Vær på forkant med en komplet bæredygtig dagsorden der dækker alt både internt og eksternt
I kan fremme bæredygtighedsarbejdet ved at tilbyde jeres kunder energi fra vedvarende kilder. På den måde bliver bæredygtighedsambitionerne også synlige for omverdenen. Men omstillingen bliver ikke komplet, hvis ikke de interne og eksterne processer samtidig gøres mere bæredygtige. PostNord Strålfors har stor erfaring med at hjælpe forsyningsbranchen med at imødekomme kundernes stigende krav om bæredygtighed på flere områder.
Digitalisering er et af de mest grundlæggende tiltag, når man vil skabe mere bæredygtige processer. I Bain & Companys undersøgelse ”Which Key Technologies Are Improving Sustainability in Your Sector” omtales digitalisering som et incitament til at fremme energibevidste vaner.
Vi sikrer med moderne digitale kommunikationsløsninger, at I og jeres kunder er på forkant – og har en bæredygtig position.
Digital kommunikation giver større bæredygtighed
Jeres kunder stiller store krav om, hvor de ønsker at modtage kommunikation, og hvordan de vil kommunikere - og i dag betragtes bæredygtig adfærd som en selvfølge. Med tovejskommunikation i digitale kanaler sparer I ikke kun unødvendig brug af papir, porto og fysiske transporter, men også interne ressourcer.
Læs mere om vores digitale kanaler, som kan bidrage til større bæredygtighed:
e-Boks
Velkendt digital platform til din kundekommunikation.
mit.dk
Nye muligheder for både at læse og reagere på vigtige henvendelser.
Mindre klimaaftryk med automatisering af indgående kommunikation
eDistribution modtager indgående kommunikation, klassificerer og distribuerer den til rette modtager. Det giver en sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine indkommende e-Boks/Digital Post/mit.dk meddelelser.>
Læs mere om vores løsninger til automatisering og digitalisering af jeres flow:
eDistribution
Automatisering af indgående kommunikation – effektiv, hurtig og sikker.
Business Integration Management
Automatisér og effektivisér jeres elektroniske handels- og fakturaflow.
Skab større bevidsthed hos jeres kunder med digitale, personlige tips
Det er altid vigtigt at være opmærksom på sit elforbrug – det gælder også, selv om energien er vedvarende og grøn. Med smarte funktioner og kommunikation, der er skræddersyet til kundens behov – så kunden f.eks. kan følge sit elforbrug og få personlige tips og produkttilbud – sørger vi for, at I øger bevidstheden hos jeres kunder. Kundernes engagement i bæredygtighed stiger, når der skabes større bevidsthed om forbruget.
Læs mere om vores løsninger, som kan tilpasse indhold, udseende og interaktivitet i jeres digitale og fysiske kanaler:
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.