Reducér omkostningerne med automatiserede processer

Kunderne stiller større krav i en verden i konstant forandring. Derfor er forsyningsbranchens medarbejdere nødt til at kunne gøre kommunikationen personlig i de rigtige kanaler – på en omkostnings- og ressourceeffektiv måde. 

Kontakt os

Brancher Energi

Gør arbejdet i kundeservice lettere med effektiv og personlig kommunikation

Forsyningssektoren modtager alle slags informationer fra kunder, myndigheder og andre virksomheder. Vi hjælper jer med at spare tid og ressourcer – og med at effektivisere arbejdet tværfunktionelt – med vores løsninger og støtte, der automatisk samler og fordeler al indgående kommunikation til korrekt modtager i realtid. 

Forsyningsbranchens kunder og interessenter forventer nu effektiv og personlig kommunikation. 

Automatisering af indgående kommunikation 

eDistribution modtager indgående kommunikation, klassificerer og distribuerer den til rette modtager. Det giver en sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine indkommende e-Boks/Digital Post/mit.dk meddelelser. 

eDistribution – Automatisering af indgående kommunikation  – effektiv, hurtig og sikker.

Læs mere om eDistribution

Gør fakturaen til en digital kommunikationskanal

Jeres kundedata er det perfekte udgangspunkt for at skabe relevant indhold. Men budskabet når ikke frem, hvis indholdet ikke leveres på den rigtige måde og fanger kundens opmærksomhed. Når fakturaerne udvikles til et moderne, personligt og digitalt touchpoint, reduceres arbejdsbyrden i kundeservice. 

Responsive dokumenter – En løsning med dynamiske og interaktive fakturaer, der automatisk tilpasser sig kanalen.

Læs mere om Responsive dokumenter

Digitaliseringen af jeres fysiske arkiv effektivt 

Hvordan gør I svært tilgængeligt historisk materiale lettilgængeligt i dag? Hvordan håndterer I jeres fysiske dokumenter? Vi hjælper jer med at scanne og digitalisere alle dokumenter – uanset hvor gamle de er. Gør papirerne i kælderen til digitale filer og spar både tid og ressourcer. 

Arkivscanning – En løsning, der effektivt digitaliserer fysiske arkiver, lige fra kontrakter til HR-arkiver.

Læs mere om Arkivscanning

Opbevar indgående og udgående kommunikation

Vi hjælper jer med at opbevare al indgående og udgående kommunikation på ét sted. Digital arkivering af forskellige typer data gør det mere effektivt og nemmere for forskellige afdelinger hurtigt at finde det, de leder efter, hvilket både reducerer leadtiderne og giver bedre kundeoplevelser.

eArkiv – Digital arkivering med høj sikkerhed og fuld sporbarhed.

Læs mere om eArkiv

 
Kenneth-Lundo_Cirk-632px_Bg-Grey-WG1_221117.jpg
Kenneth Lundø
Key account manager

Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.

+45 21 97 10 70
kenneth.lundo@stralfors.dk

Send en besked

Inspiration

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

Hero2 kundehistorier eDist.jpg

Kundehistorier

Læs her, hvordan løsningen hjælper en række virksomheder med automatisk fordeling af indkommende e-Boks, Digital Post og mit.dk meddelelser.

eDistribution_Rapport-2_Faksimil_Bg-Light-Grey-WG1.png

Nyt marked for digitale postkasser – er du klar til de nye udfordringer?

Hvad er de danske virksomheders erfaringer med det nye digitale postkassemarked? Har du også oplevet at lanceringen af de nye postkasser har givet udfordringer? Og er det også blevet mere besværligt og komplekst for din virksomhed at håndtere indgående post fra myndigheder? Download vores markedsanalyse og bliv klogere på, hvilke erfaringer andre virksomheder og organisationer har gjort sig siden lanceringen i marts.

Sikker digital post - i rette hænder

Sikker digital post - i rette hænder

Er du tryg ved den interne håndtering af fysiske og elektroniske breve i din organisation? Og hvordan sikrer man sig, at al indkommende post bliver distribueret til den rigtige modtager? Download vores guide med tips til, hvordan du får al posten til at ende rigtigt!