eDistribution løsningspakker

eDistribution_16-9.jpg

Der findes flere løsningspakker i vores eDistribution løsning:

Basic: Er målrettet den mindre virksomhed, som har behov for at få fordelt de indkommende beskeder til: ”HR og Personale”, ”Regnskab og økonomi”, ”Juridisk afd.” og ”Øvrigt” og med meget få system brugere. Afdelingerne er låste og support tilkøbes i det omfang kunde har behov.

Standard: Er målrettet virksomheden og organisationen med en mere kompliceret/nuanceret fordelingsstruktur, og behov for løbende tilpasninger og vedligeholdelse af regler. Behovet for antallet af bruger er højere, og der kan være behov for at differentierer på hvilke rettigheder brugerne har.

 Customized: Er målrettet virksomheder og organisationer, med behov for at stor grad af tilpasning af servicen til egne behov. En mere kompleks leveringstruktur, herunder webservice og API er mulig. En vis grad af databerigelse, samt levering i elektroniske dataformater understøttes tillige i denne løsning.

eDistribution – abonnementstyper:

  Basic Standard Customized
Support inkluderet i abonnement Nej Ja - 1. time/Uge Ja - 1. time/Uge+
Antal brugere Maks 2 Maks 6 Maks 12
Antal modtagepunkter / fordeling 4 faste afdelinger Ca. 15-18 Individuelt
Levering: e-mail (TLS-kryptering) Ja Ja Ja
Levering: SFTP Nej Ja ja
Levering: System integration Nej Nej Ja
Levering: Personal e-mail* Nej Nej Ja
Samtidige brugere (Doc. routing)** Nej Ja Ja
Antal digitale postkasser til knyttet Maks 1 Individuelt Individuelt
Inhouse scanning (Scan2RM) Tilkøb Inkluderet Inkluderet
Outsourcet scanning Tilkøb Tilkøb Tilkøb
E-mail håndtering (Info@Kunde..) Tilkøb Tilkøb Tilkøb

* en opdateret liste over kundens ansatte overføres dagligt
** Funktionaliteten releases i Q1 2021 og gælder kun Document routing applikationen

Spar tid på indgående kommunikation

Unødig administration af en stor kommunikationsstrøm kan blive en saga blot. Kontakt os, så løser vi problemet sammen.

Kontakt os