invoice_scanning_HERO.jpg

Fysiske og digitale fakturaer i samme flow

Med vores fakturascanning digitaliseres alle jeres indgående fakturaer. Dette gør administrationen nemmere samt reducerer og minimerer omkostningerne.

Log ind for kunder

Selv i den digitale tidsalder sendes der stadig fysiske fakturaer. Samtidig sendes der flere og flere fakturaer i PDF-format via e-mail. Håndteringen af dette tager både meget tid og mange ressourcer fra jeres kerneforretning. Ved at scanne de indgående fakturaer og automatisk tolke oplysningerne fra dem, kan I spare både tid og ressourcer.

Med vores fakturascanning tager vi hånd om alle jeres fakturaer, såvel fysiske som digitale. Alle fakturaer scannes og konverteres, med alle relevante fakturaoplysninger, til det korrekte format for jeres elektroniske fakturahåndteringssystem. Herefter sendes både digitaliserede fysiske fakturaer samt de digitale til fakturasystemet.

Hvis der findes fakturaer, der af en eller anden årsag ikke kan scannes ind, løser vi det manuelt, inden de sendes til fakturasystemet.

Fordele ved at fysiske fakturaer bliver digitale

  • Spar tid og penge
  • Nemt at komme i gang med
  • Skalerbar – udvid tjenestens omfang efter behov
  • Fremtidssikrede data

Fakturascanning med eller uden varelinjer

  • Fakturascanning Standard – håndtering af digitale og fysiske fakturaer med 12 forskellige standardiserede fakturaoplysninger (f.eks. fakturanummer, betalingsdato og beløb). Disse leveres i et digitalt standardformat.
  • Fakturascanning med varelinjer– kundetilpasset løsning med integration til Business Integration Management, der kan håndtere alle datatyper, inkl. fakturalinjer. Disse leveres i det ønskede format.
  • Fysisk arkivering – tillægstjeneste til lagring af scannede fysiske dokumenter.
  • eArkiv – tillægstjeneste til en sikker digital lagring, der gør oplysningerne tilgængelige og søgbare.

Giver tidsbesparelser og fuld kontrol over fakturaflowet

Fakturascanning leverer alle jeres fakturaer direkte i fakturaworkflow-system og giver jer hermed fuldt overblik over, hvor i betalingsprocessen alle fakturaer befinder sig. I skal blot godkende fakturaen, så I kan fokusere på kerneforretningen.

Mange tilfredse kunder

Vi er en af nordens største og mest sikre leverandører af digitalisering og scanning af fakturaer. Flere private- og offentlige virksomheder anvender allerede fakturascanning med dokumenterede gode resultater.

Vi hjælper i dag mange tilfredse kunder med fakturascanning F.eks. identificeres dokumenttypen og de relevante dokumentoplysninger som f.eks. personnummer og sagsnummer. Dette er alt fra store private virksomheder til kommuner og offentlige institutioner.

Undgå ressourcekrævende brevhåndtering

Du behøver ikke selv at håndtere indgående fakturaer. Vi kan gøre det for dig.

+45 33 86 86 86

Skriv til os
eArkiv

eArkiv

Med eArkiv kan du nemt lagre al indgående og udgående fysisk og digital kommunikation både manuelt og automatisk. Sådan reduceres datahåndtering. Det giver mere effektive processer, som forbedrer kundeoplevelsen.

Scanning af dokumenter

Scanning af dokumenter

Vi kan håndtere al din indgående kommunikation automatisk. Data fra fysiske breve, digitale postkasser og webportaler indlæses og videresendes via sikre grænseflader til de rigtige modtagere. Løsningen er tilpasset den gældende lovgivning, herunder EU's persondataforordning GDPR.

Læs Ind Service

Læs Ind Service

Konvertering og levering af elektroniske fakturaer til offentlige myndigheder og andre kunder. Tilmeld dig og få rabat eller benyt vores service uden en aftale.