dynamic-communication-hero2.jpg

Dynamic Communication

Træng igennem med dine budskaber. Anvend tilpassede tilbud og interaktivitet for at få kunderne til at åbne dit dokument.

Interaktive og adaptive dokumenter

  • Dokumenter åbnes oftere – og når ud til kunderne
  • Bedre brugeroplevelse og større læsevenlighed med klikbare menuer, adaptivt design, animationer og film
  • Tilpas kommunikationen, og giv tilpassede tilbud
  • Tovejskommunikation såsom kundeservice og feedback – direkte i dokumentet
  • Infografik over f.eks. købshistorik eller forbrugsdata
  • Betaling direkte i fakturaen
  • Øget salg gennem den administrative kanal

Når du modtageren med det rette budskab?

Med interessant indhold, der distribueres effektivt ad forskellige kanaler, kan du nemmere nå frem til modtageren. Kontakt os, så hjælper vi dig med at komme i gang med dynamisk kommunikation.

Bedre brugeroplevelse

Imødekom dine modtageres krav om letforståelig kommunikation med dynamiske og interaktive dokumenter, der automatisk tilpasser sig skærmstørrelsen. Løsningen øger brugeroplevelsen, giver flere læsere – og giver flere muligheder for yderligere salg og brandopbygning.

92 procent af svenskerne siger, at letforståelig kommunikation er ret eller meget vigtig. Samtidig åbnes mange digitale dokumenter på mobiltelefonen, hvor statiske PDF-filer på en lille skærmoverflade giver en dårlig brugeroplevelse. Det reducerer incitamenterne for modtageren til at åbne dokumentet.

For at give modtageren en grund til at åbne dokumentet er det nødvendigt, at oplevelsen forbedres. Dokumentet skal kunne læses på alle skærme – og indholdet skal være mere interessant.

Giv modtageren anledning til at åbne dokumentet

Med Dynamic Communication bliver alle dokumenter – også fakturaer – en oplevelse. Dokumentet bliver adaptivt og tilpasser sig automatisk modtagerens skærm. Det bliver muligt at gøre indholdet pædagogisk og interessant med letforståelige resuméer, der linker til detaljerede oplysninger, med informativ grafik eller med film og animationer baseret på modtagerens interesser eller forbrug.

Muligheden for at gøre dokumentet interaktivt med en integreret kundeservice-chat eller en undersøgelse direkte i dokumentet forbedrer også oplevelsen. Derudover kan alt indhold tilpasses, så du f.eks. kan give loyale kunder i bestemte målgrupper tilbud.

Med nyttige oplysninger, gode tilbud og fleksible kommunikationskanaler bliver brugeroplevelsen mere positiv. Det øger sandsynligheden for, at modtageren faktisk åbner dokumentet og ser dit budskab.

Enkel administration med alle oplysninger på ét sted

Dynamic Communication som løsning er desuden nem at anvende. Når du opretter dine forsendelser, er det nemt at foretage de nødvendige justeringer ét sted. Derefter slår rettelsen automatisk igennem alle steder og i alle kanaler – samtidigt. På den måde kan du nemt få en eksempelvisning af resultaterne på skærmen på alle platforme og via alle kanaler. Det er også muligt at kontrollere og godkende dokumentet via din mobil.

Kundesager og dybtgående undersøgelser

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital satser på dynamisk indhold

Personaliserede udsendelser og responsive fakturaer fra PostNord Strålfors øger træfsikkerheden. – Vi forlader klumpede formater som PDF og åbner op for, at vores kunder kan finde informationerne fra os i den kanal og på den platform, de foretrækker, forklarer Fredrik Welin.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

Digital faktura i omnichannel betaler sig

Resultatet: Mindre belastning af kundeservice, øget netsalg, øget kundetilfredshed og færre kundetab.

Alektum-omnichannel_16-9.jpg

Inbetalningarna till Alektum ökade med omnichannel

Genom att låta skuldsatta själva välja betalningskanal har inbetalningarna till Alektum Group ökat med närmare fyra procent.

Når du modtageren med det rette budskab?

Med interessant indhold, der distribueres effektivt ad forskellige kanaler, kan du nemmere nå frem til modtageren. Kontakt os, så hjælper vi dig med at komme i gang med dynamisk kommunikation.