Større kundeloyalitet. Mindre kundefrafald.

Loyale kunder forudsætter opmærksomme leverandører. Vores fleksible løsninger er et godt udgangspunkt for at reducere kundefrafaldet i forsyningsbranchen. 

Kontakt os

Brancher Energi

Større engagement giver større loyalitet

Nøglen til vedvarende loyalitet er at forstå kunderejsen. Vi giver jeres processer ny energi og hjælper jer samtidig med at forhindre unødvendigt ressourceforbrug og undgå at miste kunder.
 
Hele 81% af svenskerne vil selv vælge, hvilken kanal de modtager deres kommunikation i. Det gør kundetilpasset digital kommunikation til et must for moderne forsyningsselskaber, der gerne vil have flere loyale kunder. Derfor tilbyder vi forbrugerdrevet og digital kommunikation, hvor kunden styrer kontakten efter egne vilkår. 
 
Opfyld kundernes behov ved selv at lade dem vælge, hvornår og hvordan de vil betale og kommunikere. Et større engagement styrker loyaliteten. Reducerede leadtider i forbindelse med betalinger betyder desuden, at kunderne betaler hurtigere.

Større bevidsthed og engagement med digitale, personlige funktioner

Det er altid vigtigt at være opmærksom på sit energiforbrug – det gælder også, selv om energien er vedvarende og grøn. Med smarte funktioner, digital kommunikation og tilbud, der er skræddersyet til modtageren, sørger vi for at styrke kundernes bevidsthed både om deres elforbrug og om jeres øvrige tilbud.

e-Boks Amplify – Nu er det muligt for forsyningsbranchen at kommunikere med sine kunder i e-Boks uden at skulle indhente og opbevare CPR-numrene.

Læs mere om de nye muligheder i e-Boks

Optimér fakturaen – fra at være informativ til at blive kommunikativ

Fakturaen er meget mere end bare oplysninger om pris og energiforbrug. Styrk kundeloyaliteten ved at sende fakturaer, der er skræddersyet til kundens kanal med personlige tips og tilbud direkte på fakturaen. Giv også modtageren mulighed for at give feedback og få direkte kontakt med kundeservice via et link til chat.
 
Responsive dokumenter – Send interaktive og responsive fakturaer, og arbejd med layout og personlige tilbud i alle digitale kanaler.
 
Læs mere om Responsive dokumenter

Proaktiv og direkte kommunikation

Kommunikér proaktivt, når det er muligt – og med det samme, når det er nødvendigt – så kunden ikke får ubehagelige overraskelser. Vi hjælper jer med at opbygge langsigtet kundeloyalitet og reducere arbejdsbyrden i kundeservice, f.eks. ved prisstigninger og planlagte eller uplanlagte afbrydelser.

Omnichannel – Kommunikér i selvvalgte fysiske og digitale kanaler. 

Læs mere om Omnichannel

Giv kunden mulighed for at betale på flere forskellige måder

Aldrig før har der været så mange muligheder. Betalingen kan ske via digital postkasse eller MobilePay– I vælger selv, hvilke betalingsmuligheder I vil tilbyde jeres kunder. Med en QR-kode direkte på fakturaen kan kunderne betale hurtigt og digitalt, også selv om fakturaen er fysisk.

Payment solutions – Flere løsninger til hurtigere og nemmere betaling.

Læs mere om vores Payment solutions

 
Kenneth-Lundo_Cirk-632px_Bg-Grey-WG1_221117.jpg
Kenneth Lundøe
Key Account Manager, Postnord Strålfors

Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.

+45 21 97 10 70
kenneth.lundo@stralfors.dk

Send en besked

Inspiration

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – en digital succeshistorie i forsyningsbranchen

Skellefteå Kraft har gennemgået en imponerende digital rejse. Trods store udfordringer er Skellefteå Kraft i dag en effektiv virksomhed med Sveriges måske bedste kundeservice i forsyningsbranchen. – Uden PostNord Strålfors' kundefokus var vi aldrig nået så langt, siger Eva-Lena Berglund, chef for Fakturering.

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Tre tips, der styrker dialogen med jeres kunder

Kundekommunikation er en af de vigtigste og mest kritiske faktorer, når det handler om at fastholde sine kunder og skabe loyalitet. I en tid med mange uroligheder er det en af de største udfordringer for aktørerne i forsyningsbranchen. Energi- og elforsyning er et af de vigtigste spørgsmål i samfundet. Men er kunderne ligeglade med, hvem der leverer fx elektriciteten? Er prisen den eneste faktor, der afgør, hvilken leverandør man vælger?