Skal I først opbevare og finde de rigtige oplysninger, kan det optage effektiv arbejdstid og forlænge gennemløbs- og responstider. Med eArkiv kan I nemt opbevare alle indgående og udgående oplysninger - såvel fysiske som digitale. Dermed kan I reducere administrationstiden, og kundeservice kan øjeblikkeligt finde de samme oplysninger, som kunden i telefonen har. Den hurtige responstid øger kundeoplevelsen.
Kom hurtigt i gang med skalerbar løsning
Oplysninger fra alle datakilder og strømme kan gemmes i eArkiv. Dette er alt fra HR-dokumenter og tegninger til fakturaer og salgsaftaler. Når jeres behov ændres, kan en løsning med os både skaleres op og ned baseret på datamængde samt hvilke lande, der er nødvendige.
Hvis I skal hurtigt i gang, har vi cloud-baseret standardløsning, der hurtigt og uden tidskrævende integrationer kan sættes op til jer. Alt efter behov kan I også integrere løsningen med jeres nuværende IT-systemer.
eArkiv er perfekt til de fleste datatyper og understøtter forskellige processer, som ses herunder:
- Kundekommunikation
- HR- og personalearkiv
- Sagsarkiv
- Kontraktarkiv
- Byggesagsarkiv
- Tegningsarkiv
- Miljøarkiv
Fordele ved sikker lagring af al fysisk og digital kommunikation
- Hurtig og nem adgang til al kommunikation fra alle typer enheder
- Gør kundesupporten nemmere
- Direkte og indirekte tids- og omkostningsbesparelser
- Hurtigt og nemt at komme i gang
- Fås på forskellige sprog
- Høj sikkerhed med fuld sporbarhed
- GDPR-kompatibel
Nem håndtering af personoplysninger
Sletning af personoplysninger efter anmodning i henhold til GDPR-reglerne, er blot få klik væk. Samtidig er alle informationsstrømme, såsom fakturaer, salgsaftaler og HR-dokumenter, helt adskilte. Det gør det nemt at håndtere forskellige typer dokumenter og persondata på forskellige måder. For eksempel kan fakturaer gemmes i lovpligtigt antal år, selvom kunden ønsker at fjerne anden kundeinformation og personoplysninger.
Høj sikkerhed og fuld sporbarhed
Alle data opbevares i sikre systemer med kryptering, autentificeringskontrol og revisionsspor i dokumentet. Dette betyder, at alle data er sikre, samtidig med at det er muligt at spore al anvendelse af dokumenterne. Da brugerens autorisation kan styres gennem rollebaseret adgang til de forskellige dokumenter, er oplysningerne ekstra sikret.
Udover dette er systemet fremtidssikret for nye kommunikationsformer og ny lovgivning, da det er baseret på åbne standarder og principper for serviceorienteret arkitektur.
Certificeret løsning
- Arkivering i henhold til Open Archival Information System (OAIS)
- Langsigtet arkivering i henhold til internationale og svenske standarder for arkiver
- Certificeret i henhold til kvalitetsledelsesstandarden ISO 9001
eArkiv er en del af vores Omnichannel-tilbud
Hvis I har brug for hjælp til nogle af de mange muligheder eArkiv tilbyder, hjælper vores konsulenter jer gerne. Hermed sikrer I eArkiv bliver tilpasset jeres processer samt jeres nuværende IT-systemer.
eArkiv bliver kun mere effektiv, hvis I anvender det sammen af vores andre løsninger indenfor Omnichannel. Dermed kan jeres kommunikationsstrømme automatiseres og effektiveres, og dette sparer jer både effektiv arbejdstid og ressourcer.
Træt af at vedligeholde filarkivet?
Når du lagrer informationer digitalt med eArkiv, effektiviseres dine processer, og kundeoplevelsen forbedres. Kontakt os, så fortæller vi, hvilke muligheder der findes.