Nyt om kundesager i JIRA Service Management portal

Nu kan du komme i kontakt med vores kundekontakt på en ny måde. Siden september 2024 har vi anvendt JIRA Service Management til håndtering af kundesager.

Vi kan nu tilbyde adgang til vores JIRA Portal, der giver dig et enkelt og overskueligt overblik over alle dine igangværende sager samt mulighed for at oprette nye henvendelser direkte til kundeservice.

Hvad betyder det for dig?

  • Bedre overblik over dine sager

  • Nem oprettelse af nye henvendelser

  • Direkte adgang via link i notifikationer

Vigtigt:

Du kan fortsat kontakte os via de e-mailadresser, du bruger i dag. JIRA Portalen er et supplement for at gøre kommunikationen mere effektiv. Vi anbefaler ved e-mail ikke at cc personer, fordi det kan skabe flere notifikationer end ønsket.

Sådan får du adgang til JIRA Portalen første gang:

  • Brug den e-mailadresse, du har anvendt til at kontakte PostNord Strålfors

  • Vælg "Log ind med password"

  • Klik på "Glemt password" - et nyt genereres

  • Opret et nyt password

  • Log ind i PostNord Strålfors JIRA Portal

Har du spørgsmål? Kontakt venligst PostNord Strålfors Danmarks kundeservice - vi hjælper dig gerne!