor, hvornår og hvordan de modtager deres kommunikation. Tilpas kommunikationen til kunden, og levér den i den rigtige kanal i det rigtige format, uanset om kommunikationen er fysisk eller digital.  

Lss mere om Omnichannel


Flexibelt system för personanpassad kommunikation

Fleksibelt system til personlig kommunikation 

Årsopgørelser og andre dokumenter behøver hverken at have lange leveringstider eller være generiske. Gør kundeoplevelsen bedre med personlig kommunikation i digitale og fysiske kanaler. Med internetgrænsefladen Access Interactive kan tekst, billede, udseende og valg af kanal ændres få minutter, inden det sendes. 

Læs mere om Access Interactive

 
Lise-16-9.png
Lise Boelsmand
Key Account Manager (Pension, Forsikring og Telecom sektor), PostNord Strålfors

Vil du vide mere om, hvordan du forbedrer kundeoplevelsen? Kontakt os, så fortæller vi mere. 

+45 51 20 09 22
Lise.Boelsmand@stralfors.dk

Jeg vil gerne kontaktes

Inspiration

Forca

Forcas komplekse håndtering af dokumenter til 675.000 medlemmer

Behovet for regelmæssig medlemskommunikation for de tre pensionsselskaber, PKA, Pædagogerne Pension og Lærernes Pension, blev gennem PostNord Strålfors opfyldt med hjælp til strukturering og opbygning af dokumenter til mere end 675.000 medlemmer. 

AP_Pension-1080-608.jpg

AP Pension: Optimeret brug af e-Boks styrker kundedialogen

Flere tilmeldte i e-Boks og bedre konverteringsrate er blandt de konkrete resultater AP Pension har fået ved at optimere brugen af e-Boks. Næste skridt er automatiserede flows og en mere løbende digital dialog med kunderne.

Ikano-Bank_16-9.jpg

Ikano Bank: Digital partner med et langt og tæt samarbejde

En Omnichannel-løsning fra PostNord Strålfors giver både tids- og omkostningsbesparelser for Ikano Bank. Den understøtter også virksomhedens bæredygtighedsarbejde. Nøglen er et langsigtet partnerskab, hvor man udvikler sig sammen.

Nordea_16-9.jpg

Nordea Finans: Fuld kontrol og kortere leadtider

Overgangen til dynamiske fakturaer har gjort det muligt for Nordea Finans at lade kunderne bestemme, hvordan de modtager informationer. Kortere leadtider fra produktion til distribution gør det også nemmere hurtigt at nå ud med aktuelle budskaber via fakturaen.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Sådan kan digitalisering reducere din virksomheds miljøpåvirkning

Vidste du, at 100.000 papirfakturaer svarer til 14.600 kilometers bilkørsel eller en rejse tur/retur til Thailand? Du kan bidrage til en grønnere planet ved at digitalisere mere. Vi forklarer hvordan.