Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du kan gøre det lettere at betale? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Inkasso, kredithåndtering og factoring handler om at gøre det let at betale. Sandsynligheden for at få betaling til tiden øges, når man tilbyder nemme og tilpassede betalingsløsninger.
En dårlig betalingsoplevelse gør det sværere at betale. Det er vigtigt at tilbyde nemme og brugervenlige betalingsløsninger, der er tilpasset til debitorerne for at øge betalingsvilligheden.
PostNord Strålfors hjælper kredithåndterings- og inkassovirksomheder med hurtigt at sende fakturaer til de rigtige personer i den rigtige kanal og giver samtidig mulighed for flere betalingsløsninger. Vi har kendskab til og overholder de love og regler, der gælder for den stærkt regulerede kredithåndterings- og inkassobranche i de forskellige nordiske lande.
Vil du vide mere om, hvordan du kan gøre det lettere at betale? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Kunder og debitorer har forskellige betalingsevner og forskellige præferencer, når det gælder kommunikations- og betalingsmetoder. Derfor er det vigtigt, at kredithåndterings- og inkassovirksomheder arbejder med betalingsoplevelsen som en vigtig del af hele kundeoplevelsen.
Lowell satser på udvikling af digitale tjenester. Et af de vigtigste initiativer er at tilbyde enkle og hurtige tjenester direkte til mobiltelefonen. – Vi vil gerne være førende i branchen, og derfor skal vi hele tiden finde nye måder at give vores kunder de bedste løsninger på, siger Jens Lindeblad, Head of Digital & Innovation i Lowell..