Gør arbejdet i kundeservice lettere med effektiv og personlig kommunikation
Forsyningssektoren modtager alle slags informationer fra kunder, myndigheder og andre virksomheder. Vi hjælper jer med at spare tid og ressourcer – og med at effektivisere arbejdet tværfunktionelt – med vores løsninger og støtte, der automatisk samler og fordeler al indgående kommunikation til korrekt modtager i realtid.
Forsyningsbranchens kunder og interessenter forventer nu effektiv og personlig kommunikation.

Automatisering af indgående kommunikation
eDistribution modtager indgående kommunikation, klassificerer og distribuerer den til rette modtager. Det giver en sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine indkommende e-Boks/Digital Post/mit.dk meddelelser.
eDistribution – Automatisering af indgående kommunikation – effektiv, hurtig og sikker.

Gør fakturaen til en digital kommunikationskanal
Jeres kundedata er det perfekte udgangspunkt for at skabe relevant indhold. Men budskabet når ikke frem, hvis indholdet ikke leveres på den rigtige måde og fanger kundens opmærksomhed. Når fakturaerne udvikles til et moderne, personligt og digitalt touchpoint, reduceres arbejdsbyrden i kundeservice.
Responsive dokumenter – En løsning med dynamiske og interaktive fakturaer, der automatisk tilpasser sig kanalen.

Digitaliseringen af jeres fysiske arkiv effektivt
Hvordan gør I svært tilgængeligt historisk materiale lettilgængeligt i dag? Hvordan håndterer I jeres fysiske dokumenter? Vi hjælper jer med at scanne og digitalisere alle dokumenter – uanset hvor gamle de er. Gør papirerne i kælderen til digitale filer og spar både tid og ressourcer.
Arkivscanning – En løsning, der effektivt digitaliserer fysiske arkiver, lige fra kontrakter til HR-arkiver.

Opbevar indgående og udgående kommunikation
Vi hjælper jer med at opbevare al indgående og udgående kommunikation på ét sted. Digital arkivering af forskellige typer data gør det mere effektivt og nemmere for forskellige afdelinger hurtigt at finde det, de leder efter, hvilket både reducerer leadtiderne og giver bedre kundeoplevelser.
eArkiv – Digital arkivering med høj sikkerhed og fuld sporbarhed.

Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.