Reducér omkostningerne med automatiserede processer

Kunderne stiller større krav i en verden i konstant forandring. Derfor er forsyningsbranchens medarbejdere nødt til at kunne gøre kommunikationen personlig i de rigtige kanaler – på en omkostnings- og ressourceeffektiv måde. 

Gør arbejdet i kundeservice lettere med effektiv og personlig kommunikation

Forsyningssektoren modtager alle slags informationer fra kunder, myndigheder og andre virksomheder. Vi hjælper jer med at spare tid og ressourcer – og med at effektivisere arbejdet tværfunktionelt – med vores løsninger og støtte, der automatisk samler og fordeler al indgående kommunikation til korrekt modtager i realtid. 

Forsyningsbranchens kunder og interessenter forventer nu effektiv og personlig kommunikation. 

Vores løsninger til forsyningsbranchen

Automatisering af indgående kommunikation 

eDistribution modtager indgående kommunikation, klassificerer og distribuerer den til rette modtager. Det giver en sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine indkommende e-Boks/Digital Post/mit.dk meddelelser. 

Gør fakturaen til en digital kommunikationskanal

Jeres kundedata er det perfekte udgangspunkt for at skabe relevant indhold. Men budskabet når ikke frem, hvis indholdet ikke leveres på den rigtige måde og fanger kundens opmærksomhed. Når fakturaerne udvikles til et moderne, personligt og digitalt touchpoint, reduceres arbejdsbyrden i kundeservice. 

Opbevar indgående og udgående kommunikation

Vi hjælper jer med at opbevare al indgående og udgående kommunikation på ét sted. Digital arkivering af forskellige typer data gør det mere effektivt og nemmere for forskellige afdelinger hurtigt at finde det, de leder efter, hvilket både reducerer leadtiderne og giver bedre kundeoplevelser.

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Kenneth Lundø
Key Account Manager

Inspiration

Forsyningsbranchen reducerer omkostningerne med effektive løsninger, der opfylder kundernes ønsker

Adgang til information betyder alt for virksomheden, og det er vigtigere end nogensinde at forstå kunderejsen. Så hvad gør I, når kundernes krav ændrer sig, samtidig med at der stilles krav om at reducere omkostningerne. Ved I, hvad I skal gøre? Sammen med os begiver I jer ud på en rejse, der gavner alle involverede parter.

Kundehistorier

Læs her, hvordan løsningen hjælper en række virksomheder med automatisk fordeling af indkommende e-Boks og Digital Post meddelelser.