Brugervenlige løsninger øger betalingerne
En dårlig betalingsoplevelse gør det sværere at betale. Det er vigtigt at tilbyde nemme og brugervenlige betalingsløsninger, der er tilpasset til debitorerne for at øge betalingsvilligheden.
PostNord Strålfors hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til de rigtige personer i den rigtige kanal og giver samtidig mulighed for flere betalingsløsninger. Vi har kendskab til og overholder de love og regler, der gælder for den stærkt regulerede kredithåndterings- og inkassobranche i de forskellige nordiske lande.
MobilePay i e-Boks øger betalingsviljen
Oplever du, at kunderne glemmer at betale eller betaler for sent? Vidste du, at 98% af alle regninger sendt via MobilePay Invoice, bliver betalt rettidigt, og at regningerne ofte bliver betalt før sidste betalingsdato. Nu får du mulighed for at tilbyde dine kunder at modtage og betale regninger i e-Boks via MobilePay Invoice.
mit.dk betalingsløsninger
mit.dk understøtter flere forskellige betalingsløsninger, som du kan tilbyde dine kunder. Hvis der er flere, så vælger kunden selv sin foretrukne løsning, blandt andet MobilePay til app-betalinger med mit.dks mitPay, Open Banking med Aiia, Betalingsservice eller Kreditkort.
Læs mere om betaling i mit.dk
Nedsæt tiden fra opfordring til handling
Fang opmærksomheden med sms. Ved brug af Mobilfaktura sendes en sms med et link til en landingsside med alle betalingsoplyninger. Den er tilpasset debitorens betalingskanaler med alle de informationer, der er nødvendige for at sikre nem og hurtig betaling.
Fysiske fakturaer med henblik på tryg og sikker levering
Fysiske fakturaer er et betalingsalternativ, der opleves som tillidsvækkende, pålideligt, og som har høj leveringssikkerhed. Med en QR-kode direkte på den fysiske faktura, kan den også knyttes til tjenester som betaling og chat.
Vil du vide mere om, hvordan du kan gøre det lettere at betale? Kontakt os, så fortæller vi mere.