Find hurtigt oplysninger med eArkiv

En hurtig, sikker og GDPR-kompatibel adgang til alle jeres data, sparer jer både tid og ressourcer i hverdagen. eArkiv er hjertet i alle jeres informationsstrømme og sikre jeres kunder den bedste kundeoplevelse.

Download brochure

Skal I først opbevare og finde de rigtige oplysninger, kan det optage effektiv arbejdstid og forlænge gennemløbs- og responstider. Med eArkiv kan I nemt opbevare alle indgående og udgående oplysninger - såvel fysiske som digitale. Dermed kan I reducere administrationstiden, og kundeservice kan øjeblikkeligt finde de samme oplysninger, som kunden i telefonen har. Den hurtige responstid øger kundeoplevelsen.

Kom hurtigt i gang med skalerbar løsning

Oplysninger fra alle datakilder og strømme kan gemmes i eArkiv. Dette er alt fra HR-dokumenter og tegninger til fakturaer og salgsaftaler. Når jeres behov ændres, kan en løsning med os både skaleres op og ned baseret på datamængde samt hvilke lande, der er nødvendige.

Hvis I skal hurtigt i gang, har vi cloud-baseret standardløsning, der hurtigt og uden tidskrævende integrationer kan sættes op til jer. Alt efter behov kan I også integrere løsningen med jeres nuværende IT-systemer.

eArkiv er perfekt til de fleste datatyper og understøtter forskellige processer, som ses herunder:

  • Kundekommunikation
  • HR- og personalearkiv
  • Sagsarkiv
  • Kontraktarkiv
  • Byggesagsarkiv
  • Tegningsarkiv
  • Miljøarkiv

Fordele ved sikker lagring af al fysisk og digital kommunikation

  • Hurtig og nem adgang til al kommunikation fra alle typer enheder
  • Gør kundesupporten nemmere
  • Direkte og indirekte tids- og omkostningsbesparelser
  • Hurtigt og nemt at komme i gang
  • Fås på forskellige sprog
  • Høj sikkerhed med fuld sporbarhed
  • GDPR-kompatibel

Nem håndtering af personoplysninger

Sletning af personoplysninger efter anmodning i henhold til GDPR-reglerne, er blot få klik væk. Samtidig er alle informationsstrømme, såsom fakturaer, salgsaftaler og HR-dokumenter, helt adskilte. Det gør det nemt at håndtere forskellige typer dokumenter og persondata på forskellige måder. For eksempel kan fakturaer gemmes i lovpligtigt antal år, selvom kunden ønsker at fjerne anden kundeinformation og personoplysninger.

Høj sikkerhed og fuld sporbarhed

Alle data opbevares i sikre systemer med kryptering, autentificeringskontrol og revisionsspor i dokumentet. Dette betyder, at alle data er sikre, samtidig med at det er muligt at spore al anvendelse af dokumenterne. Da brugerens autorisation kan styres gennem rollebaseret adgang til de forskellige dokumenter, er oplysningerne ekstra sikret.

Udover dette er systemet fremtidssikret for nye kommunikationsformer og ny lovgivning, da det er baseret på åbne standarder og principper for serviceorienteret arkitektur.

Certificeret løsning

  • Arkivering i henhold til Open Archival Information System (OAIS)
  • Langsigtet arkivering i henhold til internationale og svenske standarder for arkiver
  • Certificeret i henhold til kvalitetsledelsesstandarden ISO 9001

eArkiv er en del af vores Omnichannel-tilbud

Hvis I har brug for hjælp til nogle af de mange muligheder eArkiv tilbyder, hjælper vores konsulenter jer gerne. Hermed sikrer I eArkiv bliver tilpasset jeres processer samt jeres nuværende IT-systemer.

eArkiv bliver kun mere effektiv, hvis I anvender det sammen af vores andre løsninger indenfor Omnichannel. Dermed kan jeres kommunikationsstrømme automatiseres og effektiveres, og dette sparer jer både effektiv arbejdstid og ressourcer.

Læs mere om kundeoplevelser

Læs mere om Omnichannel

Træt af at vedligeholde filarkivet?

Når du lagrer informationer digitalt med eArkiv, effektiviseres dine processer, og kundeoplevelsen forbedres. Kontakt os, så fortæller vi, hvilke muligheder der findes.

+45 33 86 86 86

Skriv til os

Relaterede løsninger

Scanning af dokumenter

Scanning af dokumenter

Vi kan håndtere al din indgående kommunikation automatisk. Data fra fysiske breve, digitale postkasser og webportaler indlæses og videresendes via sikre grænseflader til de rigtige modtagere. Løsningen er tilpasset den gældende lovgivning, herunder EU's persondataforordning GDPR.

Fakturascanning

Fakturascanning

Med fakturascanning digitaliseres dine fysiske indgående fakturaer. Det gør administrationen nemmere og minimerer omkostningerne.