Skab en problemfri betalingsrejse for dine kunder. Med PostNord Strålfors’ Mobile Payment service får dine kunder muligheden for at betale fakturaer direkte i de kanaler, de foretrækker. Uanset om det er e-Boks, mit.dk, e-mail, sms, på papir eller via jeres website. De vælger også selv, om de vil betale med MobilePay eller via Account-to-Account med bankkonto (Tink Open Banking).
Det styrker dit cashflow og reducerer din administrationstid, samtidig med at dine kunder får en bedre oplevelse.
5 fordele med Strålfors Mobile Payment
1. Hurtigere betalinger og forbedret cashflow
Med Mobile Payment kan kunder betale hurtigt og problemfrit via digitale postkasser, SMS, e-mail eller QR-koder. Betalinger gennemføres med det samme, hvilket reducerer forsinkelser, forbedrer dit cashflow og frigør ressourcer til andre opgaver.
2. En samlet betalingsoplevelse på tværs af kanaler
Giv dine kunder frihed til at vælge deres foretrukne betalingsmetode:

Digitale postkasser
Betaling direkte via e-Boks, mit.dk eller Digital Post.

SMS og e-mail
Hurtig betaling via betalingslink eller QR-kode.

Papirfaktura
QR-koder giver mulighed for øjeblikkelig betaling og skift til digitale løsninger.

App eller Mine sider
Sammenhængende betaling direkte fra jeres platform.
3. Effektive og sikre betalinger med Account-to-Account (A2A)
A2A-betalinger gennem Tink Open Banking tilbyder hurtige og omkostningseffektive transaktioner. Med et simpelt login via MitID overføres penge direkte mellem bankkonti uden kortgebyrer eller tredjepartsbetalingstjenester. Dette reducerer risikoen for svindel og chargebacks, samtidig med at dine omkostninger holdes nede.
4. MobilePay – En populær og brugervenlig løsning
Med over 4,6 millioner brugere i Danmark er MobilePay en pålidelig betalingsmetode, der lever op til kundernes forventninger om en enkel og hurtig oplevelse. Integration med MobilePay giver sikker og omkostningseffektiv betaling, samtidig med at den styrker kundeloyaliteten.
5. Automatiserede betalingspåmindelser
Reducer forsinkede betalinger med automatiserede påmindelser via SMS, e-mail eller digitale postkasser. Dette gør det nemt for kunderne at betale til tiden og minimerer behovet for manuel opfølgning.
Kontakt os!
Vil du vide mere om Mobile Payment? Kontakt os, så fortæller vi mere.