Pressemeddelelser og nyheder

Nordic Advertising Compass 2019
Få indsigter til at optimere din markedsføring på det nordiske marked med Nordic Advertising Compass 2019.

PostNord og GKN Powder Metallurgy i samarbejde om at udnytte potentialet i 3D-print
PostNord AB, den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden, udvider nu partnerskabet med GKN Powder Metallurgy, en førende partner inden for innovationsudvikling i produktionsindustrien. 3D-print vil revolutionere forsyningskæden, og den fælles ambition med samarbejdet er at gøre 3D-print til et mere åbent og tilgængeligt marked.

PostNord AB og GKN Powder Metallurgy indleder samarbejde
PostNord AB, den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden, meddelte i dag, at virksomheden indgår partnerskab med GKN Powder Metallurgy, en førende partner inden for innovationsudvikling i produktionsindustrien. Samarbejdet vil gøre markedet for 3D-print af dele inden for produktion mere åbent og tilgængeligt.

Nordic Channel Compass
Nordisk rapport om den kritiske forbruger. PostNord har, i samarbejde med Kantar Sifo, udgivet rapporten Nordic Channel Compass, hvor det undersøges, hvordan forbrugerne ønsker at kommunikere med virksomheder og myndigheder i Norden.

Telia digitaliserer i partnerskab med PostNord Strålfors
Det skal være lettere at være mobilkunde, og det skal være billigere at være Telia. Løsningen ligger i en komplet digitalisering af den nordiske telegigants danske kommunikation, og hjælpen kommer fra PostNord Strålfors.

PostNord-koncernen i 3D markedet
PostNord-koncernen, den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden, tager det næste skridt inden for 3D investering og lancerer en 3D Portal via datterselskabet PostNord Strålfors.

Det skete på Smarter Communication Day 2018
Den 31. maj skinnede solen fra en skyfri himmel, og deltagerne ved Smarter Communication Day 2018 kom for at hente inspiration og værdifulde input til de udfordringer, der bokses med i hverdagen.

PostNord og Sony Mobile samarbejder om 3D
PostNord-koncernen, den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger i Norden, meddeler i dag, at virksomheden indleder et samarbejde med Sony Mobile om 3D.

PostNord indgår samarbejde med Stratasys om 3d-printløsninger
5. februar 2018 — PostNord Strålfors, som indgår i PostNord koncernen, den førende udbyder af kommunikations- og logistikløsninger i Norden, har offentliggjort et samarbejde med Stratasys (Nasdaq: SSYS), en af verdens førende udbydere af løsninger indeholdende anvendt additiv teknologi. Samarbejdet gør det muligt for PostNord Strålfors at udnytte Stratasys’ ekspertise inden for additiv produktion og teknologiløsninger til at udvikle en on-demand-produktions- og leveringsservice til en bred vifte af kunder i PostNords logistiknetværk.

Vinder af julekalender
Mange deltog i konkurrencen i vores julekalender. Her er vinderne.

”Gør det nemt for dine kunder”
At få trofaste kunder er ikke altid så let i dag. Men at få tilfredse kunder behøver ikke at være særlig svært. – Vore dages forbrugere sætter pris på, at det er enkelt og ligetil. Det skal være nemt at handle og at få hjælp fra kundeservice, siger fremtidsforskeren Nicola Millard.

Den digitale darwinisme
Kunders behov og forventninger vil altid ændre sig. “Det indebærer, at dit firma og din virksomhed hele tiden skal udvikle sin kommunikationsstrategi”, sagde Anna Granholm-Brun, i Saxo Bank.

Inspirationsdag i Mogens Dahl Koncertsal
Hvordan kommunikerer du med kunder, der benytter digitale medier som en del af deres hverdag? Og hvordan gør man for at ændre sin kommunikationsstrategi i overensstemmelse med det? Spørgsmålene og svarene omkring vores stadig mere digitaliserede samfund var i fokus på Smarter Communication Day 2015.

Loyalitet og personlige relationer er opskriften på succes
Den personlige relation til kunden var den røde tråd på konferencen Ecommerce Trends CEE 2014 i Warszawa den 23. og 24. september.

Smarter Communication i finalen om Svenska Publishingpriset
Strålfors er endnu engang nomineret til Svenska Publishingpriset. I år er vores kundeavis, Smarter Communication, kommet i finalen i kategorien Kundtidningar B2B.