Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du kan kommunikere effektivt med forsikringstagerne? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.
42% af kunderne stoler ikke fuldt ud på deres forsikringsselskab (1). Langsom sagsbehandling eller uklare svar kan koste tillid. Hvis forsikringsselskaberne vil styrke tilliden og forbedre kundeoplevelsen, er de nødt til at have effektive processer til håndtering af indgående kommunikation på tværs af forskellige kanaler. Desuden skal de være i stand til hurtigt at finde de rigtige informationer i deres arkiver.
(1) IBM: "Research Insights: Elevating the insurance customer experience", 2020.
PostNord Strålfors hjælper forsikringsselskaber med at effektivisere deres indgående kommunikation samt oprette og vedligeholde søgbare og sikre arkiver.
Forsikringsselskaber kan i forsikringssager modtage dokumentation både fysisk og digitalt. Hvis forsikringsselskaberne skal kunne hjælpe kunderne hurtigt med skadebehandling, er de nødt til at automatisere og effektivisere den indgående dokumentation uanset format. eDistribution indsamler, digitaliserer og leverer digitale og fysiske skadedokumenter og skadefakturer til skadebehandlingssystemet.
I kundeservice og skadebehandling er der behov for at kunne få adgang til en masse vigtig dokumentation. Med eArkiv opbevares kommunikationen digitalt, så medarbejderne kan søge, spore, sende og downloade allerede sendte fakturaer, sager, aftaler og anden kommunikation. Det giver en mere effektiv håndtering og en bedre kundeoplevelse.
Vil du vide mere om, hvordan du kan kommunikere effektivt med forsikringstagerne? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksible og tilgængelige kontaktveje. Maria Lund-Søltoft, som har stor erfaring med forretningsudvikling i forsikringsbranchen, forklarer, hvordan udviklingen påvirker forsikringsselskaberne, og hvordan de kan udvide deres forretning ved at forblive relevante på et skiftende marked.