Input Management

Håndterer automatisk al indgående kommunikation – såvel digital som fysisk. Så sparer du dyrebar tid og kan fokusere på kerneforretningen.

Løsninger

16-9_mailroom-solutions

Mailroom Solutions

Nu behøver du ikke længere bruge tid på at lægge indgående digital og fysisk kommunikation ind i IT-systemerne – lad det ske automatisk i stedet.

Scanning-puff-16-9.jpg

Invoice Scanning

Med Invoice Scanning digitaliseres dine fysiske indgående fakturaer. Det gør administrationen nemmere og minimerer omkostningerne.

Archive_Scanning-puff-16-9.jpg

Archive Scanning

Fysiske arkiver digitaliseres aktivt med Archive Scanning: alt fra kontrakter og HR-arkiver til gamle bygningstilladelser. Det gør arkivet søgbart – og GDPR-kompatibelt.

eArchive-16-9_2.jpg

eArchive

Med eArchive kan du nemt lagre al indgående og udgående fysisk og digital kommunikation både manuelt og automatisk. Sådan reduceres datahåndtering. Det giver mere effektive processer, som forbedrer kundeoplevelsen.

Undgå tidsrøvende administration

Med vores Input Management-løsninger tages der hånd om al din kommunikation via alle kanaler – såvel fysiske som digitale – sikkert og automatisk.

Den uendelige tilstrømning af kommunikation fra kunder, borgere, myndigheder og virksomheder stiger konstant. Samtidig skaber brugen af nye kommunikationskanaler yderligere inddata, der skal håndteres.

Reducerede omkostninger

Med Input Management samles kommunikationen fra alle kanaler, inden den distribueres via særlige grænseflader til den rette modtager og det rigtige IT-system. Den effektive proces giver dig fuld kontrol over din kommunikation. Resultatet er, at du sparer dyrebar tid på administration, omkostningerne reduceres, og kundeoplevelsen maksimeres. 

Det fysiske bliver digitalt

Den fysiske kommunikation scannes ind, og oplysningerne analyseres derefter automatisk. For eksempel identificeres dokumenttypen og andre relevante dokumentoplysninger. Sådan kan man både søge efter og analysere den fysiske kommunikation.

Find hurtigt de rigtige oplysninger

Al kommunikation, såvel indgående som udgående, kan automatisk lagres med vores løsning eArchive. Den gør indholdet søgbart og giver hurtig, sikker og nem adgang til nødvendige dokumenter. Et værdifuldt aktiv for eksempelvis kundeservice, som behøver hurtig adgang til de samme oplysninger, som kunden sidder med.

Spar tid på indgående kommunikation

Unødig administration af en stor kommunikationsstrøm kan blive en saga blot. Kontakt os, så løser vi problemet sammen.