SCM_2018-3_Hero_1920x640_NY.jpg

#3 2018 – Det handler om tillid

På et datadrevet marked er det nødvendigt at hæge om kundernes tillid. Transparens og tydelige værdier er succesparametre for langsigtede relationer.

Læs som e-magasin Åbn som PDF

Abonner på vores magasin

Magasinet Smarter Communication udkommer fire gange om året, og det koster ikke noget at abonnere.

Alle tidligere numre

Faksimil-2019-1-DK.png

Derfor er leg nøglen til innovation

Flere af de digitale teknologier, som i dag står højt på dagsordenen, kommer oprindelig fra leg og underholdning. Det og meget mere kan du læse om i dette nummer af Smarter Communication Magazine.

SmartMag_2018-3_DK.png

Det handler om tillid

På et datadrevet marked er det nødvendigt at hæge om kundernes tillid. Transparens og tydelige værdier er succesparametre for langsigtede relationer.

SmartMag_2018-2_DK_872px.png

Er du digital nok?

Det er kun kunden, som kan afgøre, hvordan dit tilbud klarer sig på markedet. Men vi ved, at valgfrihed giver konkurrencefordele i et stadig mere digitalt samfund, og at de virksomheder, som forvalter deres kundedata smartest, har større muligheder for at være relevante.

smartmag_2018-1_dk_875px.jpg

Kortlæg kundens rejse

Hver del tælles med. Ved at gå ud fra kundens oplevelse på hver enkelt del af kunderejsen – fra det første nysgerrige søgeord til konvertering og afsluttet ydelse – er det muligt at identificere muligheder for forbedring.

smartmag_2017_3_dk_875px_bg-white.jpg

Sy dine kanaler sammen

Meningsfuldt og relevant. Sådan skal kundernes oplevelse være, når de er i kontakt med din virksomhed – uanset om det sker via sociale medier, i en fysisk butik, eller når de logger ind for at betale en digital faktura. Med en omnichannel-løsning giver interaktion i én kanal aftryk i den næste. Så sy dine kanaler sammen!

scm_2017_2_dk.jpg

Kunderejsen 2.0

Personaliseret miks til den bedste kunderejse. Med viden om, hvordan du kan benytte digitaliseringen til at finde kunder og tilbyde dem det, de efterspørger, vil din virksomhed kunne udvikle sig på nye markeder. Følg med på den digitale kunderejse!

smarter_1-2017_dk.jpg

Er du sikker?

Uanset hvor kort eller langt din virksomhed er kommet på den digitale rejse, er der en ting, som altid er aktuel. Sikkerheden. Derfor tilegner vi næsten hele dette nummer til sikkerhed. Vi håber, at du får glæde og udbytte af læsningen!

smarter-4-2016-dk.jpg

Lær at tale med dine data

Hvad betyder dit varemærke, når data og algoritmer i stadig højere grad styrer kundernes valg på internettet? Men vejen dertil er anderledes end tidligere, og datastyret kommunikation er kommet for at blive.

smarter_3-2016_dk.jpg

Et godt ry giver langvarige relationer

Alle mennesker vil gerne være afholdte. Det samme gælder for virksomheder. Hvis du tilstræber langvarige kunderelationer, skal du være opmærksom på kundernes behov, og du skal arbejde med virksomhedens ry.

scm-2016-2-dk.jpg

Disruption: Vind, eller forsvind

Den hurtige tekniske udvikling har skabt muligheder for små nye aktører til effektivt at sætte de eksisterende forretningsmodeller ud af spil. Vi ser nærmere på disruption og viser, hvordan du kan blive en vinder.

scm_2016-1_290px_dk.jpg

Hvordan fungerer automatiseret kommunikation?

I dag har man nye og effektive måder at samtale med sine kunder på – når som helst og hvor som helst. Men for at nå hertil skal du finde og benytte dig af de spor, som kunden efterlader sig, og samtidig se og forstå behovene.

uppslag_stralfors_web_smc_4_2015_290x224_da.jpg

One to one med alle kunder

  • Gensidig loyalitet.
  • Hvorfor skal jeg eje alting?
  • Respons over al forventning.
  • Kunderne flytter sig hurtigt.
  • Følg kundens ledelse.
smartcom_3_2015-dk-290x224.jpg

Et århundrede med smarte forretninger

  • Tilbage til fremtiden – trendspotting for 10 år siden
  • Ny forbrugermagt i pengepungen
  • Instant shopping forandrer forbrugeradfærden
  • Nye forretninger med prædiktiv analyse
  • Strålfors' smarte forretninger gennem 101 år
smartmag_2015_2_dk_290.jpg

Du skal turde digitalisere din forretningsmodel

  • Hård kamp om pengene
  • Så digitale er dine naboer
  • Opkoblede ting
  • British Gas sparer på print
smartcom_2015_1b_dk.jpg

Lad kunden vise vejen

  • Inviter konkurrenterne
  • Kortlæser med muligheder
  • Digitale udfordringer
  • Beløn dine kunder
smartcom_2014_3_dk.jpg

Hvad ved du om dine kunder?

  • Forretningsmodeller
  • Brands
  • Forbrugere
smartcom_2014_2b_dk.jpg

Er du klar til fremtidens kommunikation?

  • Find ud af, hvad kunderne synes
  • Analyser for en bedre dialog
  • Trends inden for kommunikation
  • Sådan bliver du supernetværker
dk_2014_1.jpg

Multichannel – Kunden kommunikerer på alle kanaler

  • Digitalt kørekort
  • Vi ser mod øst
  • Eyetracking
  • Tilbyd flere variationer