Kontakt os!
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Bæredygtighed er noget, der præger og påvirker hele virksomheden. Man kan ikke vælge nogen anden kurs, hverken i stort eller småt. Vi bringer jeres virksomhed og jeres kunder fremad og videre ad den rette vej.
I kan fremme bæredygtighedsarbejdet ved at tilbyde jeres kunder energi fra vedvarende kilder. På den måde bliver bæredygtighedsambitionerne også synlige for omverdenen. Men omstillingen bliver ikke komplet, hvis ikke de interne og eksterne processer samtidig gøres mere bæredygtige. PostNord Strålfors har stor erfaring med at hjælpe forsyningsbranchen med at imødekomme kundernes stigende krav om bæredygtighed på flere områder.
Digitalisering er et af de mest grundlæggende tiltag, når man vil skabe mere bæredygtige processer. I Bain & Companys undersøgelse ”Which Key Technologies Are Improving Sustainability in Your Sector” omtales digitalisering som et incitament til at fremme energibevidste vaner.
Vi sikrer med moderne digitale kommunikationsløsninger, at I og jeres kunder er på forkant – og har en bæredygtig position.
Jeres kunder stiller store krav om, hvor de ønsker at modtage kommunikation, og hvordan de vil kommunikere - og i dag betragtes bæredygtig adfærd som en selvfølge. Med tovejskommunikation i digitale kanaler sparer I ikke kun unødvendig brug af papir, porto og fysiske transporter, men også interne ressourcer.
eDistribution modtager indgående kommunikation, klassificerer og distribuerer den til rette modtager. Det giver en sikker digital løsning til automatisk intern fordeling af dine indkommende e-Boks/Digital Post/mit.dk meddelelser.
Det er vigtigt at være opmærksom på sit elforbrug, selv når energien er grøn. Med smarte funktioner og skræddersyet kommunikation kan kunderne følge deres forbrug og få personlige tips, hvilket øger deres bevidsthed og engagement i bæredygtighed.
Vil du vide mere om, hvordan du gør jeres kommunikation mere omkostningseffektiv og bæredygtig – og samtidig opfylder kundernes krav? Kontakt os, så fortæller vi mere.
Vi arbejder løbende på at reducere vores miljøpåvirkning. Det overordnede miljømål er at være fossilfri inden 2030.
Skellefteå Kraft har gennemgået en imponerende digital rejse. Trods store udfordringer er Skellefteå Kraft i dag en effektiv virksomhed med Sveriges måske bedste kundeservice i forsyningsbranchen. – Uden PostNord Strålfors' kundefokus var vi aldrig nået så langt, siger Eva-Lena Berglund, chef for Fakturering.