Webinar: Nye muligheder med e-Boks for forsyningsbranchen

Nye muligheder med e-Boks for forsyningsbranchen

Du kan nu se webinaret i en optaget videoversion. Se linket nedenfor.

På dette webinar gennemgår vi i samarbejde med e-Boks, hvordan forsyningsselskaber nu kan kommunikere med deres kunder direkte i e-Boks uden anvendelse af CPR-numre. Det har hidtil været nødvendigt at have CPR-numre på sine kunder for at kunne kommunikere i e-Boks.

Hør også, hvordan dit forsyningsselskab i kommunikationen med jeres kunder kan inkludere e-Boks' nye handlingsfunktionalitet, hvor kunden nemt kan servicere sig på jeres eget selvbetjeningsunivers.

På dette webinar lancerer e-Boks i samarbejde med PostNord Strålfors nye muligheder herunder;

  • Udsendelse af dokumenter i e-Boks baseret på adresseoplysninger

  • Udsendelse af dokumenter i e-Boks med handlingsbaseret funktioner f.eks. til brug af indefrysningsordning, chat, betaling, påmindelser og signering

  • Mulighed for at udstille 3-parts services direkte i e-Boks, således der sikres en sømløs snitflade mellem e-Boks og forsyningsselskabets eget selvbetjeningsunivers.

Vi fortæller også hvordan PostNord Strålfors som distributør bidrager til at gøre disse muligheder nemme for at komme i gang lige fra implementering til daglig drift.

Indlægsholdere

Kim Konstantin Sølbeck

Growth Director, e-Boks

Kenneth Lundø

Key Account Manager, PostNord Strålfors

Modtag link til webinar

Inspiration

Holdbare løsninger til forsyningsbranchen

Forsyningsbranchen befinder sig midt i en transformation. Omstillingen til mere bæredygtig energi sker samtidig med, at der sættes mere fokus på at opfylde kundernes behov. Læs mere om, hvordan smarte kommunikationsløsninger, bæredygtige processer og automatiserede flows hjælper en industri i konstant udvikling.

Kommuniker med dine kunder uden CPR-nummer i e-Boks

Forsyningsbranchen skal kunne kommunikere med sine kunder uanset, om det handler om udsendelse af faktura, varslinger eller øvrig relevant info. Det har tidligere været en forudsætning at have modtaget kundens CPR-nummer og have indhentet samtykke, men nye muligheder i e-Boks løser denne problematik.