3-1_posten-digital2.jpg

Posten Digital

Få din papirpost lige ind i din e-mail – uden at ændre din postadresse.

Et digitalt alternativ til fysisk post

  • Læs din brevpost hvor som helst på din e-mail
  • Leveres inden kl. 10 - alle hverdage
  • Vælg mellem at få den fysiske post fremsendt en gang pr. uge eller arkiveret hos os
  • Du behøver ikke ændre din adresse – afsenderne sender stadig til din virksomheds almindelige postadresse

Tilmelding Posten Digital

Ønsker du nem adgang til din papirpost via e-mail?


Rekvirer fysisk post

Har du valgt at arkivere din papir post hos os og har brug for nogle af forsendelserne?
Rekvirer din fysiske post fra Posten Digital her (inden for tre måneder).

Sådan virker Posten Digital

Posten Digital er en post-til-mail løsning, der sikrer, at du og dine kollegaer får posten elektronisk. Det gør det enkelt for jer at arkivere den indkomne post, og det gør det nemt at dele informationer med samarbejdspartnere, kunder m.m.

Rent praktisk omdirigerer vi alle de fysiske breve, der er stilet til din virksomhed, og derefter sørger vi for, at både breve og vedlagte dokumenter bliver åbnet, scannet og mailet til dig som vedhæftede pdf-filer. Hvert brev bliver til én pdf-fil - og vi sender hver pdf-fil i en særskilt e-mail.

Få dine originalbreve retur ugentligt – eller arkiver dem

Du vælger selv, hvad der skal ske med den fysiske post, efter vi har scannet den:

  • Vi kan sende posten til din virksomhed som pakke hver fredag.
  • Du kan også få den fysiske post arkiveret hos os. I de første tre måneder kan du og dine kollegaer rekvirere posten løbende efter behov, og derefter makulerer vi den.

Nogle forsendelser kommer stadig på tryk

Vi kan scanne langt de fleste af din virksomheds breve. Men nogle forsendelser må du forvente stadig vil blive leveret fysisk til din fysiske adresse – det kan fx være breve med håndskrevet adresse. Desuden prøver vi at undgå at omdirigere omfangsrige breve, fagblade, magasiner, kataloger, aviser m.m. Hvis noget af den scannede post indeholder fx fly- og teaterbilletter, som du skal bruge straks, behøver du blot kontakte os. Så sender vi de fysiske dokumenter til dig.

Vælg en Postboksadresse

Med Posten Digital har du også mulighed for at vælge en Postboksadresse beliggende i Fredericia Postcenter. En Postboksadresse er et alternativ til omdirigering af post. Med en Postboksadresse, styrer du selv hvilken post, som skal sendes til scanning i Posten Digital. Det eneste du skal gøre er, at kommunikerer din nye Postboksadresse til dine kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Resten går af sig selv.

Høj sikkerhed med Posten Digital

Vores virksomhed er en af de mest sikre i Danmark, når det kommer til processer vedr. åbning og digitalisering af virksomheders post, herunder håndtering af personfølsomme og forretningskritiske informationer. Det gør vi for mange kommuner og virsomheder hver dag.

Vi har høj fokus på sikkerhed i alle aspekter af digitaliseringsopgaven og håndteringen af dokumenterne, og alle midler er taget i brug for at sikre, at data er beskyttet og forvaltes på den sikrest mulige måde.

  • Certificeret efter IT-sikkerhedsstandarden ISO 27001:2013

Kryptering
Alt e-mail kommunikation fra digitaliseringen af breve i Posten Digital sendes gennem Symantec cloud og med TLS-kryptering. Hvis du også benytter dig af TLS-kryptering på din e-mailserver, betyder det, at der er en sikker e-mail kommunikation mellem os og dig. Du kan selv tjekke om din virksomhed benytter TLS:

Tjek din e-mail-sikkerhed