Sådan virker Posten Digital
Posten Digital er en post-til-mail løsning, der sikrer, at du og dine kollegaer får posten elektronisk. Det gør det enkelt for jer at arkivere den indkomne post, og det gør det nemt at dele informationer med samarbejdspartnere, kunder m.m.
Rent praktisk omdirigerer vi alle de fysiske breve, der er stilet til din virksomhed, og derefter sørger vi for, at både breve og vedlagte dokumenter bliver åbnet, scannet og mailet til dig som vedhæftede pdf-filer. Hvert brev bliver til én pdf-fil - og vi sender hver pdf-fil i en særskilt e-mail.
Få dine originalbreve retur ugentligt – eller arkiver dem
Du vælger selv, hvad der skal ske med den fysiske post, efter vi har scannet den:
- Vi kan sende posten til din virksomhed som pakke, enten ugentligt, hver 14. dag, månedligt eller kvartalsvist. Du vælger selv!
- Du kan rekvirere dokumenter efter behov. Enten som et dags- eller periode batch. Så sender vi de rekvirerede dokumenter pr. pakke indenfor 2 arbejdsdage. Benyt vores rekvisitionsformular, som er på denne side.
Nogle forsendelser kommer stadig på tryk
Vi kan scanne langt de fleste af din virksomheds breve. Men nogle forsendelser må du forvente stadig vil blive leveret fysisk til din fysiske adresse – det kan fx være breve med håndskrevet adresse. Desuden prøver vi at undgå at omdirigere omfangsrige breve, fagblade, magasiner, kataloger, aviser m.m. Hvis noget af den scannede post indeholder fx fly- og teaterbilletter, som du skal bruge straks, behøver du blot kontakte os. Så sender vi de fysiske dokumenter til dig.
Vælg en Postboksadresse
Med Posten Digital har du også mulighed for at vælge en Postboksadresse beliggende i Fredericia Postcenter. En Postboksadresse er et alternativ til omdirigering af post. Med en Postboksadresse, styrer du selv hvilken post, som skal sendes til scanning i Posten Digital. Det eneste du skal gøre er, at kommunikerer din nye Postboksadresse til dine kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Resten går af sig selv.
Høj sikkerhed med Posten Digital
Vores virksomhed er en af de mest sikre i Danmark, når det kommer til åbning og digitalisering af virksomheders post, herunder håndtering af personfølsomme og forretningskritiske informationer. Det gør vi for mange kommuner og virksomheder hver eneste dag.
Vi har høj fokus på sikkerhed i alle aspekter af digitaliseringsopgaven og alle midler er taget i brug for at sikre, at data er beskyttet og forvaltes på den sikrest mulige måde.
-
Certificeret efter IT-sikkerhedsstandarden ISO 27001:2013
Kryptering
Alle e-mails som afsendes af os, fra digitaliseringen af jeres breve i Posten Digital, sendes gennem Symantec cloud og med TLS-kryptering. Hvis du også benytter dig af TLS-kryptering på din e-mailserver, betyder det, at der er en sikker e-mail kommunikation mellem os og dig. Du kan selv tjekke om din virksomhed benytter TLS på nedenstående link:
Slip for at bruge tid og ressourcer på indgående breve
Tager det indgående flow af fysisk kommunikation unødvendig megen tid i administrationen? Kontakt os, så løser vi problemet sammen.