Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du kan bruge fakturaen til mere end bare at kommunikere betalingsoplysninger? Kontakt os, så fortæller vi mere!
Fakturaen er en vigtig og naturlig kommunikationskanal mellem teleselskabet og kunden. Udnyt fakturaens fulde potentiale, og gør den til en salgs- og kommunikationskanal med personlige tilbud og opdateret information.
Fakturaen er ofte det eneste tidspunkt, hvor kunden kommer i kontakt med sit teleselskab. Derfor er der mange grunde til at bruge fakturaen til mere end bare betalingsoplysninger. Mersalget fremmes, og fakturaen bliver en værdiskabende kommunikationskanal, når man også informerer om tilbud på den nyeste mobiltelefon eller abonnementer med mere data.
Strålfors hjælper nordiske teleselskaber med at møde kunderne med personaliserede tilbud i den rigtige kanal og på det rigtige tidspunkt i forbindelse med fakturaer og anden kommunikation. Vores løsninger skaber forudsætninger for mersalg og bedre kunderelationer.
Kunderne vil gerne kunne læse deres fakturaer på forskellige enheder. Gør fakturaerne adaptive og interaktive med integreret chat og links, så de bliver tydelige og brugervenlige. Med personaliseret indhold kan du også tilføje værdiskabende tilbud til kunder i bestemte målgrupper.
Fakturaer behøver hverken at have lange leveringstider eller være generiske. Med personlige tilbud på fakturaen – f.eks. om rabat på et opgraderet abonnement eller mere data i en periode – kan du fremme mersalg og forbedre kundeoplevelsen. Tilpas tekst, billede, udseende og valg af kanal indtil få minutter før fakturaen sendes takket være internetgrænsefladen Access Interactive.
Vil du vide mere om, hvordan du kan bruge fakturaen til mere end bare at kommunikere betalingsoplysninger? Kontakt os, så fortæller vi mere!
Da Telenor og NENT dannede Allente, fik selskabet mere end 1 mio. kunder i Norden. Efter at have haft forskellige faktureringssystemer bruger de nu Strålfors' Access Interactive-løsning på alle markeder. Det styrker det fælles nordiske varemærke og gør kundekommunikationen mere effektiv.
Telia arbejder målrettet med at digitalisere hverdagen for både virksomheden og kunderne. I forhold til at håndtere indkommende kommunikation, som modtages i Telias e-Boks, har Telia valgt eDistribution løsning for at kunne klassificere og distribuere kommunikation til rette modtagere internt i Telias organisation.