Når I optimerer jeres udgående kommunikation, løfter I ikke kun jeres interne processer og sikkerhed. I lever også op til borgernes forventninger om at blive betjent hurtigt, tydeligt og sikkert.
Værktøjer til effektiv og sikker borgerkommunikation
Kravene til dig som offentlig myndighed gør kommunikation til en særligt kompleks opgave. Sikkerhed er aldrig til forhandling, du er omfattet af loven om webtilgængelighed og uanset fritagelsesprocenten skal du kunne nå ud til alle borgere – meget gerne med individuelt tilpassede budskaber.
Uanset om du skal oplyse om vigtige forhold, eller om din kommunikation kræver en handling hos modtageren, er både du og borgeren bedst tjent med en tilgang, der er brugervenlig og tidssvarende.
Det bør være nemt og ukompliceret at sende og modtage store filer, især i forbindelse med høringer af lokalplaner eller begæring af aktindsigt. Integration af online betaling og digital underskrift i arbejdsgangen vil være en fordel og kan forbedre processen yderligere.
Vi præsenterer, Connect, en SaaS-løsning der beriger og distribuerer sikker kommunikation ad flere kanaler, og som agilt og løbende følger markedets tendenser og behov på vegne af brugerne.
Muligheder med Connect:
Selvbetjening via Connect Portal
Fuldt overblik med forsendelseslog og adgang til statistik
Nå ud til alle borgere med masseforsendelser i alle kanaler (Digital Post, NemSMS og fysisk post)
Send enkeltstående eller ad hoc masseforsendelser
Overfør store digitale filer uden begrænsninger med FreeFiles
Overhold kravene til webtilgængelighed
Mulighed for digital arkivering
Digital underskrift