NordicAdCompass_Hero_3-1.jpg

Nordic Advertising Compass 2019

Få indsigter til at optimere din markedsføring på det nordiske marked med Nordic Advertising Compass 2019.

Nordic Advertising Compass 2019 fokuserer på flere områder relateret til reklame:

Medieforbrug

Hvor digitale er danskere i deres medieforbrug, og hvilke aktiviteter bruger flest på ugebasis?

Branchespecifik kommunikation

I hvilke kanaler ses tilbud og reklamer for forskellige brancher, og i hvilken kanal kan danskerne bedst lide at blive eksponeret for reklamen?

Forstyrrende reklame

I hvilken udstrækning forstyrres danskere af reklamer i hverdagen, og hvad er det først og fremmest, der skaber irritation?

Skærmtid i balance?

Hvad mener danskere om deres skærmtid, og hvilke aktiviteter udtrykker flest en vilje til at skrue ned for?

Undersøgelsen er lavet i samarbejde med researchbureauet Ungdomsbarometern på baggrund af 4.008 adspurgte i alderen 15-74 år i Danmark, Sverige, Finland og Norge i løbet af januar 2019.


Download PDF

Udfyld oplysningerne i formularen og download brochuren. Læs mere om, hvordan vi håndterer personlige oplysninger i vores fortrolighedspolitik.

Nordic Advertising Compass.