eArchive-hero_3-1.jpg

eArchive

Hurtig, sikker og GDPR-kompatibel adgang til alle dine data giver store tidsmæssige besparelser i dit daglige arbejde. Og bedre kundeoplevelser. eArchive er hjertet i alle dine informationsstrømme.

Sikker lagring af al fysisk og digital kommunikation

  • Hurtig og nem adgang til al kommunikation fra alle typer enheder
  • Gør kundesupporten nemmere
  • Direkte og indirekte tids- og omkostningsbesparelser
  • Hurtigt og nemt at komme i gang
  • Fås på forskellige sprog
  • Høj sikkerhed med fuld sporbarhed
  • GDPR-kompatibel

Træt af at vedligeholde filarkivet?

Når du lagrer informationer digitalt med eArchive, effektiviseres dine processer, og kundeoplevelsen forbedres. Kontakt os, så fortæller vi, hvilke muligheder der findes.

Hurtigt at finde oplysninger

Skal man først opbevare og finde de rigtige oplysninger, kan det optage meget arbejdstid og forlænge gennemløbs- og responstider. Med eArchive kan du nemt opbevare alle indkommende og udgående oplysninger, såvel fysiske som digitale, og derved reducere administrationstiden. Kundeservice kan straks finde de samme oplysninger, som kunden i telefonen har. Det giver en bedre kundeoplevelse.

Kom i gang på ingen tid med skalerbar løsning

Oplysninger fra alle kilder og strømme, alt fra HR-dokumenter og tegninger til fakturaer og salgsaftaler kan gemmes i eArchive. Og når dine behov ændres, kan løsningen skaleres både op og ned, både med hensyn til hvor store strømme den skal håndtere, og i hvilke lande den er nødvendig. Hvis du skal i gang hurtigt, findes der en cloud-baseret standardløsning, der på ingen tid og uden tidskrævende IT-integrationer er oppe at køre. Men du kan om nødvendigt også integrere løsningen med dine IT-systemer.

eArchive er perfekt til mange forskellige typer data og understøtter forskellige processer, for eksempel:

  • Kundekommunikation
  • HR- og personalearkiv
  • Sagsarkiv
  • Kontraktarkiv
  • Byggesagsarkiv
  • Tegningsarkiv
  • Miljøarkiv

Nem håndtering af personoplysninger

Sletning af oplysninger efter anmodning i henhold til GDPR er blot et klik væk. Samtidig er alle informationsstrømme, såsom fakturaer, salgsaftaler og HR-dokumenter, adskilte. Det gør det nemt at håndtere forskellige typer dokumenter på forskellige måder. For eksempel kan det administreres således, at fakturaer gemmes i lovpligtigt antal år, selvom kunden ønsker at fjerne anden kundeinformation.

Høj sikkerhed og fuld sporbarhed

Alle data lagres i sikre systemer med kryptering, autentificeringskontrol og revisionsspor i dokumentet. Det betyder, at dataene er sikre, samtidig med at det er muligt at spore al anvendelse af et dokument. Fordi brugerens autorisation kan styres gennem rollebaseret adgang til forskellige dokumenter, er oplysningerne ekstra sikret.

Systemet er desuden fremtidssikret for nye kommunikationsformer og ny lovgivning, da det er baseret på åbne standarder og principper for serviceorienteret arkitektur.

eArchive er en del af vores Omnichannel-tilbud

Hvis du behøver hjælp til de muligheder, eArchive tilbyder, hjælper vi dig undervejs. På den måde kommer arkivet til at passe bedst muligt ind i din virksomhed.

Løsningen er stærkere, hvis du anvender den sammen med vores andre løsninger gennem Omnichannel. Derefter kan dine kommunikationsstrømme virkelig automatiseres og frigøre ressourcer internt.

Læs mere om Omnichannel

Relaterede løsninger indenfor Input Management

16-9_mailroom-solutions

Mailroom Solutions

Nu behøver du ikke længere bruge tid på at lægge indgående digital og fysisk kommunikation ind i IT-systemerne – lad det ske automatisk i stedet.

Scanning-puff-16-9.jpg

Invoice Scanning

Med Invoice Scanning digitaliseres dine fysiske indgående fakturaer. Det gør administrationen nemmere og minimerer omkostningerne.

Er du interesseret i en eArchive løsning?

Kontakt os, hvis du har spørgsmål om arkivering og vores løsning eArchive - eller om Input Management. Vi hjælper dig med at finde den rigtige løsning.