Løsninger der styrker forsikringsselskabers markedsposition

Konstante omkostningsbesparelser og nye konkurrenter giver forsikringsselskaberne udfordringer. Tilpasset kundekommunikation og effektiv skadebehandling i sikre kanaler er fundamentet for forsikringsselskabernes konkurrenceevne.

Effektive kommunikationsløsninger der opfylder nye og ændrede krav  

Forsikringsselskaberne står over for store udfordringer, fordi lovkravene stiger, teknologien udvikler sig, og nye generationer af kunder forventer fleksibel og tilgængelig kommunikation.

De nordiske forsikringsselskaber øger kundeloyaliteten og mersalget ved at bruge teknologi til at effektivisere og personalisere kommunikationen. En tilpasset, sømløs og sikker kundeoplevelse og skadebehandling er afgørende for de forsikringsselskaber, der vil være konkurrencedygtige.

PostNord Strålfors tilbyder kundetilpassede og sikre kommunikationsløsninger, der hjælper forsikringsselskaber med at konkurrere og overholde reglerne i de enkelte nordiske lande.

Forsikringsbranchens guide til en optimering af kundeoplevelsen

I vores guide ser vi nærmere på tre områder, der er afgørende, når man vil styrke et forsikringsselskabs konkurrenceevne på et dynamisk marked.

Løsninger til forsikringsbranchen

Styrk konkurrenceevnen med tilpasset kundekommunikation

Forsikringstagerne forventer hurtige og nemme kommunikationsmuligheder med deres forsikringsselskab, uanset hvad de henvender sig om. Forsikringsselskaberne kan ved at udnytte deres kundedata bedst muligt vise, at de forstår kunderne og på den måde fremme kundeloyalitet, mersalg og nysalg.

Problemfri skadebehandling med effektiv håndtering af indgående kommunikation

Når uheldet er ude, forventer kunden problemfri og hurtig skadebehandling. Det betyder, at forsikringsselskaberne skal være i stand til effektivt at kunne håndtere både indgående kommunikation og dokumentation.

Sikre kommunikationstjenester til nordiske forsikringsselskaber

Det er forretningskritisk for forsikringsselskaberne at kunne opbevare og håndtere informationer sikkert. PostNord Strålfors' løsninger gør det nemmere at overholde reglerne og samtidig fastholde kvaliteten.

Skadebehandling med kunden i fokus

Forsikringsselskaberne skal interessere sig for, hvordan teknologien udvikler sig, og hvordan de kan bruge den til bedre at opfylde kundens krav.

Maria Lund-Søltoft Fra Innovation Lab

Kontakt os!

Vil du vide mere om, hvordan du kan blive konkurrencedygtig med personlig og effektiv kommunikation? Kontakt os, så fortæller vi mere.

Lise Boelsmand
Key Account Manager (Pension og Forsikring)