Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan jeres kommunikation kan bidrage til at reducere kredittiden?
Uklar kommunikation kan koste dyrt. Som Nordens førende aktør inden for kommunikationsløsninger hjælper vi inkassovirksomheder og virksomheder, der beskæftiger sig med kredithåndtering og factoring, med at få deres budskaber ud til slutkunderne.
Kredithåndterings- og inkassovirksomheder håndterer store mængder følsomme oplysninger og er ofte i kontakt med debitorer eller kunder, som har brug for et hurtigt svar. Kommunikation i den rigtige kanal med klare budskaber mindsker risikoen for forsinkede eller udeblevne betalinger, dyr administration og overbelastet kundeservice.
Vi hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med at automatisere og effektivisere deres indgående og udgående kommunikation i de kanaler, det er tilladt at benytte i henhold til de enkelte nordiske landes lovgivning.
Med fakturahåndtering i Omnichannel kan kredithåndterings- og inkassovirksomheder sikre, at de fakturaer, der udsendes, er kundetilpassede og leveres i den rigtige kanal og det rigtige format, uanset om de sendes fysisk eller digitalt.
Kredithåndterings- og inkassobranchen håndterer følsomme oplysninger – i høj grad fra fogeden – hvor der stilles krav om ekstra høj sikkerhed. eDistribution sikrer, at indgående fysisk og digital kommunikation indsamles sikkert og automatisk og distribueres til de rigtige modtagere.
Giv debitoren adgang til vigtige oplysninger på en brugervenlig og nem måde. Gør fakturaen til et interaktivt og responsivt dokument, der tilpasser sig modtagerens skærm og har et klart budskab. Det øger chancerne for, at modtageren læser informationerne.
eArkiv gør det nemmere at overholde kravene i forhold til GDPR og at opbevare fakturaer. Digital arkivering gør det samtidig hurtigere at finde oplysninger om en konkret sag, og det reducerer både administrationen og ventetiden og giver personen i den anden ende af telefonen eller på chatten en bedre oplevelse.
Vil du vide mere om, hvordan jeres kommunikation kan bidrage til at reducere kredittiden?
Samarbejdet med PostNord Strålfors fjerner den sidste rest af menneskelig interaktion fra den fuldautomatiske inkassoløsning Debbie. Baseret på intelligente beregninger øger løsningen betalingsraten for inkassobranchen.
Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell.