Andersen & Martini sparer tid, og betalingsbilag havner automatisk i Docubizz

Det der før krævede løbende opmærksomhed og manuel tid flyder i dag fuldkommen automatisk. Der er sat strøm til bilagshåndteringen, og det administrative team sparer tid og er helt fri for bunker, der hober sig op.

Med et erklæret mål om at være Danmarks bedste bilforhandler sætter Andersen & Martini barren højt. Selv små optimeringer er vigtige bidrag til at skabe en hverdag, hvor alle trives og arbejder for den fælles vision.

John Pind, regnskabsassistent hos Andersen & Martini John Pind, regnskabsassistent hos Andersen & Martini

Udfordring

I perioder med spidsbelastning kunne den manuelle gennemgang og fordeling af digital post være en tidsrøver for Andersen & Martini.

- Vi gik i e-Boks, når vi havde tid. Under ferier eller ved sygdom kunne man godt glemme det, og så hobede det sig jo op. Pludselig skulle der bruges ekstra meget tid, fortæller John Pind, der er regnskabsassistent hos Andersen & Martini.

Løsning

Andersen & Martini undersøgte optimeringsmuligheder og besluttede sig for PostNord Strålfors’ eDistributionsløsning, som er designet specielt til Docubizz. Løsningen tømmer virksomhedens digitale postkasser og sorterer og distribuerer al post, så bogføringsbilag automatisk ryger videre til Docubizz, mens øvrig post fordeles internt. Baseret på input fra Andersen & Martini blev løsningen sat hurtigt op.

- Vi lavede en oversigt over, hvad vi får i vores e-Boks. Ud fra emner præciserede vi, hvad der skulle den ene og den anden vej. Dialogen med PostNord Strålfors var god, og opsætningen gik hurtigt og uden problemer, fortæller John Pind.

Resultat

Bunker af bilag, der hober sig op, hører nu fortiden til. Afhentning og fordeling af indkommende digital post sker i dag helt automatisk.

- Nu får vi det dagligt ind i Docubizz. Det har virket helt perfekt fra dag 1. Vi har et langt bedre flow, fordi vi får bilag ind løbende i stedet for, at det hober sig op, afslutter John Pind.

Jeppe-Tang-Sorensen_500px_BG-Grey-WG1.jpg
Jeppe Tang Sørensen
Key Account Manager

Har I behov for hjælp til håndtering af indkommende Digital Post og  e-Boks meddelelser? Kontakt Jeppe for at høre mere. 

+45 60 40 66 19 
jeppe.tang.sorensen@stralfors.dk

Skriv til Jeppe

Inspiration

scandic 16-9.png

Scandics rejse mod en problemfri digital posthåndtering

Med 6000 hotelværelser og 3000 medarbejdere modtager Scandic dagligt op til 200 Digital Post meddelelser, herunder personfølsomme oplysninger som kommunale meddelelser om lønrefusioner. Scandic valgte at få Strålfors' eDistributionsløsning, der automatiserer videresendelsen af meddelelserne og sikrer overholdelse af GDPR-reglerne.

Duso-Autoforward_16-9.jpg

DUOS effektiviserer posthåndtering med Autoforward løsning

Den danske familieejet virksomhed, DUOS, har automatiseret og optimeret deres posthåndtering ved at implementere Strålfors' eDistributionsløsning med Autoforward, der nu sikrer direkte levering af 300 daglige beskeder til rette modtagers indbakke.