eDistribution løsningspakker

Der findes flere løsningspakker i vores eDistribution løsning:
Basic: Er målrettet den mindre virksomhed, som har behov for at få fordelt de indkommende beskeder til: ”HR og Personale”, ”Regnskab og økonomi”, ”Juridisk afd.” og ”Øvrigt” og med meget få system brugere. Afdelingerne er låste og support tilkøbes i det omfang kunde har behov.
Standard: Er målrettet virksomheden og organisationen med en mere kompliceret/nuanceret fordelingsstruktur, og behov for løbende tilpasninger og vedligeholdelse af regler. Behovet for antallet af bruger er højere, og der kan være behov for at differentierer på hvilke rettigheder brugerne har.
Customized: Er målrettet virksomheder og organisationer, med behov for at stor grad af tilpasning af servicen til egne behov. En mere kompleks leveringstruktur, herunder webservice og API er mulig. En vis grad af databerigelse, samt levering i elektroniske dataformater understøttes tillige i denne løsning.
eDistribution – abonnementstyper:
Basic | Standard | Customized | |
Support inkluderet i abonnement | Nej | Ja - 1. time/Uge | Ja - 1. time/Uge+ |
Antal brugere | Maks 2 | Maks 6 | Maks 12 |
Antal modtagepunkter / fordeling | 4 faste afdelinger | Ca. 15-18 | Individuelt |
Levering: e-mail (TLS-kryptering) | Ja | Ja | Ja |
Levering: SFTP | Nej | Ja | ja |
Levering: System integration | Nej | Nej | Ja |
Levering: Personal e-mail* | Nej | Nej | Ja |
Samtidige brugere (Doc. routing)** | Nej | Ja | Ja |
Antal digitale postkasser til knyttet | Maks 1 | Individuelt | Individuelt |
Inhouse scanning (Scan2RM) | Tilkøb | Inkluderet | Inkluderet |
Outsourcet scanning | Tilkøb | Tilkøb | Tilkøb |
E-mail håndtering (Info@Kunde..) | Tilkøb | Tilkøb | Tilkøb |
* en opdateret liste over kundens ansatte overføres dagligt
** Funktionaliteten releases i Q1 2021 og gælder kun Document routing applikationen