Datascanning

Vores løsninger indenfor datascanning håndterer automatisk al indgående kommunikation – både digital som fysisk. Vi har udviklet vores løsninger siden 2004 med fokus på de vigtigste delprocesser for at lave effektive distributionsløsninger for kommunikation. Vi arbejder ikke bare med Post, E-mail eller Digital Post – vi arbejder med data i komplekse digitale løsninger

Løsninger

Mailroom-solutions_16-9.jpg

Scanning af dokumenter

Nu behøver du ikke længere bruge tid på at lægge indgående digital og fysisk kommunikation ind i IT-systemerne – lad det ske automatisk i stedet.

Scanning-puff-16-9.jpg

Fakturascanning

Med fakturascanning digitaliseres dine fysiske indgående fakturaer. Det gør administrationen nemmere og minimerer omkostningerne.

Archive_Scanning-puff-16-9.jpg

Arkivscanning

Fysiske arkiver digitaliseres aktivt med arkivscanning: alt fra kontrakter og HR-arkiver til gamle bygningstilladelser. Det gør arkivet søgbart – og GDPR-kompatibelt.

eArchive-16-9_2.jpg

eArkiv

Med eArkiv kan du nemt lagre al indgående og udgående fysisk og digital kommunikation både manuelt og automatisk. Sådan reduceres datahåndtering. Det giver mere effektive processer, som forbedrer kundeoplevelsen.

Undgå spildtid på administrationsarbejde

Med vores Datascanning løsninger til digital distribution af kommunikation sker der en automatisk klassificering af dokumenter og en direkte aflevering til rette modtager i organisationen. Vores løsning erstatter de mange manuelle rutiner ved traditionel fordeling af digital Post, Email eller scannet post.

Løsningen er skalerbar og kan håndtere én henvendelseskanal eller alle og fordele data i organisationen via mail eller til fag- og sagssystemer.

Reducer jeres omkostninger

Den effektive Datascanning proces giver jer fuld kontrol og overblik over virksomhedens kommunikations flow. Resultatet er, at I sparer værdifuld tid på administration, jeres omkostninger reduceres samt I øger effektiviteten.

Digitalisering af fysisk kommunikation

Den fysiske kommunikation støjer mere og mere jo mindre der er af den. Det er ikke længere en primær henvendelseskanal – men det kræver særlig opmærksomhed at kunne distribuere disse fysiske henvendelser ud i en organisation på en omkostningseffektiv måde. I vores løsning følger de scannede breve den digitale fordelingsstruktur der er dannet, så disse henvendelser håndteres lige så hurtigt og effektivt som fødte digitale henvendelser.

Find hurtigt de nødvendige oplysninger

Data opsamles for alle henvendelser der er håndteret i vores edistribution, så det hele tiden er muligt at udsøge statistik om mængder på en given dag, kanal eller afleveringspunkt.

Denne komplette logning af trafik stilles til rådighed via et web-interface, hvor du selv kan hente alle de informationer virksomheden har behov for til dokumentation, statistik belastningsprofiler m.v.

GDPR

Sikkerhed og fortrolighed er indbygget i løsningerne ved valg af design. De automatiserede processer sikrer, at færrest muligt får adgang til de informationer der flyder i de afleveringsflow der understøtter den moderne postbehandling

Vil du spare tid på at håndtere indgående kommunikation?

Har du en stor tilstrømning af indgående kommunikation, som kræver alt for meget administration? Vi har eksperter, som kan hjælpe dig.