Payment Management

En sikker betalingsservice i Omnichannel Med Payment Management fra PostNord Strålfors kan du nemt lade dine kunder bestemme – hvordan, hvor og hvornår du vil.

Løsninger

mobile-pay-16-9.jpg

MobilePay

Teknologien har gjort det nemmere for dine kunder at betale regninger. Når du sender fakturaen kan du samtidig sende en betalingsanmodning via MobilePay, som din kunde så blot skal godkende – og straks derefter er betalingen sket.

Payment-in-DMB_eBoks_16-9_2.jpg

Betaling i e-Boks

Betalinger direkte i e-Boks fjerner risikoen for fejlbetalinger, mens sene betalinger reduceres. Det giver dig en bedre pengestrøm.

Mobilfaktura-16-9.jpg

Mobile Invoice

I dag har vi altid mobilen med os, og hvis vi får en SMS, håndterer vi det direkte. Med Mobile Invoice bliver du betalt hurtigere, og dine kunder bliver mere tilfredse, fordi de selv kan bestemme, hvornår og hvordan de vil betale.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Paper Invoice

Papirfakturaen er let at tilpasse målgruppen. Det er en sikker kanal for mange af dine kunder, og den er nem at tilføje i digitale udgående kanaler.

Kundeoplevelsen i centrum

Den digitale udvikling sker i et rasende tempo. Aldrig før har der været så mange muligheder. Det gælder også for PostNord Strålfors' betalingsplatform, der giver mulighed for at skabe unikke løsninger til vores kunders forskellige behov.

I de senere år er der opstået helt nye betalingsmetoder på digitale platforme. Og én ting er sikkert: Det er forbrugerne, der bestemmer. Tid og fokus er den nye valuta, og individuelle behov regulerer kommunikationsudfordringerne i hverdagen.

Kræver personlig kommunikation

Danskerne får i dag færre end 13 fakturaer om måneden, og heraf er 70% digitale. Danskerne er de nordboere, der modtager flest fakturaer digitalt, men mange forbrugere vil stadig modtage en fysisk faktura i postkassen, særligt den ældre generation. Men skridtet mellem en fysisk og digital faktura behøver ikke at være stort, det ved vi hos PostNord Strålfors.

Det er tydeligt, at forbrugerne i dag forventer en mere personlig kommunikation og fleksible betalingsalternativer – via de kanaler, der passer til dem. Når det passer dem.

De forventer betaling i Omnichannel.

Vi forbinder den digitale verden

Vinderne er i dag dem, der forstår, hvordan ny teknik og nye trender skal omsættes til forretningsudvikling. Det er dem, der aktivt arbejder med bedre at forstå forbrugerne, og som kontinuerligt udvikler kunderejsen. Med PostNord Strålfors' betalingsplatform i Omnichannel tager du et stort skridt mod en fuldt integreret kundeoplevelse.

PostNord Strålfors' Payment Management er en sikker nordisk platform baseret på unik forbrugerindsigt og en række betalingsmoduler, der nemt sluttes til som plug-and-play. Du kan nemt og hurtigt nå ud til alle dine kunder med individuelle betalingsløsninger. Er fleksibel og kan tilpasses

Udover gevinster som større betalingsvilje og kortere indbetalingstider bliver kundens oplevelse også betydeligt bedre. Selvfølgelig følger alle vores løsninger også gældende lovgivning.

Nemt at komme i gang!

Med PostNord Strålfors' Payment Management kommer du hurtigt i gang. Du har det hele samlet på ét sted, fordi vi samarbejder med alle de store aktører på det nordiske marked. Kontakt vores eksperter, så finder vi sammen de betalingsløsninger, der passer bedst til din virksomhed.