Datascanning

Vores løsninger inden for datascanning håndterer automatisk al indgående kommunikation – både digital som fysisk. Vi har udviklet vores løsninger siden 2004 med fokus på de vigtigste delprocesser for at lave effektive distributionsløsninger for kommunikation. Vi arbejder ikke bare med Post, E-mail eller Digital Post – vi arbejder med data i komplekse digitale løsninger

Løsninger

eDistribution_16-9.jpg

eDistribution

Sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine af dine indkommende e-Boks/Digital Post beskeder.

Scanning af dokumenter

Scanning af dokumenter

Vi kan håndtere al din indgående kommunikation automatisk. Data fra fysiske breve, digitale postkasser og webportaler indlæses og videresendes via sikre grænseflader til de rigtige modtagere. Løsningen er tilpasset den gældende lovgivning, herunder EU's persondataforordning GDPR.

Fakturascanning

Fakturascanning

Med fakturascanning digitaliseres dine fysiske indgående fakturaer. Det gør administrationen nemmere og minimerer omkostningerne.

eArkiv

eArkiv

Med eArkiv kan du nemt lagre al indgående og udgående fysisk og digital kommunikation både manuelt og automatisk. Sådan reduceres datahåndtering. Det giver mere effektive processer, som forbedrer kundeoplevelsen.

file to file-16-9.jpg

Viderestilling af e-Boks til Office365 og G Suite - Auto Forward

Viderestilling af e-boks til Office365 / Auto-forward fra PostNord Strålfors kan I få jeres e-Boks, Digital Post (NgDP) og mit.dk meddelelser leveret direkte til jeres virksomheds e-mailadresse.

Undgå spildtid på administrationsarbejde

Med vores Datascanning løsninger til digital distribution af kommunikation sker der en automatisk klassificering af dokumenter og en direkte aflevering til rette modtager i organisationen. Vores løsning erstatter de mange manuelle rutiner ved traditionel fordeling af digital Post, Email eller scannet post.

Løsningen er skalerbar, og kan håndtere én henvendelseskanal eller alle og fordele data i organisationen via mail eller til fag- og sagssystemer.

Reducer jeres omkostninger

Den effektive Datascanning proces giver jer fuld kontrol og overblik over virksomhedens kommunikations flow. Resultatet er, at I sparer værdifuld tid på administration, jeres omkostninger reduceres samt I øger effektiviteten.

Digitalisering af fysisk kommunikation

Den fysiske kommunikation støjer mere og mere jo mindre der er af den. Det er ikke længere en primær henvendelseskanal – men det kræver særlig opmærksomhed at kunne distribuere disse fysiske henvendelser ud i en organisation på en omkostningseffektiv måde. I vores løsning følger de scannede breve den digitale fordelingsstruktur der er dannet, så disse henvendelser håndteres lige så hurtigt og effektivt som fødte digitale henvendelser.

Find hurtigt de nødvendige oplysninger

Data opsamles for alle henvendelser der er håndteret i vores edistribution, så det hele tiden er muligt at udsøge statistik om mængder på en given dag, kanal eller afleveringspunkt.

Denne komplette logning af trafik stilles til rådighed via et web-interface, hvor du selv kan hente alle de informationer virksomheden har behov for til dokumentation, statistik belastningsprofiler m.v.

GDPR

Sikkerhed og fortrolighed er indbygget i løsningerne ved valg af design. De automatiserede processer sikrer, at færrest muligt får adgang til de informationer der flyder i de afleveringsflow der understøtter den moderne postbehandling

Vil du spare tid på at håndtere indgående kommunikation?

Har du en stor tilstrømning af indgående kommunikation, som kræver alt for meget administration? Vi har eksperter, som kan hjælpe dig.

+45 88 33 00 35

Skriv til os